Dzień dobry się z Państwem.
Przedstawiam swoje dwie skarbonki. Do zrobienia na już mam:
- 965 - uszczelnienie silnika, uruchomienie klimatyzacji, wymiana przednich amortyzatorów (poduszka pod prawym jest rozwalona), regeneracja maglownicy, luzy w tylnym zawieszeniu, brak ręcznego.
- 964 - chyba niestety remont silnika (czasami zapala się kontrolka ciśnienia oleju - po dłuższej jeździe, na niższych obrotach), uszczelnienie ASB, dzieją się też jakieś jaja z nawiewem i klimą - przy przyspieszaniu przestaje chłodzić, wieje też homeopatycznie, przy spokojnej jeździe jest wzorowo. Zawieszenie za to wzorowe.
Wygląda na to, że najlepiej byłoby poskładać jeden w miarę poprawnie jeżdżący, tylko którego tu wybrać
Polećcie proszę warsztat z okolic Opola lub Wrocławia, który ogarnia bez problemu takie auta.
1929 (964 + 965)
1929 (964 + 965)
- Załączniki
-
- v1.JPG (198.72 KiB) Przejrzano 5595 razy
-
- v2.JPG (174.5 KiB) Przejrzano 5595 razy
4 x
Re: 1929 (964 + 965)
We Wrocławiu - Marcin Watras MW Car Concept na Twardogórskiej 2.
wątek tu na forum
na volvoforum.pl
namiary
Najlepiej napisać SMSa, a jeszcze lepiej podjechać między 10 a 17.
wątek tu na forum
na volvoforum.pl
namiary
Najlepiej napisać SMSa, a jeszcze lepiej podjechać między 10 a 17.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 1929 (964 + 965)
Na tego białego patrzyłem jak był na sprzedaż, bdb kolor dla poliftowej 960. Gratki!
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 1929 (964 + 965)
Mały update z czerwca 2021
Białe 965 jeździ, zawieszenie ogarnięte - nowe amortyzatory + sprężyny przód, (któryś z poprzednich właścicieli zafundował mu glebę ucinając sprężyny), nowe łączniki i końcówki. Do zrobienia klima (sprężarka jest zatarta) i ręczny (brakuje linek), gaz cały czas do regulacji, bo dusi się na niskich obrotach, potrafi zgasnąć przy ruszaniu - gazownik na razie dolał benzyny poniżej 900 obrotów i jest OK, ale to nie o to chodzi. Wymiana świec nic nie dała, cewki ponoć OK.
Z granatowym 964 jest źle, zrobiło może 1000 km od zakupu i cały czas ma problemy z silnikiem, nikt nie może tego sensownie zdiagnozować. Póki trzeba tylko coś wymienić to OK, ale jak jest coś grubszego to mało kto chce do tego zaglądać. Niestety skończy się pewnie tym, że będę musiał poszukać innego daily, bo do 960 ciężko i o części, i o mechaników
Białe 965 jeździ, zawieszenie ogarnięte - nowe amortyzatory + sprężyny przód, (któryś z poprzednich właścicieli zafundował mu glebę ucinając sprężyny), nowe łączniki i końcówki. Do zrobienia klima (sprężarka jest zatarta) i ręczny (brakuje linek), gaz cały czas do regulacji, bo dusi się na niskich obrotach, potrafi zgasnąć przy ruszaniu - gazownik na razie dolał benzyny poniżej 900 obrotów i jest OK, ale to nie o to chodzi. Wymiana świec nic nie dała, cewki ponoć OK.
Z granatowym 964 jest źle, zrobiło może 1000 km od zakupu i cały czas ma problemy z silnikiem, nikt nie może tego sensownie zdiagnozować. Póki trzeba tylko coś wymienić to OK, ale jak jest coś grubszego to mało kto chce do tego zaglądać. Niestety skończy się pewnie tym, że będę musiał poszukać innego daily, bo do 960 ciężko i o części, i o mechaników
0 x
Re: 1929 (964 + 965)
Skąd żeś jest? W Warszawie są spece od 3.0.
Sprężarka klimy... Chyba mam sprawna od 3.0, z 1991.
Sprężarka klimy... Chyba mam sprawna od 3.0, z 1991.
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 1929 (964 + 965)
I kolejna aktualizacja.
Granatowy Volviak napsuł mi tyle nerwów, że posłużył jako dawca części do białego. Pali, jeździ, płyn gotuje, daje dupy i szwankuje.
Biały kredens ogarnięty jest do tego stopnia, że nie wiem o niczym, co wymagałoby interwencji. Klima chłodzi, gaz wyregulowany, ręczny jest, magiel uszczelniony, dostał nowy rozrząd itp. No i po doprowadzeniu go do sensownego stanu okazało się, że mój biały polift w oryginalnym lakierze jest... zielonym przedlitem z 1991 roku, k**wa....
Volvo najwyraźniej nie jest dla takich lamerów jak ja.
Granatowy Volviak napsuł mi tyle nerwów, że posłużył jako dawca części do białego. Pali, jeździ, płyn gotuje, daje dupy i szwankuje.
Biały kredens ogarnięty jest do tego stopnia, że nie wiem o niczym, co wymagałoby interwencji. Klima chłodzi, gaz wyregulowany, ręczny jest, magiel uszczelniony, dostał nowy rozrząd itp. No i po doprowadzeniu go do sensownego stanu okazało się, że mój biały polift w oryginalnym lakierze jest... zielonym przedlitem z 1991 roku, k**wa....
Volvo najwyraźniej nie jest dla takich lamerów jak ja.
1 x
Re: 1929 (964 + 965)
Ale że jak, tabliczka mówi co innego, niż stan rzeczywisty?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano