Również chyba nie rozumiesz. Nie prosiłem o diagnozę w zużyciu turbiny.endriugto pisze:Z tym ubywaniem oleju to akurat ważne pytanie. Pozwala zobrazować zużycie turbiny.Milco pisze:Tak dokładnie. To są "krótkie pytania i odpowiedzi", a nie "krótkie pytania i odpowiedzi nie na temat" lub "pier*olenie nie na temat".wujek pisze:
To są krótkie pytania i odpowiedzi. Obszar tego tematu jest rozległy. Odpowiedziałem na Twoje krótkie pytanie, ale widzę że problemem jest Tobie odpowiedzieć na moje krótkie. Zbyt mało poświęciłem Ci czasu na Twój problem, czy z zasady jesteś tu po to żeby się dowiedzieć co trzeba i mieć całą resztę w czterech literach, co?
Polecam czytanie ze zrozumieniem, a jak będę miał ochotę na pier*olenie nie na temat, lub na "diagnozy w 5 minut przez internet, o które nie pytałem" - to dam znać.
Ucinam takie rzeczy od razu, bo nie mam ochoty na jałową dyskusję i wyciąganie wniosków wokół źle zrozumianego pytania.
A jak jesteś mądrzejszy od innych to po co pytasz co robić skoro już masz gotową odpowiedź.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
To Ty dalej nie rozumiesz. O Twojej sprężarce już skończyłem. Ja już przeszedłem na temat o pobieraniu oleju. Tematy te łączą się ze sobą. Ale jak widać Twoja ignorancja wobec innych ludzi jest na takim samym poziomie jak ignorancja techniczna.Milco pisze:Tak dokładnie. To są "krótkie pytania i odpowiedzi", a nie "krótkie pytania i odpowiedzi nie na temat" lub "pier*olenie nie na temat".wujek pisze:To są krótkie pytania i odpowiedzi. Obszar tego tematu jest rozległy. Odpowiedziałem na Twoje krótkie pytanie, ale widzę że problemem jest Tobie odpowiedzieć na moje krótkie. Zbyt mało poświęciłem Ci czasu na Twój problem, czy z zasady jesteś tu po to żeby się dowiedzieć co trzeba i mieć całą resztę w czterech literach, co?Milco pisze: Moje pytanie było na temat regeneracji turbosprężarki, a nie: "Ubywa mi oleju, nie wiem czemu, Pomocy!"
Polecam czytanie ze zrozumieniem, a jak będę miał ochotę na pier*olenie nie na temat, lub na "diagnozy w 5 minut przez internet, o które nie pytałem" - to dam znać.
Ucinam takie rzeczy od razu, bo nie mam ochoty na jałową dyskusję i wyciąganie wniosków wokół źle zrozumianego pytania.
Jedź do zakładu regenerującego turbiny, Panowie zrobią Ci dobrze za kilkaset złotych i będziesz wtedy słyszał i czuł że ma lekkoTurbina ma nalatane prawie pół bańki i już po niej od dłuższego czasu widać, słychać i czuć, że ma ciężko. Zaczęła puszczać olej.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Temat nazwany jest krótkie pytania i krótkie odpowiedzi. Czy tylko Ty możesz zadawać pytania? Mamy tylko odpowiadać? Pytać nie możemy?Milco pisze:Również chyba nie rozumiesz. Nie prosiłem o diagnozę w zużyciu turbiny.endriugto pisze:Z tym ubywaniem oleju to akurat ważne pytanie. Pozwala zobrazować zużycie turbiny.Milco pisze: Tak dokładnie. To są "krótkie pytania i odpowiedzi", a nie "krótkie pytania i odpowiedzi nie na temat" lub "pier*olenie nie na temat".
Polecam czytanie ze zrozumieniem, a jak będę miał ochotę na pier*olenie nie na temat, lub na "diagnozy w 5 minut przez internet, o które nie pytałem" - to dam znać.
