B204FT w 240

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Więc jak już robić to nie daj się utopić w jakimś łajnie typu redblock 8v :D
1 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

kivi pisze:Nie ma takiego pojęcia jak budżetowy swap. To zawsze milion dolarów.
Budżetowy czyli cena gratów x2. Drogi to 2. potęga wartości gratów ;)
Ostatnio zmieniony 23 stycznia 2017, 12:27 przez konradko, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
kivi
Posty: 71
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 21:14

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kivi »

Optymista:)
1 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

kivi pisze:Optymista:)
A jak tam twój swap T5? Minął już rok, można zobaczyć jak to jeździ?
0 x
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

Ktoś kiedyś widział/słyszał o B204FT z AW71L ?
Fabrycznie to takiego setup'u nie było, prawda?
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Z perspektywy poświęconego czasu, gotówki włożonej w swoje auto a także patrząc na Twój wkład w Twoje auto i poświęconego czasu - weź pogadaj z mądrymi ludźmi, kup sobie w USA LSa załaduj to do swojej laleczki i bądź szczęśliwym człowiekiem.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

wujek pisze:Z perspektywy poświęconego czasu, gotówki włożonej w swoje auto a także patrząc na Twój wkład w Twoje auto i poświęconego czasu - weź pogadaj z mądrymi ludźmi, kup sobie w USA LSa załaduj to do swojej laleczki i bądź szczęśliwym człowiekiem.
tez mi się marzy Mr Big Block .....

Obrazek
V8 7.4

ale pomysł z B204FT jest do 945 pełniącej obowiązki dupo-wozu.
No i najważniejsze, żeby niemiecki TüV się nie zorientował :roll:
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

sambo pisze:
wujek pisze:Z perspektywy poświęconego czasu, gotówki włożonej w swoje auto a także patrząc na Twój wkład w Twoje auto i poświęconego czasu - weź pogadaj z mądrymi ludźmi, kup sobie w USA LSa załaduj to do swojej laleczki i bądź szczęśliwym człowiekiem.
tez mi się marzy Mr Big Block .....

Obrazek
V8 7.4

ale pomysł z B204FT jest do 945 pełniącej obowiązki dupo-wozu.
No i najważniejsze, żeby niemiecki TüV się nie zorientował :roll:
Ale bym się do takiego widlaka przytulaaał !
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: B204FT w 240

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

sambo pisze:Ktoś kiedyś widział/słyszał o B204FT z AW71L ?
Fabrycznie to takiego setup'u nie było, prawda?
Nie widział, książki opiusują taki mariaż z 71 (93 i 94 r) ale podają też ze były 30-40, 30-43.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
ODPOWIEDZ