volvo 740 TiC poprostu łoś.
Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.
Tico zmarło, czy ustępuje miejsca czemuś lepszemu?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.
Umierało. Choć jeździł dzielnie do końca. I sam wjechal do garazu. Kompresja wahała się między 19 a 26 bar, zapalał na 4 gary, z czasem budziły się następne, mocno dymił, strzelał w wydech, brał olej i płyn znikał. Tic wróci. Ale drugi zaadaptowany z wolnossącego LT.
0 x
Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.
To będę śledził postępy - kilka dni temu zabiłem swoje Tico (raczej ono się zabiło, no ale mogłem go powstrzymać, chlip) i zastanawiam się nad ogarnięciem silnika z LTka, albowiem te zdają się być tańsze. Swoją drogą - czy eltek nie ma czasem regulowanych ręcznie zaworów, podczas gdy Tico ma chytrepopychacze?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.
Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. Wg książki d24 z serii 2xx ma płytki. Dawca klimy do łosia czyli 940 z 94 roku miał hydro. Widoczny goły blok na zdjęciu. Natomiast silnik z lt który przygotowuje ma hydro, a na pewno jest z lt. W sumie w łosiu nie do końca jest znana historia silnika który był, bo dawniej to było 230ft. I nie wiadomo z czego był wzięty silnik. Jedyne co moge powiedzieć na temat różnicy w blokach od Volvo a lt to musiałem zrobić dziurę w bloku na miarkę oleju.
Drobny edit:
Silnik prawie skończony. Jest jeszcze jedna różnica w silnikach Volvo a VW lt. A dokładnie to króciec wody z tyłu silnika. Volvo zaślepiło ten w głowicy a zrobili w bloku. Podejrzewam że poprostu bali się by wąż nie przetarł się o pasek pompy. A łosiek aktualnie wygląda tak. Dodatkowo poszukiwany ładny, nie zgnity okular.
Drobny edit:
Silnik prawie skończony. Jest jeszcze jedna różnica w silnikach Volvo a VW lt. A dokładnie to króciec wody z tyłu silnika. Volvo zaślepiło ten w głowicy a zrobili w bloku. Podejrzewam że poprostu bali się by wąż nie przetarł się o pasek pompy. A łosiek aktualnie wygląda tak. Dodatkowo poszukiwany ładny, nie zgnity okular.
- Załączniki
-
- IMG_20200407_101112.jpg (1.69 MiB) Przejrzano 3794 razy
-
- IMG_20200407_194052.jpg (1.57 MiB) Przejrzano 3794 razy
0 x