To przyjedź a ujrzyszMiś pisze:Racja... W Polsce nigdy
240 DL 1989 USA B230F AW70
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Dolna rozpórka wleciała. Prawie odczuwam jej obecność
- Załączniki
-
- IMG_20180420_074005-1152x864.jpg (205.26 KiB) Przejrzano 7067 razy
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Jak to "prawie" ?endriugto pisze:Dolna rozpórka wleciała. Prawie odczuwam jej obecność
To nie jeździ szybciej, albo nie trzyma się w zakrętach jak na kleju?
1 x
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Hahahah czuję pół kilo żelastwa. To ma na celu chyba tylko obniżyć środek ciężkościtakijedenkuba pisze:Jak to "prawie" ?endriugto pisze:Dolna rozpórka wleciała. Prawie odczuwam jej obecność
To nie jeździ szybciej, albo nie trzyma się w zakrętach jak na kleju?
0 x
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Ale ze mnie gapa. Pomyliłem tematy. Przeca rozpórka wleciała do 745...
Tymczasem w 240 walczyłem z bijącymi hamulcami. Okazało się że nie do końca właściwie wykonane dystanse były tak mocno przykręcone że pogięły piasty. Trzeba było przetoczyć piasty i tarcze i przerobić dystanse. Problem udało się rozwiązać
Udało się też rozwiązać problem przestawionej tylnej osi. Wleciał regulowany drążek Panharda. Zdecydowałem się zrobić wersję z jedną śrubą M20 zamiast śruby rzymskiej. Regulować przesunięcie osi można co pół obrotu co jest w zupełności wystarczające.
Tymczasem w 240 walczyłem z bijącymi hamulcami. Okazało się że nie do końca właściwie wykonane dystanse były tak mocno przykręcone że pogięły piasty. Trzeba było przetoczyć piasty i tarcze i przerobić dystanse. Problem udało się rozwiązać
Udało się też rozwiązać problem przestawionej tylnej osi. Wleciał regulowany drążek Panharda. Zdecydowałem się zrobić wersję z jedną śrubą M20 zamiast śruby rzymskiej. Regulować przesunięcie osi można co pół obrotu co jest w zupełności wystarczające.
- Załączniki
-
- IMG_20180427_145937-864x1152.jpg (188.1 KiB) Przejrzano 7002 razy
0 x
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Tak to wygląda. W planach na ten sezon tylko prace we wnętrzu.
- Załączniki
-
- IMG_20180428_134826-1013x570.jpg (251.52 KiB) Przejrzano 6997 razy
-
- IMG_20180428_134800-1013x570.jpg (252.91 KiB) Przejrzano 6997 razy
1 x
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
A tego dekla to nie dało by rady prysnąc jakimś czarnym sprayem... czerwony tak dziwnie wyglada.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Tu jest jeszcze sporo więcej do zdobienia a ja lubię mieć co do grzebania w aucie więc coś sobie trzeba zostawić na koniec.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Flagę Szwecji tam naklej
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Podrzuć mi klapkę wlewu, ten dekielek i 20 zł na materiał. Sąsiad dorobi bazę a ja to psiknę u siebie w garażu.
1 x