Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ostatnio był poruszany ten temat. Z tego co pamiętam to najprawdopodobniej winowajcą była strzelona membrana w którymś siłowników od sterowania nawiewami.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dzieki, naprowadziło mnie to na temat z pełnym opisem problemu na zagranicznym forum, identyko mój przypadek. Wrzucam linka jak ktoś będzie kiedyś szukał:kapsel pisze:(...) winowajcą była strzelona membrana w którymś siłowników od sterowania nawiewami.
https://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=104245
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mitek91 pisze:Dzieki, naprowadziło mnie to na temat z pełnym opisem problemu na zagranicznym forum, identyko mój przypadek. Wrzucam linka jak ktoś będzie kiedyś szukał:kapsel pisze:(...) winowajcą była strzelona membrana w którymś siłowników od sterowania nawiewami.
https://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=104245
Było to poruszane tutaj, oraz na niebieskim forum
http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=9&t=3555
1 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Naprawione, ale nie do końca, więc w sumie trochę zdrutowane- patent z zaślepieniem żółtego węża zdał egzamin
Ostatnio zmieniony 21 lipca 2021, 17:24 przez Mitek91, łącznie zmieniany 1 raz.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Hej,
czy jest ktoś, kto remontował szyber w 700 i porobił jakieś fotki, jak to poskładać? Zdążyłem rozebrać cały szyber, wraz z demontażem tych linek i oczywiście pozapominałem porobić zdjęć... a nie chce kilka razy go demontować i złożyć wszystko za 1 razem na tip top
czy jest ktoś, kto remontował szyber w 700 i porobił jakieś fotki, jak to poskładać? Zdążyłem rozebrać cały szyber, wraz z demontażem tych linek i oczywiście pozapominałem porobić zdjęć... a nie chce kilka razy go demontować i złożyć wszystko za 1 razem na tip top
0 x
740 Turbo B200ET
- Angie vel Pinda
- Posty: 71
- Rejestracja: 19 listopada 2015, 17:38
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Siemka chłopami. Podrzuci ktoś na szybko jakiś schemat jak złożyć zaciski w 7 secie, dwutłoczkowe. Wleciał zestaw naprawczy.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
W odysei z wolnymi obrotami mam już sukcesy- po wymianie krokowca silnik pracuje równo, nie pierdzi, nie faluje, obroty po włączeniu klimy wyrównują się do +/-800Rpm, tylko jest jeden glicz- czasem po dłuższej przejażdżce jałowe wchodzą na 1200 i za nic nie chcą spaść, przepustnica nie jest zawieszona, tylko zgaszenie i odpalenie pomaga od razu- to taki ficzer czy jeszcze mi coś zostało do naprawienia? Cały dolot jest wyczyszczony/ wymieniony, nieszczelności brak. Czasem na ułamek sekundy opada wskazówka obrotów ale to tak że nie zdąży wskazać 0 i już wraca, nie ma to odbicia w pracy silnika.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
schemat postepowania:Angie vel Pinda pisze:Siemka chłopami. Podrzuci ktoś na szybko jakiś schemat jak złożyć zaciski w 7 secie, dwutłoczkowe. Wleciał zestaw naprawczy.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
- odkrecić zaciski, zdemontować klocki, rozkręcić jazmo od czesci z zaciskiem i tłoczkami, oczyścić zacisk szczotką drucianą.
- jeśli wężyki są stare to odkręcamy je od rurki i zostawiamy przy zacisku, demontujemy też gumowe uszczelnienia na tłoczkach a tłoczki wciskamy, chyba że są skorodowane wtedy zostawiamy tak jak są, wolne końcówki wężyków zaklejamy taśmą izolacyjną.
- teraz szukamy gdzie w okolicy robią usługi piaskarką, najtaniej to wychodzi w miejscach gdzie malują proszkowo jakieś bramy lub maszyny rolnicze, w moich stronach zwyczajowa cena za wypiaskowanie zacisków przód z jarzmami + zaciski tył to 50zł za cały komplet.
- mając wypiaskowane zaciski możemy je wstępnie pomalować, polecam dedykowane do zacisków hamulcowych farby lub uniwersalny cynk w sprayu o kolorze srebrnym.
- po wstępnym pomalowaniu wyciągamy tłoczek, wymieniamy wszystko co się da, czyli odpowietrznik, wezyk, tłoczek, uszczelnienie i manszete oraz jeśli mamy to też te trzpienie po których przesuwa się zacisk. UWAGA! do smarowania tłoczka, używany tylko wazeliny technicznej ponieważ nie niszczy ona gumy uszczelnień. wszelkie smary łożyskowe można sobie darować bo po krótkim czasie nowe manszety mogą wyglądać gorzej niż stare 20 letnie - nie każda guma jest odporna na ropopochodne...
- po całej operacji montażu odtłuszczamy zacisk benzyną ekstrakcyjną, zaklejamu tasmą papierową elementy których nie chcemy pomalowac i powtarzamy malowanie.
- po wychnięciu zaciski gotowe do montazu
2 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Update problemu z okazjonalnymi wysokimi obrotami- wymiana krokowca na oryginał Boscha pomogła, bo wcześniej na szybkości z hurtowni wziąłem zamiennik Meyle, dlatego jeśli ktoś ma problem ze swoim krokowcem i chciałby jakiś na podmiankę lub diagnostykę to chętnie go poślę w świat (jak będzie wszystko ok to 170zł, a jak to samo co u mnie to gratis), może tylko na mojej konfiguracji i ustawieniach akurat tak się ułożyło że ma takie problemy.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy spotkał się ktoś z łuszcząca się gąbką w fotelach? Odkurzam wnętrze elektro szczotką i zaczal wychodzić mi pył z gąbki...
- Załączniki
-
- Resizer_16271207943532.jpg (466.15 KiB) Przejrzano 2969 razy
-
- Resizer_16271207943530.jpg (456.5 KiB) Przejrzano 2969 razy
-
- Resizer_16271207943531.jpg (163.18 KiB) Przejrzano 2969 razy
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,