Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

nckpol pisze:
1. Ale że membrana czy sprężyna nie taka - co tam jeszcze może być nie tak?
Aktuatora się nie naprawia, tylko wymienia na nowy.
0 x
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nckpol »

takijedenkuba pisze:
nckpol pisze:
1. Ale że membrana czy sprężyna nie taka - co tam jeszcze może być nie tak?
Aktuatora się nie naprawia, tylko wymienia na nowy.
Spoko - czyli chłopaki od turbin coś spartolili (bo był to element podlegający wykonywanej przez nich regeneracji / modyfikacji) - chodziło mi tylko o to gdzie szukać przyczyny. Już chyba wiem, dzięki - będę ich atakował
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

nckpol pisze: Spoko - czyli chłopaki od turbin coś spartolili (bo był to element podlegający wykonywanej przez nich regeneracji / modyfikacji) - chodziło mi tylko o to gdzie szukać przyczyny. Już chyba wiem, dzięki - będę ich atakował
Skoro nie był wymieniony to był prawdopodobnie sprawny w momencie wydawania turbiny po regeneracji.
0 x
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nckpol »

takijedenkuba pisze:
nckpol pisze: Spoko - czyli chłopaki od turbin coś spartolili (bo był to element podlegający wykonywanej przez nich regeneracji / modyfikacji) - chodziło mi tylko o to gdzie szukać przyczyny. Już chyba wiem, dzięki - będę ich atakował
Skoro nie był wymieniony to był prawdopodobnie sprawny w momencie wydawania turbiny po regeneracji.
Podtrzymują, że był sprawny. Twierdzą, iż turbo pompuje więcej niż silnik jest w stanie przepalić i stąd falowanie doładowania. Być może mają rację, mi się już nie chce dochodzić prawdy
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

745 1992 b230f. Kolektor wydechowy mam pęknięty. Mam już "nowy" używany. Kupić jakieś konkretne uszczelki od głowicy i portek czy cokolwiek się nada? Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować? Czy to nie ma sensu?
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

endriugto pisze:Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować?
Pomaluj "srebrzanką" do kaloryferów, zrób zdjęcie i zaprezentuj na forum, ciekaw jestem jak wyjdzie.
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

takijedenkuba pisze:
endriugto pisze:Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować?
Pomaluj "srebrzanką" do kaloryferów, zrób zdjęcie i zaprezentuj na forum, ciekaw jestem jak wyjdzie.
Hahaha owinę rajstopą i zrobię filmik :)
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

endriugto pisze:745 1992 b230f. Kolektor wydechowy mam pęknięty. Mam już "nowy" używany. Kupić jakieś konkretne uszczelki od głowicy i portek czy cokolwiek się nada? Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować? Czy to nie ma sensu?
uszczelmi reinz beda ok

na kolektor wydechowy polecam farbe VHT flame proof. W innym wozie ponalowalem 4 lata temu i wciaz sie trzyma jak nowa. Aplikacja jest problematyczna ale efekt bardzo ok
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

wujek pisze:
endriugto pisze:745 1992 b230f. Kolektor wydechowy mam pęknięty. Mam już "nowy" używany. Kupić jakieś konkretne uszczelki od głowicy i portek czy cokolwiek się nada? Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować? Czy to nie ma sensu?
uszczelmi reinz beda ok

na kolektor wydechowy polecam farbe VHT flame proof. W innym wozie ponalowalem 4 lata temu i wciaz sie trzyma jak nowa. Aplikacja jest problematyczna ale efekt bardzo ok
Dzięki za info.
Myślę że jak mam kolektor na stole to aplikacja farby będzie ok?
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

powinno sie udac
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
ODPOWIEDZ