Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
-
OnlineMaciek4530
- Posty: 1228
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
744 88
po wlaczeniu swiatel mijania, wlaczaja mi sie wycieraczki
o co come on?
po wlaczeniu swiatel mijania, wlaczaja mi sie wycieraczki
o co come on?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Płyn z wisko z czasem wycieka/traci właściwości. Napełnianie to jak w lotto loterii. Zamiennik obecnie to ok 250-300 zł, używka w miarę to 50-150 złajzol pisze:Cześć Wszystkim!
940ka od kwietnia i pytania
Wisko chodzi mi lekko na gorącym motorze i pytanie czy da się je przywrócić do sprawności np. tak http://sam-naprawiam-bmw.com.pl/naprawy ... a-wiskozy/ czy trza nowe zakupić np. tutaj https://www.draken.com.pl/volvo/czujnik ... -940-.html
Za sprawą pierwszego zaczął mi płyn chłodniczy spie_lać po osi pompy jak patrze i pytanie nr 2 czy pompy dostępne na https://www.draken.com.pl/volvo/313-pompy-wody są perspekktywiczne?
Motor B230FB.
Możesz zamontować z turbo wentylator + czujnik w układ ew zakupić zamiennik.
Jak płyn ucieka "dziurką" to uszczelnienia wew mają dosyć. Pompa dobrej trwałości do 3 cyfrowych motorów np Hepu, Grafa to od ok 130 - 250 zł oryginał.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Rozważ montaż elektrycznego wiatraka, ori używany wiatrak od 960 lub 940 turbo można czasem trafić za 50-100zł z mocowaniem. Do tego dokupujesz adapter na czujnik np. taki:ajzol pisze:Cześć Wszystkim!
940ka od kwietnia i pytania
Wisko chodzi mi lekko na gorącym motorze i pytanie czy da się je przywrócić do sprawności np. tak http://sam-naprawiam-bmw.com.pl/naprawy ... a-wiskozy/ czy trza nowe zakupić np. tutaj https://www.draken.com.pl/volvo/czujnik ... -940-.html
Za sprawą pierwszego zaczął mi płyn chłodniczy spie_lać po osi pompy jak patrze i pytanie nr 2 czy pompy dostępne na https://www.draken.com.pl/volvo/313-pompy-wody są perspekktywiczne?
Motor B230FB.
http://allegro.pl/adapter-czujnika-temp ... 85428.html
no i sam czujnik, ja użyłem takiego:
http://allegro.pl/wlacznik-wentylatora- ... 92389.html
Taki czujnik ma sens jak masz wentylator 2- biegowy, jak wentylator będzie jednobiegowy wystarczy czujnik 2 pinowy. Do tego jeszcze powinieneś mieć jakiś przekaźnik ja nie musiałem szukać bo był przy wentylatorze.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jadę sobie np 100km/h obroty mam 2500 i czasami wskazówka obrotomierza podskakuje o 250 obr/min na 2750 obr/min.
Dzieje się to też przy innych prędkościach i biegach ale nie zawsze. 745 1992 B230F + AW70.
Podpowiecie co to może być?
Dzieje się to też przy innych prędkościach i biegach ale nie zawsze. 745 1992 B230F + AW70.
Podpowiecie co to może być?
0 x
- saabauto
- Posty: 654
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Moduł wzmocnienia zapłonu daje takie sygnały, zaśniedziały i nie kontaktujący pin na cewce (wtyczka), pęknięty rezystor w palcu...endriugto pisze:Jadę sobie np 100km/h obroty mam 2500 i czasami wskazówka obrotomierza podskakuje o 250 obr/min na 2750 obr/min.
Dzieje się to też przy innych prędkościach i biegach ale nie zawsze. 745 1992 B230F + AW70.
Podpowiecie co to może być?
0 x
- saabauto
- Posty: 654
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Brak masy gdzieś pod deską.wujek pisze:744 88
po wlaczeniu swiatel mijania, wlaczaja mi sie wycieraczki
o co come on?
0 x
- saabauto
- Posty: 654
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Gdzie zamontowałeś włącznik wentylatora - na wejściu czy na wyjściu z chłodnicy?xjtdi pisze: Rozważ montaż elektrycznego wiatraka, ori używany wiatrak od 960 lub 940 turbo można czasem trafić za 50-100zł z mocowaniem. Do tego dokupujesz adapter na czujnik np. taki:
http://allegro.pl/adapter-czujnika-temp ... 85428.html
no i sam czujnik, ja użyłem takiego:
http://allegro.pl/wlacznik-wentylatora- ... 92389.html
Taki czujnik ma sens jak masz wentylator 2- biegowy, jak wentylator będzie jednobiegowy wystarczy czujnik 2 pinowy. Do tego jeszcze powinieneś mieć jakiś przekaźnik ja nie musiałem szukać bo był przy wentylatorze.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Na wyjściu, na wężu co idzie do pompy wody. Jak bym założył na wejściu to by mi wiatrak kręcił cały czas na 1 biegu bo przecież płyn na wyjściu z silnika ma coś około 90stopni a przełącznik 1 stopień działa przy około 87stopniach.saabauto pisze:Gdzie zamontowałeś włącznik wentylatora - na wejściu czy na wyjściu z chłodnicy?xjtdi pisze: Rozważ montaż elektrycznego wiatraka, ori używany wiatrak od 960 lub 940 turbo można czasem trafić za 50-100zł z mocowaniem. Do tego dokupujesz adapter na czujnik np. taki:
http://allegro.pl/adapter-czujnika-temp ... 85428.html
no i sam czujnik, ja użyłem takiego:
http://allegro.pl/wlacznik-wentylatora- ... 92389.html
Taki czujnik ma sens jak masz wentylator 2- biegowy, jak wentylator będzie jednobiegowy wystarczy czujnik 2 pinowy. Do tego jeszcze powinieneś mieć jakiś przekaźnik ja nie musiałem szukać bo był przy wentylatorze.
A i jeszcze jedno, adapter ma gwint na czujnik M12 a włącznik termostatyczny ma gwint M22x1,5 i niestety ten otwór trzeba rozwiercić i nagwintować ale materiału jest dosyć po zrobieniu wygląda jak od tego.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dzięki, posprawdzamsaabauto pisze:Moduł wzmocnienia zapłonu daje takie sygnały, zaśniedziały i nie kontaktujący pin na cewce (wtyczka), pęknięty rezystor w palcu...endriugto pisze:Jadę sobie np 100km/h obroty mam 2500 i czasami wskazówka obrotomierza podskakuje o 250 obr/min na 2750 obr/min.
Dzieje się to też przy innych prędkościach i biegach ale nie zawsze. 745 1992 B230F + AW70.
Podpowiecie co to może być?
0 x