Hm, wysprzeglik można łatwo zepsuć przez nieumiejętne odpowietrzanie, jeśli wszystko zrobiłeś dobrze to niestety masz szanse na to, że kupiłeś wadliwy fabrycznie. Miałem taką przygodę z 2 lata temu, kupiłem nowy i to bynajmniej nie najtańszy z allegro. Po wymianie odpowietrzałem go przez dwa popołudnia bez skutku i odesłałem. Wymienili mi na inny który wyglądał tak samo, ten przy takiej samej procedurze odpowietrzania zadziałał od razu i działa do dziś.czk pisze:Czy mógłby mnie ktoś oświecić jak odpowietrzyć wysprzęglik w 940? Zalożony nowy, wraz ze sprzeglem. Teorię znamw praktyce pedal nadal chodzi bez oporu.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ok, a jakieś porady odnośnie poprawnego odpowietrzenia? Troche mam nóż na karku
Edit: druga sprawa że to jest tak banalnie prosta rzecz, że o ile nie cieknie to trochę cieżko mi sobie wyobrazić wadę fabryczną. Uszczelka przepuszcza powietrze?
Edit: druga sprawa że to jest tak banalnie prosta rzecz, że o ile nie cieknie to trochę cieżko mi sobie wyobrazić wadę fabryczną. Uszczelka przepuszcza powietrze?
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Siema.
Czy jest ktoś z wwa, kto dobrze ogarnia elektrykę w cegłach?
Mam 740 z b230f, remontuje ją właśnie mechanicznie po dłuższym postoju u niemca.
Wymieniłem cały układ paliwowy, bo był w słabym stanie.
Niestety paliwa jak nie było, tak nie ma.
Przekaźnik tzw radio supression oraz przekaźnik pomp wydają się działać (cykają raz po przekręceniu kluczyka).
Po podpięciu mostka w miejscu przekaźnika pomp, obydwie zaczynają chodzić.
Pod maską niestety jest nabajzlowane, bo jest założony system pozwalający podwyższyć standard emisji spalin do euro 2.
Mógłby ktoś polecić jakiegoś speca, który uporządkowałby mi kable?
Pozdrawiam.
Czy jest ktoś z wwa, kto dobrze ogarnia elektrykę w cegłach?
Mam 740 z b230f, remontuje ją właśnie mechanicznie po dłuższym postoju u niemca.
Wymieniłem cały układ paliwowy, bo był w słabym stanie.
Niestety paliwa jak nie było, tak nie ma.
Przekaźnik tzw radio supression oraz przekaźnik pomp wydają się działać (cykają raz po przekręceniu kluczyka).
Po podpięciu mostka w miejscu przekaźnika pomp, obydwie zaczynają chodzić.
Pod maską niestety jest nabajzlowane, bo jest założony system pozwalający podwyższyć standard emisji spalin do euro 2.
Mógłby ktoś polecić jakiegoś speca, który uporządkowałby mi kable?
Pozdrawiam.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cześć,
Coraz częściej nie trafiam w biegi, więc albo się odzwyczaiłem od cegły, albo robią się mi jakieś luzy na lewarku
Czy ten sworzeń powinien być tak wysunięty, czy to zaraz się rozleci?
Na kuli luzów nie widzę, ten przegub na końcu lewarka jest dość luźny, ale na oko nie chorobliwie (przynajmniej tak mi się wydaje).
Warto to dalej rozkładać? Coś więcej od góry da się zobaczyć - np. okładziny teflonowe (choć kula wydaje się chodzić ciasno)? I jak się za to zabrać? Szarpnąć do góry?
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam,
Marcin
Coraz częściej nie trafiam w biegi, więc albo się odzwyczaiłem od cegły, albo robią się mi jakieś luzy na lewarku
Czy ten sworzeń powinien być tak wysunięty, czy to zaraz się rozleci?
Na kuli luzów nie widzę, ten przegub na końcu lewarka jest dość luźny, ale na oko nie chorobliwie (przynajmniej tak mi się wydaje).
