Jeżeli był dość długo na pusto np ok 14-30 dni (jak u mnie) to się zrypał. Nie jest to formuła że po zalaniu się nie "naprawi"Dudes pisze:Mianowicie ostatnio zapaliła mi się rezerwa płynu od spryskiwaczy. Dzisiaj zalany do pełna, a na desce dalej się świeci. Ktoś doradzi jak sprawdzić pływak czy jak naprawić to w ogóle? Oczywiście opcja z odłączeniem czujnika i żarówki w desce odpada
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jeszcze żółte były:)Dudes pisze:Orientuje się ktoś co oznaczają kolory przekaźnikow od świateł? Wiem że jest czerwony, zielony, czarny i biały. U mnie nie działa to pokazywanie gdy żarówka się spali. Przed kupnem drugiego wolę się upewnić czy dobry kupię. U mnie jest biały
Inne kolory to odmienne kontrolery. Zasada działania wszystkich jest identyczna, jednak w różnych autach (bardziej modelach i wersjach niż egzemplarzach) nadzorowane były różne obwody oświetlenia i dlatego jest kilka rodzajów kontrolerów. Mz. najlepiej dobrać w vadisie po VINie, choć tu też wynik nie musi być jednoznaczny. Ale spróbować można...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
U mnie właśnie około 15 dni stał na rezerwie... Czyli zostaje kupno drugiego? Bo z tego co czytałem nie ma co w tym pływaku naprawiać?Sinuspi pisze:Jeżeli był dość długo na pusto np ok 14-30 dni (jak u mnie) to się zrypał. Nie jest to formuła że po zalaniu się nie "naprawi"Dudes pisze:Mianowicie ostatnio zapaliła mi się rezerwa płynu od spryskiwaczy. Dzisiaj zalany do pełna, a na desce dalej się świeci. Ktoś doradzi jak sprawdzić pływak czy jak naprawić to w ogóle? Oczywiście opcja z odłączeniem czujnika i żarówki w desce odpada
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Kupiłem obrotomierz od przed lifta. Chcę zamontować do polifta. 240 benzyna. Podobno działa.
Jestem elektrycznym kuternogą. Pomożecie?
Jak to podłączyć żeby czegoś nie spalić?
Jestem elektrycznym kuternogą. Pomożecie?
Jak to podłączyć żeby czegoś nie spalić?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zdjęcia bo normalnie nie chciały się dodać.endriugto pisze:Kupiłem obrotomierz od przed lifta. Chcę zamontować do polifta. 240 benzyna. Podobno działa.
Jestem elektrycznym kuternogą. Pomożecie?
Jak to podłączyć żeby czegoś nie spalić?
https://photos.app.goo.gl/ce82dUb3mtURje2h9
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dudes pisze:U mnie właśnie około 15 dni stał na rezerwie... Czyli zostaje kupno drugiego? Bo z tego co czytałem nie ma co w tym pływaku naprawiać?Sinuspi pisze:Jeżeli był dość długo na pusto np ok 14-30 dni (jak u mnie) to się zrypał. Nie jest to formuła że po zalaniu się nie "naprawi"Dudes pisze:Mianowicie ostatnio zapaliła mi się rezerwa płynu od spryskiwaczy. Dzisiaj zalany do pełna, a na desce dalej się świeci. Ktoś doradzi jak sprawdzić pływak czy jak naprawić to w ogóle? Oczywiście opcja z odłączeniem czujnika i żarówki w desce odpada
tak bywa, bywa że upuścisz go i zadziała lub się znowu odblokuje będąc w płynie. Ale zazwyczaj pada na amen jak ma sucho.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Włożenie innego koloru bulb failure sensor bo tak się to nazywa, może spowodować puszczenie z dymem rzeczonego sensora i wypalenie podstawy na niego w ciągu kilkunastu sekund. Trzeba pamiętac, że przez niego płynie prąd potrzebny do zasilania świateł, a to nie jest 100mA tylko 11,6A i smaży się to błyskawicznie. Dużą ostrożność zalecam, osobiście spaliłem 2 sensory, naiwnie wierząc, że będą zamienne. Jeden podstawiłem w miejsce uszkodzonego (nie działały światła mijania) i nie spojrzałem, że białe sensory różnią się ostatnią cyferką numeru, drugi włożyłem na ślepo, bo u Klienta zdjęta była obudowa z sensora, bo popłynęła. Na próbę wcisnąłem jaki miałem pod ręką i włączyłem stacyjkę. Sensor pali się jak pochodnia żywym ogniem w ciągu sekundy, max półtorej.fonderal pisze:Jeszcze żółte były:)Dudes pisze:Orientuje się ktoś co oznaczają kolory przekaźnikow od świateł? Wiem że jest czerwony, zielony, czarny i biały. U mnie nie działa to pokazywanie gdy żarówka się spali. Przed kupnem drugiego wolę się upewnić czy dobry kupię. U mnie jest biały
Inne kolory to odmienne kontrolery. Zasada działania wszystkich jest identyczna, jednak w różnych autach (bardziej modelach i wersjach niż egzemplarzach) nadzorowane były różne obwody oświetlenia i dlatego jest kilka rodzajów kontrolerów. Mz. najlepiej dobrać w vadisie po VINie, choć tu też wynik nie musi być jednoznaczny. Ale spróbować można...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
No i właśnie po to są różne kolory obudów kontrolerów, żeby się nie pomylić i nie włożyć innego.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
tylko skąd wiadomo jaki ma być w danym modelu?
u mnie na czerwonym wszystko działa,tylko że swieci się cały czas kontrolka przepalonej żarówki
na białym natomiast nie działa tylko trzeci stop ale za to kontrolka gaśnie..
u mnie na czerwonym wszystko działa,tylko że swieci się cały czas kontrolka przepalonej żarówki
na białym natomiast nie działa tylko trzeci stop ale za to kontrolka gaśnie..
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ponawiam prośbę. Może ma ktoś przedlifta z obrotomierzem i podpowie jak ma podłączone przewody biało-czerwony i czerwony.endriugto pisze:Zdjęcia bo normalnie nie chciały się dodać.endriugto pisze:Kupiłem obrotomierz od przed lifta. Chcę zamontować do polifta. 240 benzyna. Podobno działa.
Jestem elektrycznym kuternogą. Pomożecie?
Jak to podłączyć żeby czegoś nie spalić?
https://photos.app.goo.gl/ce82dUb3mtURje2h9
0 x