Ucinam takie rzeczy od razu, bo nie mam ochoty na jałową dyskusję i wyciąganie wniosków wokół źle zrozumianego pytania.
A jak jesteś mądrzejszy od innych to po co pytasz co robić skoro już masz gotową odpowiedź.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
"Już przeszedłeś na temat pobierania oleju"? A po co, jeśli można wiedzieć? Bo wybacz, ale ja taki zacofany.wujek pisze:To Ty dalej nie rozumiesz. O Twojej sprężarce już skończyłem. Ja już przeszedłem na temat o pobieraniu oleju. Tematy te łączą się ze sobą. Ale jak widać Twoja ignorancja wobec innych ludzi jest na takim samym poziomie jak ignorancja techniczna.Milco pisze:Tak dokładnie. To są "krótkie pytania i odpowiedzi", a nie "krótkie pytania i odpowiedzi nie na temat" lub "pier*olenie nie na temat".wujek pisze:
To są krótkie pytania i odpowiedzi. Obszar tego tematu jest rozległy. Odpowiedziałem na Twoje krótkie pytanie, ale widzę że problemem jest Tobie odpowiedzieć na moje krótkie. Zbyt mało poświęciłem Ci czasu na Twój problem, czy z zasady jesteś tu po to żeby się dowiedzieć co trzeba i mieć całą resztę w czterech literach, co?
Polecam czytanie ze zrozumieniem, a jak będę miał ochotę na pier*olenie nie na temat, lub na "diagnozy w 5 minut przez internet, o które nie pytałem" - to dam znać.
Ucinam takie rzeczy od razu, bo nie mam ochoty na jałową dyskusję i wyciąganie wniosków wokół źle zrozumianego pytania.
Jedź do zakładu regenerującego turbiny, Panowie zrobią Ci dobrze za kilkaset złotych i będziesz wtedy słyszał i czuł że ma lekkoTurbina ma nalatane prawie pół bańki i już po niej od dłuższego czasu widać, słychać i czuć, że ma ciężko. Zaczęła puszczać olej.
Myślisz, że wszystko kręci się tutaj na forum?
Myślisz, że czuję potrzebę obgadania po raz kolejny w internecie tego, co już kilka razy obgadałem poza forum?
Myślisz, że nie wiem, w jaki sposób silnik i jego elementy się zużywają i w jakie sposoby może znikać z niego olej?
Myślisz, że muszę się tłumaczyć tutaj, dlaczego zadaję takie, a nie inne pytanie? Bo ktoś ma ochotę zabłysnąć 'elokwencją' przy każdej możliwej okazji?...
Z góry założyłeś, że pewnie nie wiem o co pytam? Zapewne jestem w grubym błędzie, lub na pewno coś pominę.
"Koleś chce wymienić turbo, a pewnie nie wie, że inne rzeczy też mają znaczenie".
Ale wyprowadzisz mnie z mroku, co nie?
Nawet gdy o to nie proszę.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Kolego upominam Ciebie.Milco pisze:"Już przeszedłeś na temat pobierania oleju"? A po co, jeśli można wiedzieć? Bo wybacz, ale ja taki zacofany.wujek pisze:To Ty dalej nie rozumiesz. O Twojej sprężarce już skończyłem. Ja już przeszedłem na temat o pobieraniu oleju. Tematy te łączą się ze sobą. Ale jak widać Twoja ignorancja wobec innych ludzi jest na takim samym poziomie jak ignorancja techniczna.Milco pisze: Tak dokładnie. To są "krótkie pytania i odpowiedzi", a nie "krótkie pytania i odpowiedzi nie na temat" lub "pier*olenie nie na temat".
Polecam czytanie ze zrozumieniem, a jak będę miał ochotę na pier*olenie nie na temat, lub na "diagnozy w 5 minut przez internet, o które nie pytałem" - to dam znać.
Ucinam takie rzeczy od razu, bo nie mam ochoty na jałową dyskusję i wyciąganie wniosków wokół źle zrozumianego pytania.
