Volvo 244 DL 1978
Re: Volvo 244 DL 1978
Ale piękna robota. Aż miło się patrzy na takie blyskotki.
Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Volvo 244 DL 1978
Bardzo przyzwoita cena moim zdaniem.Bałuch 79 pisze:560to_masz pisze:Podaj proszę koszt usługi.
1 x
Re: Volvo 244 DL 1978
Moim zdaniem cena jest ok. Jak by powiedział za robotę więcej też bym zapłacił bo mało kto teraz się zajmuje gaźnikami na takim poziomie.
Wizualnie jest tiptop, Technicznie myślę, że będzie wszystko dobrze. Została wymieniona iglica i wszystkie uszczelnienia. Mam nadzieję, ze silnik teraz będzie równo pracował na wolnych obrotach i że nie będzie smrodził jak smok Wawelski.
Może w przyszłym tygodniu gaźnik założę do auta, teraz muszę złożyć cały front do kupy po usuwaniu rdzy która pojawiła się po wylaniu kwasu z akumulatora.
Wizualnie jest tiptop, Technicznie myślę, że będzie wszystko dobrze. Została wymieniona iglica i wszystkie uszczelnienia. Mam nadzieję, ze silnik teraz będzie równo pracował na wolnych obrotach i że nie będzie smrodził jak smok Wawelski.
Może w przyszłym tygodniu gaźnik założę do auta, teraz muszę złożyć cały front do kupy po usuwaniu rdzy która pojawiła się po wylaniu kwasu z akumulatora.
10 x
Re: Volvo 244 DL 1978
Gaźnik zamontowany, auto nie odpala. Paliwo dochodzi iskra jest. Pali na plaka. Czyli gaźnik skopany.
0 x
Re: Volvo 244 DL 1978
Pamięta że regeneracja gaźnika kończy się na regeneracji. Regulacja w aucie we własnym zakresieBałuch 79 pisze:Gaźnik zamontowany, auto nie odpala. Paliwo dochodzi iskra jest. Pali na plaka. Czyli gaźnik skopany.
0 x
Re: Volvo 244 DL 1978
Gaźnik jest wstępnie wyregulowany i powinien odpalić w jakikolwiek sposób. Po odpaleniu robi sie regulacje właściwą.
0 x
Re: Volvo 244 DL 1978
Bo wyszkiełkować i wymienić uszczelki mogłeś sobie sam za 100zł w dwa góra trzy wieczory i palił by od razu. Szukaj kniszki i reguluj sam.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar