Szukałem informacji na temat różnic między wozami produkowanymi na Amerykę Północną i Europę i przyznam, że nie udało mi się znaleźć pełnej informacji. Czy dobrze rozumiem, że w przypadku serii 900 różniły sie:
1. Reflektory - podwójne plastikowe z 'krostami' na UŚ i pojedyncze duże w EU;
2. Zegary - tarcza skalowana w milach dla US, taka sama jak GB?
3. Inna gama silników (np brak B204GT, chociaż ono nawet w EU było 'lokalne';
4. Klimatyzacja opisana w F, a nie C;
5. Jakieś naklejki? Tabliczki?
6. Czerwony przycisk stop przy elektrycznych fotelach.
Czy to tylko tyle, czy coś przeoczyłem?
Z góry dzięki za informacje!
940/960 - roznice miedzy wersjami US/CA a starym kontynentem
940/960 - roznice miedzy wersjami US/CA a starym kontynentem
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 940/960 - roznice miedzy wersjami US/CA a starym kontynentem
2. Z tego co kojarzę to to samo szło na GB i USA.
Dodałbym jeszcze:
7. "Blaszki" z napisem Volvo zamiast kierunkowskazów bocznych.
8. Często występowała inna, bardziej "masywna" kierownica (na pewno w przypadku przedliftowej 960)
Zdecydowanie bardziej siedzę w serii 700, tam jeszcze były takie różnice:
9. Pasy wyciągane od dołu (w przedliftowej 960 ze sterowaniem elektrycznym starego typu też to jest)
10. W sedanie inne tylne lampy
11. Przetłoczenie w przednim zderzaku było mniejsze, tzn. na mniejszą rejestrację
12. W 740 inne kompozycje tapicerek na rynek US/EU
Dodałbym jeszcze:
7. "Blaszki" z napisem Volvo zamiast kierunkowskazów bocznych.
8. Często występowała inna, bardziej "masywna" kierownica (na pewno w przypadku przedliftowej 960)
Zdecydowanie bardziej siedzę w serii 700, tam jeszcze były takie różnice:
9. Pasy wyciągane od dołu (w przedliftowej 960 ze sterowaniem elektrycznym starego typu też to jest)
10. W sedanie inne tylne lampy
11. Przetłoczenie w przednim zderzaku było mniejsze, tzn. na mniejszą rejestrację
12. W 740 inne kompozycje tapicerek na rynek US/EU
0 x
Re: 940/960 - roznice miedzy wersjami US/CA a starym kontynentem
Dzięki! Faktycznie, o blaszkach w miejscu kierunkowskazów zapomniałem. Masz może zdjęcia punktu 9?
Zderzaki 900 są chyba takie same akurat, ale, przypomniałem sobie, że:
-> 900 ma inne lakiery, w tym taki charakterystyczny zielononiebieski, miała go 965 z Leszna i 964, którą miał @macie kesz.
-> wnętrze tego wozu też było inne, skóra jest bardziej "ruda", niż w wersji EU.
Zderzaki 900 są chyba takie same akurat, ale, przypomniałem sobie, że:
-> 900 ma inne lakiery, w tym taki charakterystyczny zielononiebieski, miała go 965 z Leszna i 964, którą miał @macie kesz.
-> wnętrze tego wozu też było inne, skóra jest bardziej "ruda", niż w wersji EU.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 940/960 - roznice miedzy wersjami US/CA a starym kontynentem
wersja USA (przynajmniej w serii 700) ma dwa "zawijacze" pasów: górny o ograniczonym zakresie ruchu + dolny jak na foto:
0 x