Jedź do zakładu regenerującego turbiny, Panowie zrobią Ci dobrze za kilkaset złotych i będziesz wtedy słyszał i czuł że ma lekkoTurbina ma nalatane prawie pół bańki i już po niej od dłuższego czasu widać, słychać i czuć, że ma ciężko. Zaczęła puszczać olej.
Myślisz, że wszystko kręci się tutaj na forum?
Myślisz, że czuję potrzebę obgadania po raz kolejny w internecie tego, co już kilka razy obgadałem poza forum?
Myślisz, że nie wiem, w jaki sposób silnik i jego elementy się zużywają i w jakie sposoby może znikać z niego olej?
Myślisz, że muszę się tłumaczyć tutaj, dlaczego zadaję takie, a nie inne pytanie? Bo ktoś ma ochotę zabłysnąć 'elokwencją' przy każdej możliwej okazji?...
Z góry założyłeś, że pewnie nie wiem o co pytam? Zapewne jestem w grubym błędzie, lub na pewno coś pominę.
"Koleś chce wymienić turbo, a pewnie nie wie, że inne rzeczy też mają znaczenie".
Ale wyprowadzisz mnie z mroku, co nie?
Nawet gdy o to nie proszę.
Jesteś delikatnie mówiąc nie uprzejmy.
Wujek stara się Tobie pomóc i doradzić a widać że Ty masz dzisiaj jakiś gorszy dzień. Jak się denerwujesz to lepiej sobie trochę odsapnij i wróć do tematu za chwilę.
Przekleństwa pisane z gwiazdką to nadal przekleństwa.
Jak ogarnąłeś temat poza forum i wszystko wiesz to po co nam tutaj głowę zawracasz i wprowadzasz nerwową atmosferę?
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ja sobie pozwolę tylko zauważyć, że w naszym codziennym życiu I kraju jest tak dużo niechęci I braku zrozumienia dla drugiego człowieka. Chociaż na forum powinniśmy starać się wykazywać większą empatia I szacunkiem dla drugiej osoby.
3 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jest zupełnie odwrotnie. 5 lat temu zacząłem robotę swojego grata mając nikłe pojecie o redblokach. Dziś wiem trochę więcej bo jednego zdetonowałem, drugiego trochę podłubałem. A skąd wziąłem wiedzę? Z forum RWD, z TB, ze Swedespeeda, z RF, z volvoclub.org. I z rozmów z użytkownikami, na żywo jak i przez internet. O 16V turbo wiem niewiele. Ale gdybyś zechciał się podzielić swoim doświadczeniem nt. silnika który znasz tak dobrze i użytkujesz już chwilę, być może pomógłbyś mi dowiedzieć się czegoś nie wiem. I być może w przyszłości posiadając taki wóz i mając jakiś problem, połączyłbym kropki i nie musiał pytać w dziale "krótkie pytania i odpowiedzi" o coś czym mogłeś się podzielić na poprzedniej stronie. To Ty masz błędne założenie co do oceny ludzi na forum i pewnie poza nim też, bo Twój ton wypowiedzi sugeruje że zjadłeś już całą wiedzę na świecie, a pytasz na forum o banały. Ba, uważasz też że nie powinienem zadawać pytań bo Ty wiesz a ja nie?. Zadaję bo mam takie prawo Kto pyta nie błądzi. A czy dostanę rzeczową odpowiedź na rzeczowo zadanie pytanie, zależy jak widać tylko od kultury rozmówcy.Milco pisze:"Już przeszedłeś na temat pobierania oleju"? A po co, jeśli można wiedzieć? Bo wybacz, ale ja taki zacofany.wujek pisze:To Ty dalej nie rozumiesz. O Twojej sprężarce już skończyłem. Ja już przeszedłem na temat o pobieraniu oleju. Tematy te łączą się ze sobą. Ale jak widać Twoja ignorancja wobec innych ludzi jest na takim samym poziomie jak ignorancja techniczna.Milco pisze: Tak dokładnie. To są "krótkie pytania i odpowiedzi", a nie "krótkie pytania i odpowiedzi nie na temat" lub "pier*olenie nie na temat".
