Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

To zależy, różnica w cenie przekracza 1tys pln więc jeśli faktyczny cel to 250-300KM to chyba nie warto przepłacać i lepiej wziąć te ori za 200zł od Kuby a zaoszczędzony tysiac zainwestować w głowicę, może większe zawory?
0 x
Awatar użytkownika
czk
Posty: 171
Rejestracja: 18 grudnia 2016, 04:27

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: czk »

xjtdi pisze:To zależy, różnica w cenie przekracza 1tys pln więc jeśli faktyczny cel to 250-300KM to chyba nie warto przepłacać i lepiej wziąć te ori za 200zł od Kuby a zaoszczędzony tysiac zainwestować w głowicę, może większe zawory?
Dziekuje za sugestie ;)
Ostatnio zmieniony 29 stycznia 2021, 21:54 przez czk, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Czy to będzie pasować do klimy w 240 1993 rok?
http://wow.waw.pl/osuszacz-klimatyzacji ... 60-780-940
0 x
Awatar użytkownika
jinx
Posty: 268
Rejestracja: 18 marca 2018, 18:39
Lokalizacja: Poznań

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jinx »

Jaki rozmiar gwintu mają nakrętki do felg w 240? Ogólnie potrzebuje 20szt nakrętek do alusów, także jeśli ktoś ma chętnie kupię.
0 x
Obrazek245 1992 B230F M47
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

jinx pisze:Jaki rozmiar gwintu mają nakrętki do felg w 240? Ogólnie potrzebuje 20szt nakrętek do alusów, także jeśli ktoś ma chętnie kupię.
Kup sobie ze Skandixu przez Draken. Ostatnio Skandix miał nowe po 2zł/szt
1 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
Miki
Posty: 50
Rejestracja: 13 października 2014, 22:04

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Miki »

Chopy! Pomóżcie! Aparat zapłonowy do 240 (swap z 940) Czy jest szansa uruchomić to na zwykłym (w pełni mechanicznym, gaźnikowym) aparacie? Nijak nie umiem znaleźć wtryskowego aparatu, a przy okazji mi się rodzi pytanie - czy wiązka 940 jakkolwiek przewiduje obecność aparatu w bloku? Wszystkie informacje bierze przecież z koła zamachowego.
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

Miki pisze:Chopy! Pomóżcie! Aparat zapłonowy do 240 (swap z 940) Czy jest szansa uruchomić to na zwykłym (w pełni mechanicznym, gaźnikowym) aparacie? Nijak nie umiem znaleźć wtryskowego aparatu, a przy okazji mi się rodzi pytanie - czy wiązka 940 jakkolwiek przewiduje obecność aparatu w bloku? Wszystkie informacje bierze przecież z koła zamachowego.
Tak jak napisałeś komp bierze sygnał z koła zamachowego jeśli masz wiązkę LH2.4 lub z czujnika Halla w podstawie aparatu zapłonowego jeśli masz LH2.2. To czy korzystasz z aparatu na głowicy czy na bloku nie ma znaczenia sam mam w jednej z moich 740 silnik który ma zamontowane 2 aparaty i po przełożeniu kabli (oczywiście trzeba zachować kolejność) nie ma znaczenia z którego aparatu korzystasz silnik pracuje tak samo na jednym jak i na drugim.
Faktem jest, że aparat który mam na bloku pochodzi z późnej, wtryskowej 240 i nie ma regulatora podciśnieniowego ale to nie powinno mieć znaczenia w kwestii odpalenia jedynie może się inaczej zachowywać przy wyższych obrotach, o ja mam taki:
http://allegro.pl/aparat-zaplonowy-rozd ... 89721.html
Natomiast w silniku z LH2.2 miałem taki:
http://allegro.pl/aparat-zaplonowy-czuj ... ml#thumb/2
0 x
Awatar użytkownika
Boa1982
Posty: 169
Rejestracja: 30 października 2014, 22:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Boa1982 »

Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie :?: B230E :?:
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie :?: B230E :?:
Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.

EDIT: podmieniłem linki bo pochrzaniłem jedno z drugim.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Boa1982
Posty: 169
Rejestracja: 30 października 2014, 22:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Boa1982 »

dom?n pisze:
Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie :?: B230E :?:
Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.
Domin, gdzie sprawdzić czy to LH, czy K :?:


Jeszcze jedno pytanie, mam manualny szyber. W pozycję uchylną da się pokręcić bez problemu, ale cięzko się domyka. Natomiast przy zakupie sprzedawca powiedział, że w pozycję chowającą nie otwierał nigdy, bo wydaje się mu, że coś tam jest do naprawy...
Skomplikowane takie naprawy manualnego szybra :?: :roll:
0 x
ODPOWIEDZ