Czesc, powoli zaczynam się zastanawiać nad delikatnym podniesieniem mocy w swojej 940 B200FT tak żeby móc bezpiecznie wyprzedzać i sprawnie poruszać się jak nowożytnym wozem, nie ma to służyć do palenia kapcia czy latania bokami.
Turbo ma spore luzy wzdłużne i osiowe i w zasadzie nadaje się do regeneracji bo nie jest w stanie wydmuchać nawet 0.55 bara (tak jak to niby powinno byc fabrycznie) ledwo dmucha 0.35. Mogę oddać gdzieś do reanimacji i próbować przywrócić silnikowi fabryczne parametry, ale.. może przy tej okazji warto zajrzeć tu i ówdzie.
1. Turbo jeśli nie seryjne, to jakie inne? Czy jest coś co podejdzie plug and play? Ile w ogóle można dmuchnąć w tego redblocka żeby było dla niego bezpiecznie - 0.7?? Jesli miałbym się bawić w MBC to chyba jednak wolalbym pójść raczej w stronę EBC, Macie jakieś sprawdzone typy?
2. można zmienić wałek, a kółko dać regulowane - ale nie znalazłem informacji jaki to wałek i na jakie kolko zmienić
3. Co z wydechem - 3" ? Wyciąć oryginalny katalizator i wstawić jakiś sportowy + jeden tłumik?
4. Głowica powinna zostać seryjna? Czy macie jakieś patenty na to?
5. Większy intercooler? Fabryczny mały nie jest ale pewnie jest zasyfiony wsrodku więc tak czy siak możliwe że to zmienie.
Co więcej?
Pakiet startowy B200FT
Re: Pakiet startowy B200FT
Wszystko już zostalo powiedziane:
http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=10&t=618
Zapraszam do lektury. Jak już przebrniesz przez to i dalej chcesz mieć szybki wóz to zapraszam na PW po gotowy zestaw na >300PS zawierający wszystkie powyższe elementy i jeszcze z małym plusem
http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=10&t=618
Zapraszam do lektury. Jak już przebrniesz przez to i dalej chcesz mieć szybki wóz to zapraszam na PW po gotowy zestaw na >300PS zawierający wszystkie powyższe elementy i jeszcze z małym plusem
1 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Pakiet startowy B200FT
Powiem tak, u mnie po zakupie dmuchało 0,2 i nie chciało więcej. Wymiana rur dolotu na nowe podniosła do 0,35 bo okazało się, że ktoś kiedyś założył turbinę (albo samo WG) od B230FK i więcej nie będzie. Wleciał więc MBC ustawiony na 0,8 i teraz nie ma problemu z wyprzedzaniem. No i turbina wstaje jakieś 700-800 obrotów niżej. Mała rzecz a cieszy:)
Reszta standardowa.
Reszta standardowa.
1 x
Re: Pakiet startowy B200FT
Gdzies ktoś tu na forum sprzedaje zestaw silikonowy dedykowany do B200FT łącznie z tą rura która idzie od przepływomierza do turbo? Po prostu cały komplet? W necie nigdzie nie mogę trafić...
0 x
Re: Pakiet startowy B200FT
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Pakiet startowy B200FT
Ja mam właśnie z Marsilu. Bardzo porządne i spotkałem głosy, że lepsze od nowych fabrycznych. Tego nie wiem, w każdym razie od dwudziestoparoletnich na pewno:)
Już sama wymiana przewodów spowodowała wcześniejsze wstawanie turbo, stare były za miękkie i puchły. Zresztą zakładanie MBC bez wymiany tak starego dolotu imo mija się z celem...
Już sama wymiana przewodów spowodowała wcześniejsze wstawanie turbo, stare były za miękkie i puchły. Zresztą zakładanie MBC bez wymiany tak starego dolotu imo mija się z celem...
2 x
Re: Pakiet startowy B200FT
Podjedź na kawę, pogadamy...miho pisze: Co więcej?
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Pakiet startowy B200FT
Dobre rury robi do88.se. Mam u siebie w B200FT cały zestaw. Polecam.
Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Pakiet startowy B200FT
Co to za zestaw i ile ma kosztować?wujek pisze:Wszystko już zostalo powiedziane:
http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=10&t=618
Zapraszam do lektury. Jak już przebrniesz przez to i dalej chcesz mieć szybki wóz to zapraszam na PW po gotowy zestaw na >300PS zawierający wszystkie powyższe elementy i jeszcze z małym plusem
0 x