Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy ktoś robi repliki tego zestawu spojlerów?
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ma ktoś może jakieś foto gdzie w 940 bez klimy jest zawór nagrzewnicy i podpowiedź jak najłatwiej się do tego zabrać?
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zawór ma nr 10 i znajduje się wewnątrz auta.
Znajdź pod maską miejsce, w którym podłączone są przewody do ogrzewania. W tym miejscu ale od środka znajdziesz zawór, jest na dolnym przewodzie.
Gdybyś szukał nowego, to ma numer 9447891.
Źródło zdjęcia: http://svr.moscowvolvoclub.ru/forum/ind ... id=1061343
Znajdź pod maską miejsce, w którym podłączone są przewody do ogrzewania. W tym miejscu ale od środka znajdziesz zawór, jest na dolnym przewodzie.
Gdybyś szukał nowego, to ma numer 9447891.
Źródło zdjęcia: http://svr.moscowvolvoclub.ru/forum/ind ... id=1061343
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy w 940 standardowy podlokietnik :
https://images.app.goo.gl/6m5TKG3aqHTM7zoYA
...jest wymienny z podlokietnikiem z cupholderami :
https://www.olx.pl/oferta/volvo-740-760 ... IC8vR.html
bez przeróbek?
https://images.app.goo.gl/6m5TKG3aqHTM7zoYA
...jest wymienny z podlokietnikiem z cupholderami :
https://www.olx.pl/oferta/volvo-740-760 ... IC8vR.html
bez przeróbek?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie. Inne zawiasy. A przynajmniej mi się nie udało. Przykręcałem na zawias będący z podłokietnikiem od cupholdera.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Taki wyciek. aż tak sika z pod pokrywy zaworowej? Przewody gumowe przy filtrze powietrza mokre z oleju. pokrywa głwicy lekko puszcza w niektórych miejscach i korek wlewu oleju.
- Załączniki
-
- IMG_20210226_194503_resized_20210226_085814851.jpg (1.24 MiB) Przejrzano 3453 razy
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wygląda jakby ciekło z węża odmy..BulvGL pisze:Taki wyciek. aż tak sika z pod pokrywy zaworowej? Przewody gumowe przy filtrze powietrza mokre z oleju. pokrywa głwicy lekko puszcza w niektórych miejscach i korek wlewu oleju.
Gdyby leciało spod pokrywy głowicy, to chyba bok bloku i osłona kolektora wydechowego byłyby w oleju ?
Zajrzałbym do tych przewodów...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dzisiaj nie miałem czasu, zajrzę w wolnej chwili. Wąż odmy wydaje się być szczelny, ale guma jest już stara i chyba trzeba będzie się temu przyjrzeć.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy komuś kto ma oryginalne radio w 940 do 94r chciałoby się je wyciągnąć i zrobić mi fotki z każdej strony radia w komplecie z ramką i blaszkami mocującymi? Mam już kieszeń, radio plastikowa ramkę, ale ta drobnica ustalająca radio w kieszeni to najwiekszy problem, w skandixie było ale sie skończyło jak bede widział jak to ma wyglądać to sobie dorobię sam bez problemu. Za fotki jakoś się mogę odwdzięczyć, nie wiem, transferem na chomiku czy giftem na sklepie play co tam kto woli
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy przed czy po 94 - w mocowaniu nie ma różnicy.
Potrzebna jest ramka i cztery blaszki. Dwie to prowadnice, prawa i lewa różnią się od siebie. Są przykręcone na stałe, nie ruszają się. Są raczej solidne, na oko blacha 1 mm. Kolejne dwie to zatrzaski blokujące radio w dziurze, oba są takie same i są zrobione z cienkiej, sprężystej blachy.
W komplecie są jeszcze dwie blaszki przyklejane taśmą dwustronną do góry radia, żeby się nie telepało. Ale i bez nich nic się nie dzieje, imo są niepotrzebne.
Bez wyciągania radia, stare zdjęcia z dysku. Na razie więcej nie mam i szczerze mówiąc nieprędko zabiorę się za wyjmowanie radia.
Przed wsunięciem:
W trakcie:
I wsunięte do końca, widać jak działa blokada:
Jak widzisz radio wsuwa się pod określonym kątem, inaczej ramka nie będzie przylegała całym obwodem do dziury. Gdybyś nie znalazł oryginału i dorabiał, musisz uwzględnić wymiary i kąty, inaczej będzie krzywo. Znając wysokość radia wszystko powinno dać się ogarnąć z tego zdjęcia.
Zaś ostatni komplet ze skandixa właśnie oglądasz na zdjęciach, jeździ w moim:)
Potrzebna jest ramka i cztery blaszki. Dwie to prowadnice, prawa i lewa różnią się od siebie. Są przykręcone na stałe, nie ruszają się. Są raczej solidne, na oko blacha 1 mm. Kolejne dwie to zatrzaski blokujące radio w dziurze, oba są takie same i są zrobione z cienkiej, sprężystej blachy.
W komplecie są jeszcze dwie blaszki przyklejane taśmą dwustronną do góry radia, żeby się nie telepało. Ale i bez nich nic się nie dzieje, imo są niepotrzebne.
Bez wyciągania radia, stare zdjęcia z dysku. Na razie więcej nie mam i szczerze mówiąc nieprędko zabiorę się za wyjmowanie radia.
Przed wsunięciem:
W trakcie:
I wsunięte do końca, widać jak działa blokada:
Jak widzisz radio wsuwa się pod określonym kątem, inaczej ramka nie będzie przylegała całym obwodem do dziury. Gdybyś nie znalazł oryginału i dorabiał, musisz uwzględnić wymiary i kąty, inaczej będzie krzywo. Znając wysokość radia wszystko powinno dać się ogarnąć z tego zdjęcia.
Zaś ostatni komplet ze skandixa właśnie oglądasz na zdjęciach, jeździ w moim:)
4 x