B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
xjtdi
Posty: 1066
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

BASSRIDE pisze:Zdecydowałem się jednak na zakup B230ft
Nie wiem jeszcze czy szukać do niego ori kompów czy stawiać na easuecu, speeduino czy czymś innym.
Szczerze mówiąc brakuje mi w tym temacie wiedzy i doświadczenia.
Nie wiem czy kontynuować ten wątek, czy raczej ciągnąć go w wątku mojego auta czy tez w ogóle dac sobie spokój i napisać dopiero jak wszytko skończę.

Nie ukrywam, ze liczę na Waszą pomoc i rady. Jest tu tylu łebskich gości którzy już dawno zapomnieli to co ja teraz odkrywam.
To zależy jaka wersję LH-jetronica masz w aucie. Jak LH2.4 to można użyć oryginalnych kompów, są do nich chipy z programem, można się bawic. Jeśli masz LH2.2 to jest to dziś ślepa uliczka, raczej bym zbierał kasę na kompa typu easyecu lub podobnego.
0 x
Awatar użytkownika
BASSRIDE
Posty: 300
Rejestracja: 27 grudnia 2021, 18:10

Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BASSRIDE »

xjtdi pisze:
BASSRIDE pisze:Zdecydowałem się jednak na zakup B230ft
Nie wiem jeszcze czy szukać do niego ori kompów czy stawiać na easuecu, speeduino czy czymś innym.
Szczerze mówiąc brakuje mi w tym temacie wiedzy i doświadczenia.
Nie wiem czy kontynuować ten wątek, czy raczej ciągnąć go w wątku mojego auta czy tez w ogóle dac sobie spokój i napisać dopiero jak wszytko skończę.

Nie ukrywam, ze liczę na Waszą pomoc i rady. Jest tu tylu łebskich gości którzy już dawno zapomnieli to co ja teraz odkrywam.
To zależy jaka wersję LH-jetronica masz w aucie. Jak LH2.4 to można użyć oryginalnych kompów, są do nich chipy z programem, można się bawic. Jeśli masz LH2.2 to jest to dziś ślepa uliczka, raczej bym zbierał kasę na kompa typu easyecu lub podobnego.

Mam 2.4, goldbox już zakupiony i nawet zawirusowany czeka w pudełku aż uporam się z remontem silnika
1 x
Awatar użytkownika
BASSRIDE
Posty: 300
Rejestracja: 27 grudnia 2021, 18:10

Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BASSRIDE »

W moim B230ft nie ma natrysku na denka tłoków.
Wg moich obliczeń operacja dołożenia dysz powinna kosztować jakieś 300 zł. Rozważam taką opcję. Teraz jest dobry moment bo blok ogołocony ze wszystkiego odpoczywa na stojaku czekając na tloki
Pytanie: Jest sens się w to bawić? Czy w daily które nie będzie jakoś mega śrubowane z mocami gra warta zachodu?
0 x
xjtdi
Posty: 1066
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

BASSRIDE pisze:W moim B230ft nie ma natrysku na denka tłoków.
Wg moich obliczeń operacja dołożenia dysz powinna kosztować jakieś 300 zł. Rozważam taką opcję. Teraz jest dobry moment bo blok ogołocony ze wszystkiego odpoczywa na stojaku czekając na tloki
Pytanie: Jest sens się w to bawić? Czy w daily które nie będzie jakoś mega śrubowane z mocami gra warta zachodu?
jest sens, bo apetyt rośnie w miarę modzenia a lepszej okazji niz teraz kiedy masz goły blok na stojaku nie bedzie...
0 x
Awatar użytkownika
BASSRIDE
Posty: 300
Rejestracja: 27 grudnia 2021, 18:10

Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BASSRIDE »

Jak mawia pewien profesor: tłoki będą zadowolone ;)

Ale czy przy doładowaniu nie przekraczającym bara ma to sens?
0 x
xjtdi
Posty: 1066
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

BASSRIDE pisze:Jak mawia pewien profesor: tłoki będą zadowolone ;)

Ale czy przy doładowaniu nie przekraczającym bara ma to sens?
Zapytaj niejakiego Kiviego, gość ma zmodzone 740 turbo, kto jak kto ale on bedzie wiedział czy ma to sens.
Bo tak na logike, jesli masz dysze z demontażu lub wiesz gdzie kupić nowe to cała ta modyfikacja to nawiercenie 4 otworów w magistrali olejowej i nagwintowanie tych otworów gwintownikiem...
Gdyby z jakiejś przyczyny chcieć lub musieć to zrobić w silniku który już jest w aucie, no to rozbierania jest sporo, ale jeśli masz goły blok na stole, przemyśl sam...
2 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 784
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Zawsze ma sens, koszt niewielki,jak nie dojdzie do swapu (90% przypadków) będzie ktoś miał gotowca:)
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
ODPOWIEDZ