populus pisze:takie coś znalazłem https://www.ebay.com/itm/A-c-hose-volvo ... Swsptbz8iOpopulus pisze:Andrzej, ale sama pucha to tam nie problem, bardziej myślę o rurkach, ich długości i końcówkach czy to będzie zamienne jeden i drugi element.endriugto pisze:Wygląda jakby to były dwie wersje jednego układu. Końcówka wychodzącą z puchy 19stki wygląda na inną.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Szybkie pytanko - jakim momentem mają być dokręcone śruby w pokrywie dyfra w 240tce?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Felgi Omega występowały w 940 mk II ?
Sirius jak się domyślam były w 760?
Sirius jak się domyślam były w 760?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ma ktoś z was jakiegoś zaufanego magika który podjąłby się naprawy mechanizmu kasetowego w radio CR-906? Niestety ci co mam na miejscu wymiękają. Chodzi mi tez o o czy można by podesłać radio via przesyłka.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Z katalogów reklamowych Volvo można wywnioskować, że w 760 MKI (przód jak w 940) było ich najwięcej montowanych - czyli 88-90rmisica pisze:Felgi Omega występowały w 940 mk II ?
Sirius jak się domyślam były w 760?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- Maciek4530
- Posty: 1234
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Powinno być w greenbookach - poszukaj po forum, ja też Ci kiedyś link podsyłałemzlyzuw pisze:Szybkie pytanko - jakim momentem mają być dokręcone śruby w pokrywie dyfra w 240tce?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Do takich mało znaczących rzeczy nie potrzeba dokumentacji, momenty są standardowe dla konkretnych śrub i zebrane w tabelach.Maciek4530 pisze:Powinno być w greenbookach - poszukaj po forum, ja też Ci kiedyś link podsyłałemzlyzuw pisze:Szybkie pytanko - jakim momentem mają być dokręcone śruby w pokrywie dyfra w 240tce?
Dekiel mostu oidp jest przykręcony śrubami M6 klasy 8.8, wg tabel (link) dokręca się je momentem 10,6 Nm.
https://srub-met.pl/dokumenty/5.pdf
3 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dzieki, przydatna tabela.fonderal pisze:Do takich mało znaczących rzeczy nie potrzeba dokumentacji, momenty są standardowe dla konkretnych śrub i zebrane w tabelach.Maciek4530 pisze:Powinno być w greenbookach - poszukaj po forum, ja też Ci kiedyś link podsyłałemzlyzuw pisze:Szybkie pytanko - jakim momentem mają być dokręcone śruby w pokrywie dyfra w 240tce?
Dekiel mostu oidp jest przykręcony śrubami M6 klasy 8.8, wg tabel (link) dokręca się je momentem 10,6 Nm.
https://srub-met.pl/dokumenty/5.pdf
0 x
- Pawel_1966
- Posty: 155
- Rejestracja: 15 stycznia 2019, 19:16
- Lokalizacja: Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
WItam ! Czy da się naprawić sprężynę zwijającą roletę? u mnie całkiem przestała działać.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Osobiście tego nie rozbierałem ale czytałem że jest to kwestia ponownego zwinięcia sprężyny i jej odpowiedniego zamocowania. Być może jeden z jej końców wyskoczył ze swojego miejsca. Jak nie działa to rozbierajPawel_1966 pisze:WItam ! Czy da się naprawić sprężynę zwijającą roletę? u mnie całkiem przestała działać.
0 x