Totalnie nie wiem co mi pokazujesz. Jak już muszę coś kupić na grzbiet to udaję się do lumpexu. Ostatnio było sporo ciuchów ze Szwecjibnw pisze:Proszę:endriugto pisze:Olać volvo dajcie szwedkę bez majtek ...
https://allegro.pl/oferta/kurtka-skorza ... 5940232837
Majtek nie ma w zestawie.
240 USA -> 245 USA
Re: 240 USA -> 245 USA
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Same here. Wrzuciłem w google szwedka i wyskoczyło. Jak wpiszę "szwedka bez majtek", to dostaję kolejne kurtki + infekcje intymne.endriugto pisze: Totalnie nie wiem co mi pokazujesz. Jak już muszę coś kupić na grzbiet to udaję się do lumpexu. Ostatnio było sporo ciuchów ze Szwecji
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 240 USA -> 245 USA
i ja niby jestem .... pozbzikowany.
Żadnego pytania jakie turbo wlatuje tylko jak wygląda Szwedka bez majtek .
Żadnego pytania jakie turbo wlatuje tylko jak wygląda Szwedka bez majtek .
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 240 USA -> 245 USA
A jakieś techniczne szczegóły tego nowego zestawu można prosić?konradko pisze:Nic się nie działo aż tu nagle…
Zdecydowałem że dwuseta bez turbiny jest jak Szwedka bez majtek czy jakoś tak. W każdym razie robi się, będzie mam nadzieję odpychać się żwawiej i może zacznie jeździć zamiast stać w garażu.
1 x
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: 240 USA -> 245 USA
Radek
Na tym forum co do serii 200 pod tym kątem jest dosyć nudno więc pewnie na początek seria b230ft/k, po jakimś czasie padną kolejne pytania co by tu..., wpadnie wałek i kółko reg. ,potem może głowica, większe turbo i może jakiś komp lub chip
itd., itd, itd. a to dalej nie będzie bmw
Na tym forum co do serii 200 pod tym kątem jest dosyć nudno więc pewnie na początek seria b230ft/k, po jakimś czasie padną kolejne pytania co by tu..., wpadnie wałek i kółko reg. ,potem może głowica, większe turbo i może jakiś komp lub chip
itd., itd, itd. a to dalej nie będzie bmw
2 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Ma być seria czyli coś Ok 180KM. Silnik poskładany na nowo, turbo Garrett, intercooler. Zależy mi żeby jeździło żwawo ale nie będę tym upalał. Jak umrze skrzynia to pomyślę nad czymś mocniejszym, z większym hamulcem. Budżetowo tym bardziej że czeka mnie jeszcze remont silnika w Chevrolecie.
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Krótki apdejt dla potomności.
Mam nowy silnik z zestawem od B230FK z MBC, dmucha 0.7 bar mniej więcej, bardzo przyjemnie zaczęło auto przyspieszać. Czekam jeszcze na wałek IPD Turbo. Mateusz załatwił mi też skrzynkę AW71 z 900 o niewielkim przelocie. Pełny serwis skrzyni i silnika plus turbo po regeneracji w komplecie. Zamówiłem też polibusze do zawieszenia bo przy starcie z zatrzymania na pełnym czuć luzy z tyłu. Ogarnięty wydech na jednym tłumiku, jest cicho wbrew pozorom, raczej nie będę tego zmieniał. Klima znów chłodzi, udało się znaleźć nowy osuszacz. Przerzucam się do cegły na daily.
Mam nowy silnik z zestawem od B230FK z MBC, dmucha 0.7 bar mniej więcej, bardzo przyjemnie zaczęło auto przyspieszać. Czekam jeszcze na wałek IPD Turbo. Mateusz załatwił mi też skrzynkę AW71 z 900 o niewielkim przelocie. Pełny serwis skrzyni i silnika plus turbo po regeneracji w komplecie. Zamówiłem też polibusze do zawieszenia bo przy starcie z zatrzymania na pełnym czuć luzy z tyłu. Ogarnięty wydech na jednym tłumiku, jest cicho wbrew pozorom, raczej nie będę tego zmieniał. Klima znów chłodzi, udało się znaleźć nowy osuszacz. Przerzucam się do cegły na daily.
5 x