Dziękisaabauto pisze:Usmażone są już 2 albo 3 rezystory i sfajczona 1 dioda na płytce. Sprawdzone w praktyce, w mojej 744 tak załatwiłem zegary. Totalnie inna pinologia, pomimo identycznych wtyczek.JoeM pisze:Przyczyna jest jedna. Zły licznik. Oba liczniki maja rożne wskaźniki paliwa. I woda też ci się zagotowałavolvo 244 v8 pisze:Po założeniu licznika YAZKAKI od wersji Turbo 3 pinowego w miejsce VDO 3 pinowego bez obrotomierza wskażnik benzyny po włączeniu zapłonu podnosi się do połowy, benzyny nie ma nic, nie działa jeszcze obrotomierz.
Działa woltomierz pomimo że we wcześniejszym liczniku go nie było.
Co może być przyczyną?
Wszystkie piny się zgadzają.
Jak co to odkupie ten licznik. Może być bez wskaźnika turbo i voltomierza
A ma ktoś może licznik VDO ze wskażnikami na zamianę?
Licznik jeszcze się nie spalił, był tylko podłączony na kilka minut.