Volvo 940 Turbo 1991

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
ajzol
Posty: 51
Rejestracja: 08 maja 2018, 21:40
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ajzol »

No i git. Dzięki.
0 x
'91 944 B230FB
'95 945 B230FK
'95 855 B5204T
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

dom?n pisze:
Pod koniec roku zakończyłem jeszcze temat hałasujących pomp paliwa: w miejsce dwóch pomp (w baku i pod podłogą) trafiła jedna, taka jak w poliftowych 940 z roczniów 94+ (w baku, dokładnie Delphi FE0439-12B1).
Chcesz powiedzieć że pompa za 100zł załatwia sprawę wiecznie problematycznej pompy pod podłogą? :shock:

Pasuje plug&play, czy trzeba coś rzeźbić (kostka / średnice węży itp)? Ciekawe czy do 740 też przypasuje.
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

re5pect pisze:
dom?n pisze:
Pod koniec roku zakończyłem jeszcze temat hałasujących pomp paliwa: w miejsce dwóch pomp (w baku i pod podłogą) trafiła jedna, taka jak w poliftowych 940 z roczniów 94+ (w baku, dokładnie Delphi FE0439-12B1).
Chcesz powiedzieć że pompa za 100zł załatwia sprawę wiecznie problematycznej pompy pod podłogą? :shock:

Pasuje plug&play, czy trzeba coś rzeźbić (kostka / średnice węży itp)? Ciekawe czy do 740 też przypasuje.
A czemu jest problematyczna ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Sinuspi pisze:
re5pect pisze:
dom?n pisze:
Pod koniec roku zakończyłem jeszcze temat hałasujących pomp paliwa: w miejsce dwóch pomp (w baku i pod podłogą) trafiła jedna, taka jak w poliftowych 940 z roczniów 94+ (w baku, dokładnie Delphi FE0439-12B1).
Chcesz powiedzieć że pompa za 100zł załatwia sprawę wiecznie problematycznej pompy pod podłogą? :shock:

Pasuje plug&play, czy trzeba coś rzeźbić (kostka / średnice węży itp)? Ciekawe czy do 740 też przypasuje.
A czemu jest problematyczna ?

Lubią hałasować, w 3 albo w 4 autach musiałem zmieniać. Kupno używanej zazwyczaj nie pomagało ;)
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

re5pect pisze:
Sinuspi pisze:
re5pect pisze:Pasuje plug&play, czy trzeba coś rzeźbić (kostka / średnice węży itp)? Ciekawe czy do 740 też przypasuje.
A czemu jest problematyczna ?
Lubią hałasować, w 3 albo w 4 autach musiałem zmieniać. Kupno używanej zazwyczaj nie pomagało ;)
Kupno nowej też nie pomogło, przynajmniej u mnie. Szumiało jak cholera.

P&P to chyba nie, ale weszła. Moi mechanikowie mówili coś o różnych średnicach czegośtam. Myślę, że żeby mieć 100% komfortu trzebaby zamienić cały element wsadzany do baku. Pytanie czy wtedy pływak będzie poprawnie odczytywać poziom paliwa? Nie wiem :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

dom?n pisze:
re5pect pisze:
Sinuspi pisze:
A czemu jest problematyczna ?
Lubią hałasować, w 3 albo w 4 autach musiałem zmieniać. Kupno używanej zazwyczaj nie pomagało ;)
Kupno nowej też nie pomogło, przynajmniej u mnie. Szumiało jak cholera.

P&P to chyba nie, ale weszła. Moi mechanikowie mówili coś o różnych średnicach czegośtam. Myślę, że żeby mieć 100% komfortu trzebaby zamienić cały element wsadzany do baku. Pytanie czy wtedy pływak będzie poprawnie odczytywać poziom paliwa? Nie wiem :)
Oryginalne hałasują jak zostało im z ~30% pracy do zakończenia pompowania lub mają nieszczelny zawór zwrotny.
Fakt na uszkodzoną - zużyta bardzo nie pomogę ale w innych przypadkach mam patenty.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1034
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

Co do pomp paliwa do 2/7/900 itp. Kupiłem w skandixie jakiegoś chiniola. Pompa wyła i po 20tkm przestała tłoczyć - sekcja tłocząca z plastiku.
Następnie zamówiłem Pierburga 7.02701.70.0 ( który po rozpakowaniu okazał się być Walbro Made in USA) i jest cisza i upragnione 3bary.
2 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

sambo pisze:Co do pomp paliwa do 2/7/900 itp. Kupiłem w skandixie jakiegoś chiniola. Pompa wyła i po 20tkm przestała tłoczyć - sekcja tłocząca z plastiku.
Następnie zamówiłem Pierburga 7.02701.70.0 ( który po rozpakowaniu okazał się być Walbro Made in USA) i jest cisza i upragnione 3bary.
Ale pompa mocowana do sanek czy w zbiorniku ?
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Sinuspi pisze:Ale pompa mocowana do sanek czy w zbiorniku ?
Wygląda na to, że mowa o tej zbiornikowej, do poliftowych 940 (1994+).
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Obrazek

Combo!
3 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
ODPOWIEDZ