Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ja nie wymyśliłem nic sensownego.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ma ktoś schemat jak podłączyć elektryczną antene w Volvo 745?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
A po Co Ci schemat jak to tylko 2 kable?
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie kłam, 3 są
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tylna wycieraczka chodzi w złą stronę, coś pomieszane jest z mechanizmem? Jest jakiś schemat jak to złożyć?
0 x
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mam tylko antene.V945turbo pisze:A po Co Ci schemat jak to tylko 2 kable?
Nie mam kabli i przełącznika
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przełącznik jest opcjonalny. Musisz mieć plus permanentny, niezależny od stacyjki, plus z radia sygnałowy do anteny i masę. Koniec.volvo 244 v8 pisze:Mam tylko antene.V945turbo pisze:A po Co Ci schemat jak to tylko 2 kable?
Nie mam kabli i przełącznika
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Taki temat, 960 z 1995roku skrzynia M90 umielona. Pytanie czy wnętrzności skrzyni M90 przy redbloku i dieslu były takie same czy jednak inne? Same kielichy są na 100% różne, od diesla ma nawet rozrusznik z drugiej strony silnika ale czy były jakieś różnice w wnętrznościach?
Pytam bo akurat M90 w wersji do whitebloka chwilowo nie mogę znaleźć a mam namierzone względnie tanie M90 w wersji do diesla i z 940 B230FK powypadkowego z wyłamanym mocowaniem lewarka i zastanawiam się którą lepiej kupić. Przekładanie w obudowę od whitebloka i tak mnie w obu wariantach nie ominie.
Pytam bo akurat M90 w wersji do whitebloka chwilowo nie mogę znaleźć a mam namierzone względnie tanie M90 w wersji do diesla i z 940 B230FK powypadkowego z wyłamanym mocowaniem lewarka i zastanawiam się którą lepiej kupić. Przekładanie w obudowę od whitebloka i tak mnie w obu wariantach nie ominie.
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ktoś na naszym forum pisał o przekładaniu choinek w m90 właśnie do whiteblocka z diesla. Na logikę powinno to pasować. Obudowa jest taka sama.xjtdi pisze:Taki temat, 960 z 1995roku skrzynia M90 umielona. Pytanie czy wnętrzności skrzyni M90 przy redbloku i dieslu były takie same czy jednak inne? Same kielichy są na 100% różne, od diesla ma nawet rozrusznik z drugiej strony silnika ale czy były jakieś różnice w wnętrznościach?
Pytam bo akurat M90 w wersji do whitebloka chwilowo nie mogę znaleźć a mam namierzone względnie tanie M90 w wersji do diesla i z 940 B230FK powypadkowego z wyłamanym mocowaniem lewarka i zastanawiam się którą lepiej kupić. Przekładanie w obudowę od whitebloka i tak mnie w obu wariantach nie ominie.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Hm, nie znalazłem tego wątku, w każdym razie wybrałem jednak tę skrzynię M90 od redblocka, już do mnie jedzie. Wolałem tą bo leży już wiele lat u gościa jako zapas, ma na pewno mniejszy nalot niż ta z diesla. Jak wszystko zagra jutro się okaże czy jest to faktycznie p&p. Póki co rozebrałem już tę uszkodzoną, ząbki w niej latały luzem, większość była przy magnesie. Co ciekawe ścięte były nie zęby główne któregoś trybu tylko frezy na wałku sprzęgłowym w miejscu po którym przesuwa się synchronizator. Auto ma cirka 400kkm i trochę to widać po trybach - ogólnie wszystkie tryby ładne a od 5 biegu wytarte i czubkami ostre jak nóż.saabauto pisze: Ktoś na naszym forum pisał o przekładaniu choinek w m90 właśnie do whiteblocka z diesla. Na logikę powinno to pasować. Obudowa jest taka sama.
0 x