Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Angie vel Pinda
Posty: 71
Rejestracja: 19 listopada 2015, 17:38

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Angie vel Pinda »

misica pisze:
Angie vel Pinda pisze:Hej, witajcie, wracam do Was.
Pytanie na szybko, bo zaczęłam robić 7setę, potrzebuję porady odnośnie klocków hamulcowych. Mam obecnie TRW i strasznie pylą, parapet w feldze non stop uwalony. Macie jakieś sprawdzone, które nie będą robiły takiego śmietnika?
Mam Ate od ok. 2 mcy i jest czysto
Super, dziękuję Ci bardzo.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
0 x
MarcinS
Posty: 443
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Ja z trw przeszedłem na textar. Też coś pylą, ale zdecydowanie mniej niż trw.
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Musiałem założyć coś na szybko i padło na Bosch. Nie przepadam za tą marką, ale w sobotę po południu żadnych innych klocków nie było od ręki, do tego srogo przepłaciłem.
W porównaniu z poprzednimi (Lucas) w ogóle nie brudzą felg, tzn. coś tam widać, ale jak dla mnie jest dobrze.
TRW pyliły chyba nawet bardziej od Lucasa...
1 x
AOW
Posty: 419
Rejestracja: 30 lipca 2020, 11:03

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AOW »

fonderal pisze:Musiałem założyć coś na szybko i padło na Bosch...
u mnie w S70 Bosch układał się z 5-6kkm piszczał jak stary Ikarus.. ale fakt mało pyłu było... Za to chyba nie jeździłeś na Ferrodo.. ;) te to dopiero pylą...

A co powiecie na OE? Dużo w ogóle jest roboty z hamulcami w 900?
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Awatar użytkownika
Angie vel Pinda
Posty: 71
Rejestracja: 19 listopada 2015, 17:38

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Angie vel Pinda »

Dzięki chłopaki. TRW to masakra jakaś. Jak słyszę BOSCH to jest mi niedobrze, ale jak mało pylą to ok. Super, coś już wiem. Dzięki jeszcze raz.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
monter87
Posty: 138
Rejestracja: 18 marca 2018, 09:44
Lokalizacja: Ryki

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: monter87 »

Co tu wszyscy tak przeciwko Bosh'a?
Czy tylko do cegły takie kiepskie zamienniki mają?
Do większości aut montowałem tarcze i klocki bosh i zawsze działało to świetnie.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Każdy z nas ma sporo Boscha w swoim aucie, choćby ecu, czujniki itd. Ogólnie firma jest raczej solidna jeśli chodzi o poważniejsze rzeczy, ale już w PRLu maluch nie chciał mi jeździć na świecach Boscha :) Problem z ich świecami miałem praktycznie zawsze jak je założyłem, kable WN też wywaliłem po tygodniu, miałem dyskotekę pod maską. Założyłem stare Janmory powszechnie uważane za badziew, a i tak biły nowego Boscha na głowę. Z wycieraczkami podobnie, przez miesiąc od założenia były super, a potem mazały tak, że nic nie było widać. Od jakiegoś czasu kupuję Alca po kilka złotych i w moim odczuciu Bosch nie dorasta im do pięt.

Nie wiem, może miałem wyjątkowego pecha i zawsze trafiałem na wadliwe egzemplarze, ale nie dziw się, że zraziłem się do Boscha jako marki części eksploatacyjnych. Klocki Boscha mam pierwszy raz i na razie jest ok.
0 x
xjtdi
Posty: 1066
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

Nie ty jeden, coś jest na rzeczy bo podzespoły typu kable, kopułka, sonda lambda marki Bosch jakoś dziwnie szybko były do wymiany, klocki hamulcowe były ok, tyle że szybko się zużyły.
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 655
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

xjtdi pisze:Nie ty jeden, coś jest na rzeczy bo podzespoły typu kable, kopułka, sonda lambda marki Bosch jakoś dziwnie szybko były do wymiany, klocki hamulcowe były ok, tyle że szybko się zużyły.
Klocki to się Remsa zakłada. Meyle się popsuło, TRW nie lepiej, ATE drogie, Bosch twarde i piszczące po przegrzaniu...
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
MarcinS
Posty: 443
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

U mnie trw hamowało, ale ni stąd ni z owąd tarcze dostały bicia. Może miało to związek z tym, że auro było jeżdżone nie przeze mnie na strojeniu lpg. Nie wiem. Zmieniłem z przodu klocki i tarcze na textar i jest ok. Trochę popiskują tuż przed zatrzymaniem auta. Z tyłu mam mix brembo/ferodo.
0 x
ODPOWIEDZ