Polecam czytanie ze zrozumieniem, a jak będę miał ochotę na pier*olenie nie na temat, lub na "diagnozy w 5 minut przez internet, o które nie pytałem" - to dam znać.
Ucinam takie rzeczy od razu, bo nie mam ochoty na jałową dyskusję i wyciąganie wniosków wokół źle zrozumianego pytania.
Jedź do zakładu regenerującego turbiny, Panowie zrobią Ci dobrze za kilkaset złotych i będziesz wtedy słyszał i czuł że ma lekkoTurbina ma nalatane prawie pół bańki i już po niej od dłuższego czasu widać, słychać i czuć, że ma ciężko. Zaczęła puszczać olej.
Myślisz, że wszystko kręci się tutaj na forum?
Myślisz, że czuję potrzebę obgadania po raz kolejny w internecie tego, co już kilka razy obgadałem poza forum?
Myślisz, że nie wiem, w jaki sposób silnik i jego elementy się zużywają i w jakie sposoby może znikać z niego olej?
Myślisz, że muszę się tłumaczyć tutaj, dlaczego zadaję takie, a nie inne pytanie? Bo ktoś ma ochotę zabłysnąć 'elokwencją' przy każdej możliwej okazji?...
Z góry założyłeś, że pewnie nie wiem o co pytam? Zapewne jestem w grubym błędzie, lub na pewno coś pominę.
"Koleś chce wymienić turbo, a pewnie nie wie, że inne rzeczy też mają znaczenie".
Ale wyprowadzisz mnie z mroku, co nie?
Nawet gdy o to nie proszę.
3 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dobra, niech będzie i... Tak, mam zły dzień dzisiaj. Wszystko mnie wk... denerwuje. Przepraszam.wujek pisze:Ile oleju ubywa na te 8-10 tysięcy?
Około 0,25 - 0,3 L na 1000 km przy normalnej jeździe (nierzadko dosyć dynamicznie).
Wycieki - z Turbiny ponoć już jest sporo. Poza tym miska, i coś tam jeszcze, ale nie są to jakieś super pilne rzeczy (poza turbiną).
Gdy jeżdżę spokojnie, zużycie oleju znikome. Więc nie jestem w stanie tak dokładnie też określić, ponieważ to zależy.
Poza tym sam silnik, jego praca, spaliny, płyn, dolot (filtr pow.), kultura pracy, wkręcanie się na obroty itd. - ok.
* Turbiny dawno nie widziałem, ale warsztat / mechanik widział przy innej okazji i mówi, że jest źle. Natomiast ja od jakiegoś czasu zauważyłem plamy pod wozem pod turbiną. Szczególnie po ostrzejszej jeździe.
Poza tym delikatny zapach oleju w kabinie, też po ostrzejszej jeździe.
Na wskaźniku nic się nie dzieje niepokojącego. Jedynie przy depnięciu do oporu i trzymaniu tak, wskazówka ma delikatne odchyły w lewo o 2-3 mm. Poza wskaźnikiem nie czuć tego w kabinie. Wydaje mi się też, że wstaje nieco później niż powinna. Ale gdy już się rozkręci, np. przy wyższej prędkości, to wóz jedzie ok.
2 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
czk pisze:Czy wybierak m47 wyjętej z 940 mozna bezproblemowo i nieinwazyjnie przełożyć do m47 z 240? Długości się nie zgadzają.
Odpowiem sam sobie. Wszystko oczywiscie elegancko się przekłada, ale warto wiedzieć że sama skrzynia z 9xx do 2xx to nie wszystko - potrzebna łapa poduszki i elementy wybieraka z danego modelu.
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy mógłby mnie ktoś oświecić jak odpowietrzyć wysprzęglik w 940? Zalożony nowy, wraz ze sprzeglem. Teorię znamw praktyce pedal nadal chodzi bez oporu.
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95