Endriu proszę Cię, nie rób się ortodoksyjny Czy ta 242 też jest zepsuta?endriugto pisze:Ten nie dość że objeśniejszy niż standardowy to jeszcze wygląda na zepsutego.
Bo wydaje mi się, że jest zbudowana do dokładnie tego samego co ten Juke R.
Endriu proszę Cię, nie rób się ortodoksyjny Czy ta 242 też jest zepsuta?endriugto pisze:Ten nie dość że objeśniejszy niż standardowy to jeszcze wygląda na zepsutego.
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Wydaje mi się że Juke był zbudowany dla pozerów żeby się podobał i sprzedawał a 242 żeby było szybkie na torze.dom?n pisze:Endriu proszę Cię, nie rób się ortodoksyjny Czy ta 242 też jest zepsuta?endriugto pisze:Ten nie dość że objeśniejszy niż standardowy to jeszcze wygląda na zepsutego.
Bo wydaje mi się, że jest zbudowana do dokładnie tego samego co ten Juke R.
Nie kumam.endriugto pisze:[
Wydaje mi się że Juke był zbudowany dla pozerów żeby się podobał i sprzedawał a 242 żeby było szybkie na torze.
Nie wiem może to kwestia gustu. A może też środka ciężkości. W każdym razie 10000 razy bardziej wolałbym się przejechać 242baron pisze:Nie kumam.endriugto pisze:[
Wydaje mi się że Juke był zbudowany dla pozerów żeby się podobał i sprzedawał a 242 żeby było szybkie na torze.
Sugerujesz ze 600-konny Juke-R 2.0 posiadający fotele i klatkę bezpieczeńtwa zgodną z kartą FIA jest zbudowany dla pozerów i nie dałby rady na torze?
A Volvo 240 Evo zbudowane zgodnie z tymi samymi wymogami nie jest zbudowane dla pozerów?
Juke-R 2.0 wciąga nosem 240 Turbo Evo.
I nawet specjalnie się przy tym nie wysilając
Przejechać tak, gorzej jak miałbyś tym pojechać w rajdzie.endriugto pisze:Nie wiem może to kwestia gustu. A może też środka ciężkości. W każdym razie 10000 razy bardziej wolałbym się przejechać 242baron pisze:Nie kumam.endriugto pisze:[
Wydaje mi się że Juke był zbudowany dla pozerów żeby się podobał i sprzedawał a 242 żeby było szybkie na torze.
Sugerujesz ze 600-konny Juke-R 2.0 posiadający fotele i klatkę bezpieczeńtwa zgodną z kartą FIA jest zbudowany dla pozerów i nie dałby rady na torze?
A Volvo 240 Evo zbudowane zgodnie z tymi samymi wymogami nie jest zbudowane dla pozerów?
Juke-R 2.0 wciąga nosem 240 Turbo Evo.
I nawet specjalnie się przy tym nie wysilając
Zdecydowanie lepiej czułbym się tą wyścigówką na torze wyścigowym niż na odcinku specjalnym rajdu.konradko pisze:Przejechać tak, gorzej jak miałbyś tym pojechać w rajdzie.endriugto pisze:Nie wiem może to kwestia gustu. A może też środka ciężkości. W każdym razie 10000 razy bardziej wolałbym się przejechać 242baron pisze:
Nie kumam.
Sugerujesz ze 600-konny Juke-R 2.0 posiadający fotele i klatkę bezpieczeńtwa zgodną z kartą FIA jest zbudowany dla pozerów i nie dałby rady na torze?
A Volvo 240 Evo zbudowane zgodnie z tymi samymi wymogami nie jest zbudowane dla pozerów?
Juke-R 2.0 wciąga nosem 240 Turbo Evo.
I nawet specjalnie się przy tym nie wysilając
Jak sąsiad podjechał X6 to pierwsze co powiedziałem, ale to auto jest wulgarne. Sąsiad stwierdził po chwili namysłu, faktycznie.dom?n pisze: Na Autoblogu ostatnio spoodbało mi się określenie "ostentacyjny" w odniesieniu do X6,