Siemanko, problem mam taki że auto ogólnie chodzi fajnie, ale albo po jednorazowym przyspieszeniu powyżej 4k po odpuszczeniu nie trzyma wolnych obrotów (na gazie 2k na benzynie między 1,5 a 2)i to samo dzieje się przy jeździe autostradą jak chce się utrzymać 130-140. Oprócz nietrzymania obrotów czuć jakby czegoś mu brakowało bo nie ma już takiego przyspieszenia jak normalnie. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wraca do normy. Wszystkie podciśnienia mam nowe, krokowiec nowy...
Czy naderwana membrana w turbo może coś mieć z tym wspólnego?
[945] zostaje na 2k obr po mocniejszej jeździe
Re: [945] zostaje na 2k obr po mocniejszej jeździe
Zresetuj kompa (odlączając akumulator lub wyjmując bezpiecznik nr 1),odpal auto na benzynie i pojezdzij trochę tylko na benzynie. Zobacz czy wtedy problem wraca. Jesli nie wraca to rozjechały się ustawienia instalki LPG i komp łapie bzdury podczas jazdy na LPG. Jeśli na benie też jest problem to do sprawdzenia sonda lambda i przepływka. Jest duża szansa że to jednak LPG do regulacji, miałem dokładnie takie same objawy.
0 x
Re: [945] zostaje na 2k obr po mocniejszej jeździe
xjtdi, dzięki problem jest i na benzynie i na gazie... będę teraz przerabiał instalacje lpg na sekwencje więc może pomoże hehe a pod odpięciu przepływki zachowywał się tak samo, więc jak nowa instalacja nie pomoże to zajmę się przepływką
0 x
Re: [945] zostaje na 2k obr po mocniejszej jeździe
Jeśli problem jest nawet po resecie kompa i przy jeździe tylko na benzynie to niestety zamiana LPG na sekwencję nie pomoże. Prawdopodobnie przepływomierz nie jest sprawny, gdyby był dobry po jego odpięciu zauważył byś, że silnik jest wyraźnie słabszy. Odpięcie sondy Lambda jest w zasadzie nieodczuwalne jeśli chodzi o moc, ale tylko do czasu pierwszego tankowania
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: [945] zostaje na 2k obr po mocniejszej jeździe
A prędkościomierz to Ci działa? ABS nie świeci? Jakie błędy oprócz składu mieszanki wracają? Uszkodzona membrana od DV wpuszcza w kolektor dolotowy powietrze, zaburzając mieszankę, ale to już inna kwestia.kajakdsk pisze:Siemanko, problem mam taki że auto ogólnie chodzi fajnie, ale albo po jednorazowym przyspieszeniu powyżej 4k po odpuszczeniu nie trzyma wolnych obrotów (na gazie 2k na benzynie między 1,5 a 2)i to samo dzieje się przy jeździe autostradą jak chce się utrzymać 130-140. Oprócz nietrzymania obrotów czuć jakby czegoś mu brakowało bo nie ma już takiego przyspieszenia jak normalnie. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wraca do normy. Wszystkie podciśnienia mam nowe, krokowiec nowy...
Czy naderwana membrana w turbo może coś mieć z tym wspólnego?
0 x
Re: [945] zostaje na 2k obr po mocniejszej jeździe
Problem jest na benzynie i na gazie, będę podmieniał przepływomierz od kumpla i zobaczę co będziexjtdi pisze:Jeśli problem jest nawet po resecie kompa i przy jeździe tylko na benzynie to niestety zamiana LPG na sekwencję nie pomoże. Prawdopodobnie przepływomierz nie jest sprawny, gdyby był dobry po jego odpięciu zauważył byś, że silnik jest wyraźnie słabszy. Odpięcie sondy Lambda jest w zasadzie nieodczuwalne jeśli chodzi o moc, ale tylko do czasu pierwszego tankowania
0 x
Re: [945] zostaje na 2k obr po mocniejszej jeździe
[/quote]A prędkościomierz to Ci działa? ABS nie świeci? Jakie błędy oprócz składu mieszanki wracają? Uszkodzona membrana od DV wpuszcza w kolektor dolotowy powietrze, zaburzając mieszankę, ale to już inna kwestia.[/quote]
Prędkościomierz i ABS działają, check engine wogóle się nie zapala
Prędkościomierz i ABS działają, check engine wogóle się nie zapala
0 x
Re: [945] zostaje na 2k obr po mocniejszej jeździe
Problemem okazał się silnik krokowy (MEYLE) także nie polecam, założyłem ORI stary i bangla
Dzięki wszystkim zainteresowanym
Dzięki wszystkim zainteresowanym
0 x