Warto to dalej rozkładać? Coś więcej od góry da się zobaczyć - np. okładziny teflonowe (choć kula wydaje się chodzić ciasno)? I jak się za to zabrać? Szarpnąć do góry?
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam,
Marcin
0 x
760 Turbo '89 B230FT M46
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie powinien w żadnym przypadku. Powinien być sklinowany od dołu śrubką imbusową.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dokładnie jak mówi kolega, bolec wsunięty centralnie pośrodku , zabezpieczony od dołu śrubką bez łebka na imbus 4mm. Właśnie składam to u siebie do kupy i na wszelki wypadek dałem tam locktite, teraz wiem ze było wartomaab pisze:Cześć,
Coraz częściej nie trafiam w biegi, więc albo się odzwyczaiłem od cegły, albo robią się mi jakieś luzy na lewarku
Czy ten sworzeń powinien być tak wysunięty, czy to zaraz się rozleci?
Na kuli luzów nie widzę, ten przegub na końcu lewarka jest dość luźny, ale na oko nie chorobliwie (przynajmniej tak mi się wydaje).
Warto to dalej rozkładać? Coś więcej od góry da się zobaczyć - np. okładziny teflonowe (choć kula wydaje się chodzić ciasno)? I jak się za to zabrać? Szarpnąć do góry?
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam,
Marcin
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
A sam lewarek zabezpieczony jest od spodu pierścieniem Segera.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Poszukuję schematów elektrycznych do 744 '90, a konkretniej połączenia centralnego zamka.
Bagażnik się otwiera, reszta ni drgnie. Tak być nie może.
Bagażnik się otwiera, reszta ni drgnie. Tak być nie może.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dzięki za pomoc!
Rozumiem, że części o których piszecie, to: śrubka imbusowa - nr 41, p. Segera - nr 47.
No to teraz czeka mnie gimnastyka i próba zrobienia tego przez otwór w tunelu środkowym
Pozdrawiam,
Marcin
Rozumiem, że części o których piszecie, to: śrubka imbusowa - nr 41, p. Segera - nr 47.
No to teraz czeka mnie gimnastyka i próba zrobienia tego przez otwór w tunelu środkowym
Pozdrawiam,
Marcin
0 x
760 Turbo '89 B230FT M46
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
maab
[/b]Zasadniczo jeśli chcesz wymienić tulejki nr 7 i oring nr 8, to lewarka nie musisz wyjmować i Segera nie ruszasz (dla dostępu do Segera najwygodniej odłączyć wał od skrzyni). Za luzy mogą odpowiadać właśnie rzeczone tulejki. Wymieniałem je u siebie i dzisiaj sprawdzałem biegi - na razie 1, 2 i R i wchodzą o niebo lepiej (nowe sprzęgło też pewnie ma znaczenie). Ale jeśli chodzi o wymianę, to zdecydowanie lepiej od dołu. Wystarczą jakieś najazdy, albo podniesienie auta z jednej strony.
[/b]Zasadniczo jeśli chcesz wymienić tulejki nr 7 i oring nr 8, to lewarka nie musisz wyjmować i Segera nie ruszasz (dla dostępu do Segera najwygodniej odłączyć wał od skrzyni). Za luzy mogą odpowiadać właśnie rzeczone tulejki. Wymieniałem je u siebie i dzisiaj sprawdzałem biegi - na razie 1, 2 i R i wchodzą o niebo lepiej (nowe sprzęgło też pewnie ma znaczenie). Ale jeśli chodzi o wymianę, to zdecydowanie lepiej od dołu. Wystarczą jakieś najazdy, albo podniesienie auta z jednej strony.
Proszę bardzo:Michasioo pisze:Poszukuję schematów elektrycznych do 744 '90, a konkretniej połączenia centralnego zamka.
Bagażnik się otwiera, reszta ni drgnie. Tak być nie może.
1 x