Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
1/2"
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
jakieś pomysły z niedziałającymi migaczami i awaryjnymi seria 2xx?
przekaźnik zespolony ok
przycisk awaryjnych(z którym wszystko jest spięte) również
co tam jeszcze po drodze występuje?????
przekaźnik zespolony ok
przycisk awaryjnych(z którym wszystko jest spięte) również
co tam jeszcze po drodze występuje?????
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
do sprawdzenia przekaźnik....gadugadu sam do siebie-rozwiazane-przekaznik uszkodzony
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Podlinkuje ktoś gdzie można dostać uszczelkę do zimnej strony od Turbo do B200ET? Z tyłu zimnej strony od turbo pojawił sie wyciek...
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Panowie, w którą stronę ma być skierowany palec zapłonu w 2.3 k-jet 740? Oczywiście w momencie koła na znaku. Bo zdjęli mi w szlifierni aparat a ja nie mam pojęcia
0 x
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jak naprawić licznik VDO w 740 przedlift?
Liczy prędkość, ale nie liczy przebiegu, zębatka jest nowa.
Liczy prędkość, ale nie liczy przebiegu, zębatka jest nowa.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tego nie można pomylić. Wałek aparatu ma wycięcie a wałek rozrządu ma nacięcie, zatem tylko jedno położenie tych elementów pasuje. Aparat ma 3 punkty mocowania, czyli dla panów szlifierzy "śrubka na górze i dwie po bokach, jednym gniazdem kopułki od cewki do dołu tudzież wtyczką halla do dołu"vladimir pisze:Panowie, w którą stronę ma być skierowany palec zapłonu w 2.3 k-jet 740? Oczywiście w momencie koła na znaku. Bo zdjęli mi w szlifierni aparat a ja nie mam pojęcia
https://omoto.pl/file/usr/a/a09ac/3/313 ... 093453.jpg
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jesteś pewien? Hm, bo jak ja się tym kiedyś bawiłem to i owszem szło wałek w aparacie obrócić o 180 stopni i w obu położeniach pasowało idealnie...Sinuspi pisze:Tego nie można pomylić. Wałek aparatu ma wycięcie a wałek rozrządu ma nacięcie, zatem tylko jedno położenie tych elementów pasuje.vladimir pisze:Panowie, w którą stronę ma być skierowany palec zapłonu w 2.3 k-jet 740? Oczywiście w momencie koła na znaku. Bo zdjęli mi w szlifierni aparat a ja nie mam pojęcia
Samego aparatu przez układ otworów nie da się źle założyć, podobnie palec pasuje na wałek w aparacie tylko w jednej pozycji natomiast jak się zdejmie cały aparat to wałek aparatu pasuje w 2 możliwych położeniach do wałka rozrządu...
Ale działa tylko w jednym
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mam pytanie : w mojej 745 b234f zrobiłem kompletny remont zacisków hamulcowych przód/tył . Wymienione szczęki , klocki, zaciski, gumki, prowadnice, wyczyszczone i polakierowane zaciski, dodany zestaw naprawczy linki ręcznego. Ręczny w końcu pojawił się i działa jak nigdy dotąd. Hamulce odpowietrzone x2 , auto hamuje dużo lepiej ale pedał jest gumowaty, po naciśnięciu wchodzi do podłogi i łapie dopiero gdzieś od połowy. Czy ten model tak ma czy jeszcze coś do poprawy?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Oś palca da się włożyć w 2 pozycjachSinuspi pisze:Tego nie można pomylić. Wałek aparatu ma wycięcie a wałek rozrządu ma nacięcie, zatem tylko jedno położenie tych elementów pasuje. Aparat ma 3 punkty mocowania, czyli dla panów szlifierzy "śrubka na górze i dwie po bokach, jednym gniazdem kopułki od cewki do dołu tudzież wtyczką halla do dołu"vladimir pisze:Panowie, w którą stronę ma być skierowany palec zapłonu w 2.3 k-jet 740? Oczywiście w momencie koła na znaku. Bo zdjęli mi w szlifierni aparat a ja nie mam pojęcia
https://omoto.pl/file/usr/a/a09ac/3/313 ... 093453.jpg
0 x