Ad 1. jest progress, c.d.n.
Volvo 240 v8 vel 285GT
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
no pięknie.Mareek pisze:Ad 1. jest progress, c.d.n.
a w środku, w moście, co siedzi?
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
1031, 3,54, ALD z 940, koronka pod czujnik prędkości 48 przerobiona na 12 „zębów”. Most będzie poskładany na nowych: hamulcach, tarczach kotwicznych, zawieszeniu w tym poliuretany powerflex (sprężyny zostaną te co były), łożyskach, czujniku prędkości, korkach wlew, spust, uszczelka pokrywy, uszczelniacz.
Przed piaskowaniem, podkładem, proszkiem siedziała tam szmatka
Przed piaskowaniem, podkładem, proszkiem siedziała tam szmatka
- Załączniki
-
- 855F0E15-515A-49E3-8213-849F8E86CF05.jpeg (163.94 KiB) Przejrzano 2298 razy
3 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
I cyk kolejna dostawa części potrzebnych do rewitalizacji Volvetty.
4 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
Dzisiaj stuknęło 10 lat tej przygody.
7 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
chyba żartujeszMareek pisze:Dzisiaj stuknęło 10 lat tej przygody.
Gabrysia - bo tak się ten wóz nazywał jest już u Ciebie dekadę?
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
Potwierdzam. Niedawno minęło 10 lat jak zastanawiałem się nad dylematem Gabrysia vs. 245 Diesel. Wtedy padło na tego drugiego, dzięki czemu Marek zrobił z tym wozem kawał dobrej roboty. A ja dzięki temu obrzydziłem sobie wszystkie diesle po kres dni.
Mam gdzieś jeszcze w archiwach kartkę na której policzyłem sobie że spalanie D24 i zagazowanego B230 wypadało identycznie, jeśli pamiętam, to wtedy wychodziło jakieś 35zł/100km.
Mam gdzieś jeszcze w archiwach kartkę na której policzyłem sobie że spalanie D24 i zagazowanego B230 wypadało identycznie, jeśli pamiętam, to wtedy wychodziło jakieś 35zł/100km.
3 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW