Volvo 760 Turbo Intercooler

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Z tą skrzynią pewno masz rację, ostatnio więcej jeździłem innymi autami niż 7setą, stąd pewno takie mylne wrażenie, a na automatach W OGÓLE się nie znam :lol:
clarksontop pisze:Fajnie wygląda auto. Co to za miejsce na sesję? Bo jest ciekawe.
Wjazd na parking Muzeum Śląskiego od strony ul. Dobrowolskiego -> dzisiaj na szybko byłem na myjce i jakoś mnie natchnęło żeby zrobić foto bez obskórnej kamienicy w tle ;)
endriugto pisze:Auto jest genialne. Najbardziejmisiępodobająca siedemseta jaką znam. Bardzo się cieszę że nie zrobiłeś podmianki na manual.
Miło słyszeć, wbrew pozorom planów nadal sporo. 760 jak wyszło z fabryki w automacie, to niech tak zostanie. Złoty jest w manualu, także mam takie pocieszenie ;)
0 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

760 dzielnie służy i nabija kilometry. W ostatnim czasie musiałem porobić trochę spraw eksploatacyjnych:
- regeneracja przednich hamulców;
- nowe tarcze/klocki przód;
- nowa pompa wody (stara zaczęła się pocić);
- wymiana płynów eksploatacyjnych (olej, płyn chłodniczy, płyn hamulcowy) + świec.

Oprócz tego w końcu działa mi szyberdach tak jak powinien. Problemem okazał się silniczek, po naciśnięciu guzika "klikał", ale się nie ruszał. Mam 3 takie silniki, po sprawdzeniu tylko jeden z nich działa, dwa sobie klikają i tyle :D Chyba to dosyć częsty problem.

No i na koniec coś co najbardziej mnie cieszy - w końcu założyłem addon na przód. Dokładnie tego brakowało w tym samochodzie, wcześniej przód był jakiś taki smutny. Efekty poniżej:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Po założeniu dokładki gęba mi się sama śmieje od patrzenia na przód :mrgreen:

Jednak żeby nie było tak kolorowo, trochę ciemnej strony:
- jakiś czas temu podczas kreski wybuchł mi przewód olejowy, cały olej z silnika wylał się na blok silnika od strony kolektora wydechowego. Na szczęście auto się nie spaliło :mrgreen:
- po zmianie tarcz przy hamowaniu przy 100km/h+ trzęsie kierownicą. Nie wiem czy to kwestia dotarcia tarcz (nawiercane i nacinane), czy kupiłem jakieś trefne (paragon oczywiście zdążyłem zgubić).
- czasem auto przy przyspieszaniu traci moc -> gaz w podłogę, auto jedzie OK, potem się dusi, strzela z wydechu, potem dalej wkręca się OK. Nie mam pojęcia o co chodzi. Komputer pokazał mi ostatnio błędy ECT (2-2-4 + 1-2-3). Dziwne sprawy. Mam wrażenie że problem pojawił się po zmianie świec na nowe -> może to tylko zbieg okoliczności. Będę się bawił w wolnej chwili.
Ostatnio zmieniony 21 marca 2020, 23:26 przez re5pect, łącznie zmieniany 1 raz.
3 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Ah, wrzuciłbym do niego swoją motorownię i jeździł do urwania korby.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Wygląda zacnie. Masz tam dystanse?
0 x
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Ładnie, ale jeszcze przydałyby się dystanse bo przy obniżonym zawieszeniu chowają się za bardzo do środka.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

wujek pisze:Ah, wrzuciłbym do niego swoją motorownię i jeździł do urwania korby.
Oj chętnie bym przyjął Twój silnik i m90 ;)


Dystansów nie ma. Ale ale, jako ciekawostka: 760 z Multilink I ma szerszy rozstaw tylnych kół niż "standardowe" 740 na sztywnym moście.

Nie wykluczam że zamiast Polarisów wleci MK18. Trochę się gryzę sam ze sobą, ponieważ 760 służy mi jako daily = zdarza mi się niespodziewanie wpaść w dziurę przy 160-180km/h :C Już przy Polarisach czasem bolą mnie zęby, na 18" zapewne byłoby jeszcze gorzej :lol:
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

nie dawaj mu tych chinskich badziewi!!!! polaris robi mu dobrze
2 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

a swoją drogą: to pojedzie 180? u mnie wskazówka staje na 125 i ani Boże mój dalej! nic a nic!!!
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nckpol »

Ehh muszę kiedyś do Ciebie podjechać i przymierzyć roletę i dokładki do 780 - może dałoby się to jakoś pożenić po większych lub mniejszych rzeźbach :twisted: strasznie mi tego brakuje do kupejek...
BTW. moglibyśmy wtedy stanąć obok i zobaczyć czyj setup lepiej pompuje ;)
0 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

wujek pisze:a swoją drogą: to pojedzie 180? u mnie wskazówka staje na 125 i ani Boże mój dalej! nic a nic!!!
A próbowałeś wrzucić trzeci bieg? :mrgreen:

VMaxa nie testowałem, 220km/h przelotowo mi się zdarzało. Na hamowni chłopaki kładli wskazówkę prędkościomierza pionowo w dół poza skalę licznika. Ta skrzynia jest zdecydowanie za długa, wolałbym krótsze przełożenia żeby auto lepiej przyspieszało, 260km/h nie planuję jeździć :lol:
nckpol pisze:Ehh muszę kiedyś do Ciebie podjechać i przymierzyć roletę i dokładki do 780 - może dałoby się to jakoś pożenić po większych lub mniejszych rzeźbach :twisted: strasznie mi tego brakuje do kupejek...
BTW. moglibyśmy wtedy stanąć obok i zobaczyć czyj setup lepiej pompuje ;)
Zapraszam :) Bardzo chętnie zobaczyłbym Twoje 780.

Co do żaluzji - jeżeli byś pomierzył wymiary szyby to byłbym w stanie Ci powiedzieć czy coś by się dało wykombinować.

Co do zderzaka - o ile się nie mylę zderzaki w 780 i w poliftowych 7setach/9setach są zamienne.

Obrazek

Zderzak z 780 bardzo robi robotę -> chętnie bym taki przygarnął ;)

Odnośnie pompowania -> w moim setupie (automat + duże turbo) przyspieszenie 0-40km/h to porażka. Dopiero potem robi się wesoło.
Ze starą turbiną auto znacznie lepiej startowało (trochę mi tego brakuje), z GT28 nie ma problemu przy wyprzedzaniu przy każdej prędkości :) Niestety coś za coś.
0 x
ODPOWIEDZ