Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ja mam europejski. Zwykły.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Hej dwa pytania:
- do ilu powinien kręcić się b230f? Przyszedł mi obrotomierz duży, obroty jałowym normalnie poniżej 1000, przy 2500 zmieniam biegi, za to przy depnięciu przy 3500 brzmi jakby miał wyskoczyć już silnik przez maskę, jakbym docisnął do 5000 na obrotomierzu to chyba by wybuchł. Czy to są własciwe wartości wskazywane? Teoretycznie ten silnik ma 115km przy 5400, ale na obrotomierzu w życiu mi sie tyle nie pokaże.
- z tą ostatnią kwestią wiąże się druga sprawa, przy depnięciu go 3500obr/min niemrawo podświetla się kontrolka ładowania, trochę słabiej lambda, zaś reszta choinki świeci trupio blado. W ciągu dnia mógłbym nawet tego nie zauważyć. Z czym może być problem, czyżby regulator napięcia dawał za duzy prąd? Jak tylko puszczę gaz to wszystkie kontrolki gasną. Nie sądzę żeby to pojawiło się po przykręceniu obrotomierza, niemniej nie pamiętam żeby tak się robiło jak miałem zegar (ale nigdy nie kręciłem silnika jakoś mocno też).
- do ilu powinien kręcić się b230f? Przyszedł mi obrotomierz duży, obroty jałowym normalnie poniżej 1000, przy 2500 zmieniam biegi, za to przy depnięciu przy 3500 brzmi jakby miał wyskoczyć już silnik przez maskę, jakbym docisnął do 5000 na obrotomierzu to chyba by wybuchł. Czy to są własciwe wartości wskazywane? Teoretycznie ten silnik ma 115km przy 5400, ale na obrotomierzu w życiu mi sie tyle nie pokaże.
- z tą ostatnią kwestią wiąże się druga sprawa, przy depnięciu go 3500obr/min niemrawo podświetla się kontrolka ładowania, trochę słabiej lambda, zaś reszta choinki świeci trupio blado. W ciągu dnia mógłbym nawet tego nie zauważyć. Z czym może być problem, czyżby regulator napięcia dawał za duzy prąd? Jak tylko puszczę gaz to wszystkie kontrolki gasną. Nie sądzę żeby to pojawiło się po przykręceniu obrotomierza, niemniej nie pamiętam żeby tak się robiło jak miałem zegar (ale nigdy nie kręciłem silnika jakoś mocno też).
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Pytanie nr 1: a nie masz czasem zegarów od silnika o większej ilości cylindrów? Zegarki z 960 i 940 są zamienne? W Passacie miałem zegary z VR6 i tam faktycznie było przekłamanie właśnie o ok. 25% -> rzecz jasna im większe obroty, tym lepiej to widać.
Pytanie nr 2 też przerabiałem w Passacie. Objawy te same, padł regulator napięć - chyba szczotki się skończyły. Nawet obroty, przy których zaczynał się problem były zbliżone - realne 4000.
Pytanie nr 2 też przerabiałem w Passacie. Objawy te same, padł regulator napięć - chyba szczotki się skończyły. Nawet obroty, przy których zaczynał się problem były zbliżone - realne 4000.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
1.Na tyle obrotomierza na naklejce napisane jest 4zyl/4takt - czyli 4 cylindrówka jak w mordę strzelił, a no i ja mam 240bnw pisze:Pytanie nr 1: a nie masz czasem zegarów od silnika o większej ilości cylindrów? Zegarki z 960 i 940 są zamienne? W Passacie miałem zegary z VR6 i tam faktycznie było przekłamanie właśnie o ok. 25% -> rzecz jasna im większe obroty, tym lepiej to widać.
Pytanie nr 2 też przerabiałem w Passacie. Objawy te same, padł regulator napięć - chyba szczotki się skończyły. Nawet obroty, przy których zaczynał się problem były zbliżone - realne 4000.
2. Mam założony nowy regulator właśnie dlatego że w starym skończyły się szczotki i auto zmarło mi gdzieś 400km od domu (dłuższa historia z pozytywnym zakończeniem).
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
No to jedną sztukę mam. Oryginał, jak nowy. Jednak prawy
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zrobisz mi zdjątko od str mocowania żeby miał pewność że będzie pasować do lampy?re5pect pisze:No to jedną sztukę mam. Oryginał, jak nowy. Jednak prawy
Jakby co to jestem zainteresowany. Ile liczysz za takiego cudaka?
Tylko gdzie ja teraz lewy dostanę...
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Gdzie wyprodukować customowe naklejki na dekielki felg?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
z mojego dotychczasowego doświadczenia wynika że są już chyba w każdym rozmiarze zrobione - ale zawsze możesz napisać do pierwszego gościa z allegro sprzedającego swoje naklejki i raczej nie będzie problemów z dorobieniem pod wymiar (ja już przerabiałem naklejki na dekielki od rozmiaru 50mm do 80 )dom?n pisze:Gdzie wyprodukować customowe naklejki na dekielki felg?
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ale takich nikt nie robinckpol pisze:z mojego dotychczasowego doświadczenia wynika że są już chyba w każdym rozmiarze zrobione - ale zawsze możesz napisać do pierwszego gościa z allegro sprzedającego swoje naklejki i raczej nie będzie problemów z dorobieniem pod wymiar (ja już przerabiałem naklejki na dekielki od rozmiaru 50mm do 80 )dom?n pisze:Gdzie wyprodukować customowe naklejki na dekielki felg?
Mogę je sam zaprojektować, ale nie wiem do kogo uderzać żeby mi to wyprodukować. Mam same dekielki, bez żadnej naklejki, a chętnie bym przywrócił te kółka do stanu fabrycznego.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW