Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
lucash zrób jeszcze taki test - ustaw siłę nawiewu na 2 i temperaturę na 22 i zmieniaj położenie nawiewu (kierunek) z Auto na poszczególne kierunki. Drugi test prędkość wentylatora Auto i też postój . Trzeci i czwarty test podczas jazdy, prędkość nawiewu 2 / Auto
1 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
- Angie vel Pinda
- Posty: 71
- Rejestracja: 19 listopada 2015, 17:38
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Hej, witajcie, czy znacie to auto? To kogoś z forum?
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
0 x
- Maciek4530
- Posty: 1247
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
To wóz Dominika z Bricklife, powinien być rzetelnyAngie vel Pinda pisze:Hej, witajcie, czy znacie to auto? To kogoś z forum?
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
0 x
- Angie vel Pinda
- Posty: 71
- Rejestracja: 19 listopada 2015, 17:38
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dzięki bardzoMaciek4530 pisze:To wóz Dominika z Bricklife, powinien być rzetelnyAngie vel Pinda pisze:Hej, witajcie, czy znacie to auto? To kogoś z forum?
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Siemano! Szybki temat, bo dlubiemy juz z tydzien przy aucie: 940 '93 b200f z LPG. Auto zaczelo gasnac na wolnych obrotach, glownie na zimnym. Jak sie zagrzeje i trzyma sie obroty tez ma objaw przerywania co jakis czas. Palec, kopulka, przewody, swiece, cewka ogarniete. Czujnik polozenia walu wyczyszczony, przepustnica tez. W momencie, w ktorym przygasa wskazowka obrotomierza od razu uderza na 0, niezaleznie od obrotow silnika. Dzieje sie tak samo na benzynie i na gazie. Pompa paliwa cicha, ladnie pompuje. Podrzuci ktos jakis pomysl gdzie zajrzec, bo dla mnie temat jest ewidentnie elektryczny - tak jakby gdzies cos co jakis czas odcinalo prad.
0 x
- Maciek4530
- Posty: 1247
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Akurat czujnik położenia wału ma to do siebie że nawet będąc idealny wizualnie potrafi dawać ciała i to bardzo. Migadło coś pokazuje?skwirek pisze:Siemano! Szybki temat, bo dlubiemy juz z tydzien przy aucie: 940 '93 b200f z LPG. Auto zaczelo gasnac na wolnych obrotach, glownie na zimnym. Jak sie zagrzeje i trzyma sie obroty tez ma objaw przerywania co jakis czas. Palec, kopulka, przewody, swiece, cewka ogarniete. Czujnik polozenia walu wyczyszczony, przepustnica tez. W momencie, w ktorym przygasa wskazowka obrotomierza od razu uderza na 0, niezaleznie od obrotow silnika. Dzieje sie tak samo na benzynie i na gazie. Pompa paliwa cicha, ladnie pompuje. Podrzuci ktos jakis pomysl gdzie zajrzec, bo dla mnie temat jest ewidentnie elektryczny - tak jakby gdzies cos co jakis czas odcinalo prad.
Myślę że warto sprawdzić na innym czujniku (nawet zamiennik z aliexpress na którym samochód powinien normalnie jeździć - chyba że trafisz na gorszą sztukę) bo z nimi potrafi być losówka. Mój rozwalony w drobny mak działa prawie cały czas, używka z dawcy dawała ciała kompletnie nie pozwalając na odpalenie wozu a nowy oryginał Volvo (uszkodzona izolacja przez lata leżakowania) zapodaje aż miło. Ale tutaj trzeba zapodać najtańszy zamiennik bo za jakiś czas sytuacja się powtórzy.
EDIT: Tu masz jakiś wątek z tekstem i video z napięciem jakie powinno być mniej więcej http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=316065
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Siemanko.skwirek pisze:Siemano! Szybki temat, bo dlubiemy juz z tydzien przy aucie: 940 '93 b200f z LPG. Auto zaczelo gasnac na wolnych obrotach, glownie na zimnym. Jak sie zagrzeje i trzyma sie obroty tez ma objaw przerywania co jakis czas. Palec, kopulka, przewody, swiece, cewka ogarniete. Czujnik polozenia walu wyczyszczony, przepustnica tez. W momencie, w ktorym przygasa wskazowka obrotomierza od razu uderza na 0, niezaleznie od obrotow silnika. Dzieje sie tak samo na benzynie i na gazie. Pompa paliwa cicha, ladnie pompuje. Podrzuci ktos jakis pomysl gdzie zajrzec, bo dla mnie temat jest ewidentnie elektryczny - tak jakby gdzies cos co jakis czas odcinalo prad.
Złudne bywa czasem liczenie, ze jeżeli coś z tego co wymieniliście na nowe (nieużywane) jest sprawne.
Sugeruje to wg mnie regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jednakże przy dwóch kompach jeżeli są (LPG) i OEM nie zawsze one współgrają. Sugerowałbym diagnostykę na benzynie po odcięciu działania LPG i porównaniu pracy silnika po powrocie do zasilania LPG.
Ponadto sprawdzenie dolotu dymem i podmianie MAFa.
1993 czyli jest migadałeko
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy jest jakiś knyf na wyjęcie zegarów w 940? Co robię źle, że nie mogę nawet ruszyć metalowej ramki zakrywającej śruby?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
po lewej i prawej stronie masz "dziurki" przez które wciska się metalowe zaczepy i czarna obudowa licznika powinna się odblokować. Jednakże, po nastu latach nie gmerania przy zegarach ona się "skleja" do deski. Przydałaby się druga para rąk, która pociąga do środka pojazdu ów ramkę gdy jedna jednocześnie nagina blaszki blokady.dom?n pisze:Czy jest jakiś knyf na wyjęcie zegarów w 940? Co robię źle, że nie mogę nawet ruszyć metalowej ramki zakrywającej śruby?
lub jak Dżon robi ale ryzykuje odkształceniem pulpitu
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Druga para rąk jest najlepsza, ale jak nie ma wyjścia najprościej uwolnić jedną stronę, podłożyć plastikowy klin w powstałą szparę i zająć się drugą stroną. Sprężyny mocno trzymaja, u mnie było słychać jak się uginają. Używałem ogumowanych torxów laskowych to wciskania blokad, mi było łatwiej niż wkrętakami.dom?n pisze:Czy jest jakiś knyf na wyjęcie zegarów w 940? Co robię źle, że nie mogę nawet ruszyć metalowej ramki zakrywającej śruby?
0 x