Cześć wszystkim!
To nie do końca tak,że nie chcę się pochwalić - jak się okazuje to nie ma zdjęć,którymi się można pochwalić.
To ja kumpel
wszystkie moje Volvo
Re: VOLVO of life czyli retrospektywna prezentacja moich ceg
jak nie jak takMiki pisze:.....jak się okazuje to nie ma zdjęć,którymi się można pochwalić.....
ps.
no i zalozy sobie swoj watek a nie sie tu miedzy wodke i zakaske .....
sambo
0 x
Re: VOLVO of life czyli retrospektywna prezentacja moich ceg
Koniecznie!sambo pisze:no i zalozy sobie swoj watek a nie sie tu miedzy wodke i zakaske .....
0 x
Re: VOLVO of life czyli retrospektywna prezentacja moich ceg
Fajnie zobaczyć ten warsztat ponownie. Mam z niego zdecydowanie miłe wspomnienia I cieszę się że zdążyłem zobaczyć Groszka.
0 x
--
240 Daily Driver
240 Daily Driver
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: VOLVO of life czyli retrospektywna prezentacja moich ceg
Pan Panie Sambo powinien rozważyć coś takiego:
Mogłoby się ładnie zmieścić w 245. Chociaż jeszcze lepszym pomysłem byłoby zmieścić ten wskaźnik na środku przedliftowych zegarów w miejscu obrotomierza
Mogłoby się ładnie zmieścić w 245. Chociaż jeszcze lepszym pomysłem byłoby zmieścić ten wskaźnik na środku przedliftowych zegarów w miejscu obrotomierza
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: VOLVO of life czyli retrospektywna prezentacja moich ceg
Średnio myśleli o tych zegarach w przedlifcie.dom?n pisze:Pan Panie Sambo powinien rozważyć coś takiego:
Mogłoby się ładnie zmieścić w 245. Chociaż jeszcze lepszym pomysłem byłoby zmieścić ten wskaźnik na środku przedliftowych zegarów w miejscu obrotomierza
Weź się tu zdecyduj. Można było w środek licznika wsadzić, obrotomomierz, czujnik temp. zewnętrznej i wskaźnik od turbo. Jak ktoś turbo nie miał to pół biedy, wybierał między dwoma.
P.s Domin wiesz może czy były do przedliftów jakieś oem'owe skrytki/dziury/ coś przykręcanego, żeby wsadzić sobie jakieś dodatkowe zegary czy coś?
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: VOLVO of life czyli retrospektywna prezentacja moich ceg
Nie było nic. Z tego co wymieniłeś zamiast wskaźnika doładowania wstaw ekonomizer i lista się zgadza.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: VOLVO of life czyli retrospektywna prezentacja moich ceg
[quote="dom?n"]Pan Panie Sambo powinien rozważyć coś takiego:
[quote]
Bardzo ladny wskaznik, ale tym razem auto musi byc zgodne z oryginalem.
Przymierzam sie do historycznych blach w Niemczech
Moze kiedys jakis upgrade do dellorto lub weber ale to jeszcze duzo wody w Renie....
[quote]
Bardzo ladny wskaznik, ale tym razem auto musi byc zgodne z oryginalem.
Przymierzam sie do historycznych blach w Niemczech
Moze kiedys jakis upgrade do dellorto lub weber ale to jeszcze duzo wody w Renie....
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: VOLVO of life czyli retrospektywna prezentacja moich ceg
Pomysł na serducho z Supry padł?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: VOLVO of life czyli retrospektywna prezentacja moich ceg
Niestety zarejestrowanie i oplacenie podatkow w DE za 245 z 2jZ przekracza granice zdrowego rozsadku.
Mam juz wystarczajaco duzo problemow z LPG i turbo
Nie mowie, ze uzytkowanie starego volvo jest zdroworozsadkowe , ale gosc z TÜV dostanie zawalu jak
podjade na przeglad 300 konnym 245
sambo
Mam juz wystarczajaco duzo problemow z LPG i turbo
Nie mowie, ze uzytkowanie starego volvo jest zdroworozsadkowe , ale gosc z TÜV dostanie zawalu jak
podjade na przeglad 300 konnym 245
sambo
0 x