Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
B230F+AW71 - konfiguracja, jaka coraz częściej chodzi mi po głowie. Jazda Volvo rozleniwia...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
No tak, powiedział kiedyś Mataj, że Człek z Volvo wyjdzie ale Volvo z Człowieka już nieMarcinS pisze:B230F+AW71 - konfiguracja, jaka coraz częściej chodzi mi po głowie. Jazda Volvo rozleniwia...
2 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dodam, że kiedyś byłem zaciekłym wrogiem automatów i gdy szukałem Volvo, to te z automatem były od razu skreślane. Człowiek głupi był.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
bnw pisze:Możliwość powrotu do PL w cenie najtańszej oferty lotniczej w zasadzie "od ręki". ... Dodatkowo, lubię ten kolor...
Z ciekawości - patrzyłeś jak kształtują się koszty serwisu / napraw Volvo RWD w NL? (dla jasności - ja tego nie wiem)zachatąwujta pisze:Gaz na śrubę,finezja ,poezja...
Zastanawia mnie, co lepsze. Wóz za 1500€ + ewentualne stos napraw za granicą, czy przykładowo za 2x tyle i (może?) większy spokój..
Może to tylko pozory, ale nie jestem pewien, czy (ja) bym zaryzykował podróż tym wozem z NL do PL tak zaraz po zakupie.
Ale mogę się mylić.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy ktoś jest w stanie polecić dobrego specjaliste w Polsce, który ogarnia AW71? Gdzie można kupić w ogóle czujniki do tej skrzyni i inne części?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Możesz spróbować się skontaktować z firmą "Arga" z Ryk, skrzyniami sie zajmują ale czy za taką się wezmą to nie wiem, manuala M47 nie chcieli robić. Może automat prędzej bo chyba nie tylko w Volvo byl montowany. Zapytać nie zaszkodzi.miho pisze:Czy ktoś jest w stanie polecić dobrego specjaliste w Polsce, który ogarnia AW71? Gdzie można kupić w ogóle czujniki do tej skrzyni i inne części?
Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Części podobnie, miejscami trochę taniej. Gdyby nie brak auta, to parę okazji bym już oglądał, albo wręcz zamawiał. Z robocizną gorzej. Zdaje się, że można trafić na "budżetowego" mechanika. Inna rzecz - to jednak prostsze buty niż 16V i sporo można wykombinować na parkingu. Mam nadzieję.Milco pisze: Z ciekawości - patrzyłeś jak kształtują się koszty serwisu / napraw Volvo RWD w NL? (dla jasności - ja tego nie wiem)
I tu wszystko rozbija się o słowo "może". Takie naprawdę ładne Volvo-klasyki to są pieniądze powyżej 5000 Euro nierzadko. Tyle właśnie kosztuje B204FT po remoncie głowicy.Milco pisze: Zastanawia mnie, co lepsze. Wóz za 1500€ + ewentualne stos napraw za granicą, czy przykładowo za 2x tyle i (może?) większy spokój..
Jeśli zdecyduję się teraz, to najbliższy wyjazd do PL autem wypadłby w lipcu -> dałoby mi to miesiąc na pojeżdżenie sobie po Holandii i potestowanie, jak to się sprawuje w dłużej trasie.Milco pisze: Może to tylko pozory, ale nie jestem pewien, czy (ja) bym zaryzykował podróż tym wozem z NL do PL tak zaraz po zakupie.
Ale mogę się mylić.
Zresztą, kurczę, nudzi mi się czasem, to sobie mogę pojechać pociągiem i widoczki pooglądać. Najwyżej wrócę kolejnym nieszczęściem.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
No i po długim czasie udało mi się dotrzeć do znajomego który ma maszynkę do klimy. Okazało się że raz to n=miałem tylko 150g czynnika a dwa presostat był walnięty. Także na moje szczęście koszt w sumie 295zł i można jechać komfortowo. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.fonderal pisze:No właśnieMarcinNog pisze: Ale tego dowiem się dzisiaj popołudniu jak dotrę do serwisu.
Ja znikam na weekend. Przeczytać przeczytam, ale z pisaniem gorzej.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wypadałoby jeszcze dowiedzieć się, którędy zwiało pozostałe 800g. Bo jak raz uciekło, to samo się nie uszczelni...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Oddaję pompę wspomagania do regeneracji i chcę zalać świeży olej. Planowałem kupić Valvoline Atf Maxlife (mineralny), ale został zastąpiony przez Valvoline Atf (syntetyk), oba czerwone. Można stosować ten nowszy? Przy dobieraniu oleju na stronie Valvoline, nie rekomendują aktualnie żadnego swojego produktu do wspomagania w 940.
0 x