Ok ruszyło. Biało-czerwony na środek a plus i minus góra i dół.endriugto pisze:Ponawiam prośbę. Może ma ktoś przedlifta z obrotomierzem i podpowie jak ma podłączone przewody biało-czerwony i czerwony.endriugto pisze:Zdjęcia bo normalnie nie chciały się dodać.endriugto pisze:Kupiłem obrotomierz od przed lifta. Chcę zamontować do polifta. 240 benzyna. Podobno działa.
Jestem elektrycznym kuternogą. Pomożecie?
Jak to podłączyć żeby czegoś nie spalić?
https://photos.app.goo.gl/ce82dUb3mtURje2h9
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Bonżur.
czy przewody WN Sentecha to coś lepszego od klasy Janmora
czy przewody WN Sentecha to coś lepszego od klasy Janmora
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Taka sama wspaniała jakość.Sinuspi pisze:Bonżur.
czy przewody WN Sentecha to coś lepszego od klasy Janmora
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
U mnie po wyjęciu bulb failure sensora, przestały działać światła. Jak oddałem do wujka elektryka ten przekaźnik to stwierdził, że jak mi się uda znaleźć dwa scalaki, które tam są to może to ruszyć. Ewentualnie czy ten sensor może u mnie nie działać, bo są z tylu dokładane żarówki w lampie? Mianowicie mam dołożone małe żarówki pozycyjne i przez to cała lampa z tyłu świeci, bo w oryginale u mnie tego nie było. Z tego co słyszałem to było w USA wersji to, że wszystkie światła pozycyjne świeciły.saabauto pisze:Włożenie innego koloru bulb failure sensor bo tak się to nazywa, może spowodować puszczenie z dymem rzeczonego sensora i wypalenie podstawy na niego w ciągu kilkunastu sekund. Trzeba pamiętac, że przez niego płynie prąd potrzebny do zasilania świateł, a to nie jest 100mA tylko 11,6A i smaży się to błyskawicznie. Dużą ostrożność zalecam, osobiście spaliłem 2 sensory, naiwnie wierząc, że będą zamienne. Jeden podstawiłem w miejsce uszkodzonego (nie działały światła mijania) i nie spojrzałem, że białe sensory różnią się ostatnią cyferką numeru, drugi włożyłem na ślepo, bo u Klienta zdjęta była obudowa z sensora, bo popłynęła. Na próbę wcisnąłem jaki miałem pod ręką i włączyłem stacyjkę. Sensor pali się jak pochodnia żywym ogniem w ciągu sekundy, max półtorej.fonderal pisze:Jeszcze żółte były:)Dudes pisze:Orientuje się ktoś co oznaczają kolory przekaźnikow od świateł? Wiem że jest czerwony, zielony, czarny i biały. U mnie nie działa to pokazywanie gdy żarówka się spali. Przed kupnem drugiego wolę się upewnić czy dobry kupię. U mnie jest biały
Inne kolory to odmienne kontrolery. Zasada działania wszystkich jest identyczna, jednak w różnych autach (bardziej modelach i wersjach niż egzemplarzach) nadzorowane były różne obwody oświetlenia i dlatego jest kilka rodzajów kontrolerów. Mz. najlepiej dobrać w vadisie po VINie, choć tu też wynik nie musi być jednoznaczny. Ale spróbować można...
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Buenos dias.
Jakiś czas temu dzwoniłem do Sentecha i dostałem info , że przewód jakiego używają to ten sam jak firmy Bougicord .
Jakiś czas temu dzwoniłem do Sentecha i dostałem info , że przewód jakiego używają to ten sam jak firmy Bougicord .
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
No tak - bo jest miedziany.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przestały działać, bo obwód świateł zamyka się przez kontroler.Dudes pisze:U mnie po wyjęciu bulb failure sensora, przestały działać światła. Jak oddałem do wujka elektryka ten przekaźnik to stwierdził, że jak mi się uda znaleźć dwa scalaki, które tam są to może to ruszyć. Ewentualnie czy ten sensor może u mnie nie działać, bo są z tylu dokładane żarówki w lampie? Mianowicie mam dołożone małe żarówki pozycyjne i przez to cała lampa z tyłu świeci, bo w oryginale u mnie tego nie było. Z tego co słyszałem to było w USA wersji to, że wszystkie światła pozycyjne świeciły.saabauto pisze:Włożenie innego koloru bulb failure sensor bo tak się to nazywa, może spowodować puszczenie z dymem rzeczonego sensora i wypalenie podstawy na niego w ciągu kilkunastu sekund. Trzeba pamiętac, że przez niego płynie prąd potrzebny do zasilania świateł, a to nie jest 100mA tylko 11,6A i smaży się to błyskawicznie. Dużą ostrożność zalecam, osobiście spaliłem 2 sensory, naiwnie wierząc, że będą zamienne. Jeden podstawiłem w miejsce uszkodzonego (nie działały światła mijania) i nie spojrzałem, że białe sensory różnią się ostatnią cyferką numeru, drugi włożyłem na ślepo, bo u Klienta zdjęta była obudowa z sensora, bo popłynęła. Na próbę wcisnąłem jaki miałem pod ręką i włączyłem stacyjkę. Sensor pali się jak pochodnia żywym ogniem w ciągu sekundy, max półtorej.fonderal pisze: Jeszcze żółte były:)
Inne kolory to odmienne kontrolery. Zasada działania wszystkich jest identyczna, jednak w różnych autach (bardziej modelach i wersjach niż egzemplarzach) nadzorowane były różne obwody oświetlenia i dlatego jest kilka rodzajów kontrolerów. Mz. najlepiej dobrać w vadisie po VINie, choć tu też wynik nie musi być jednoznaczny. Ale spróbować można...
Wszystkie wersje kontrolerów działają na takiej samej zasadzie. W uproszczeniu: jeśli wszystko jest w porządku, prąd płynący w obwodzie prawej i lewej żarówki generuje symetryczne pola elektromagnetyczne, które się równoważą. Przepalenie jednej żarówki powoduje przerwanie obwodu i zanik jego pola elektromagnetycznego, drugie zaś uruchamia kontaktron, który jest włącznikiem kontrolki na desce.
Jak już wiesz różne kontrolery nie są zamienne między sobą i jak coś nie gra, wypadałoby wymienić na taki sam. W ogóle najlepiej znaleźć kogoś z takim samym i podmienić na próbę, bo może to nie on wariuje.
Podrzuć VIN, może się da sprawdzić, co tam powinno siedzieć.
Jak komuś kontroler padł a nie zależy na kontrolce żarówek, może sobie w prosty sposób porobić obejścia wewnątrz kontrolera, tutaj jest pdf zw szczegółami przeróbki czerwonego. W innych jest podobnie, trzeba tylko ustalić, co z czym zmostkować.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przymierzam się do kupna tylnej prawej lampy w drakenie, warto? Jak z jakością tej lampy? Nie zmatowieje się szybko?
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mógłbym prosić o sprawdzenie jaki bulb sensor powinien u mnie siedzieć?dzwoniłem do drakena,ale nie potrafili po vinie dojść...fonderal pisze:Podrzuć VIN, może się da sprawdzić, co tam powinno siedzieć.
YV1FA8749L2486518
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Krótkie pytanie: są jakieś solidnie szybkie 200tki w Polsce?
0 x