Na bloku jest nadlew, ale ze słabym dostępem, przynajmniej od góry.pasii pisze:A silnik muszę sprawdzić. W dowodzie niby 2.3, ale wydaje mi się źe to 2.0
Szybciej będzie zerknąć - o ile nie ma naklejki na osłonie rozrządu - na numer silnika, znajdziesz go na górze bloku mniej więcej na wysokości termostatu. Na początku jest symbol silnika. Na zdjęciu mój B200FT.
Jakąś tam wskazówką w odróżnieniu FK od FT mogą być zegary. Jak na obrotomierzu jest wskaźnik doładowania to FT, natomiast FK albo nie miał w ogóle nic, albo miał "ekonomizer", też de facto wskaźnik doładowania, ale z zielono - żółtą skalą.
Skala wskaźnika w FT ma zakres -1/0/1 bar. Maksymalne, fabryczne doładowanie w FT to 0,55 bara, czyli trochę za połowę prawej, białej strony skali. W FK 0,35 bara i trzeba wierzyć na słowo.
Różnica jest wyraźna, ale jeszcze przyjemniej jeździ się na 0,8:)