240 USA -> 245 USA
Re: 240 USA -> 245 USA
czk jest sporo takich przeróbek w necie i 90% z nich właśnie w ten sposób tnie podszybie. Jak blacha zdrowa to nie ma co ruszać zbyt dużo.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: 240 USA -> 245 USA
hej
można prosić o namiar na gościa od metalizowania (jeżeli to nie tajemnica), jest kilka firm, szukam kogoś sprawdzonego
pozdrawiam
można prosić o namiar na gościa od metalizowania (jeżeli to nie tajemnica), jest kilka firm, szukam kogoś sprawdzonego
pozdrawiam
0 x
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: 240 USA -> 245 USA
518 502 146 Jacek, Falenica k. Warszawy powiedz że polecił go Konrad od Volvo
0 x
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: 240 USA -> 245 USA
Jesteśmy na finiszu. Środek zrobiony się montuje, brakuje miliona części głównie pierdółek więc jeszcze to potrwa.MiKi:) pisze:Co tam słychać u cowboya?
1 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Coś się zesrało w silniku. Rozrząd i zawory OK a kompresji brak. Podobno cylindry nie trzymają szczelności. Możliwe że stało się to dlatego że silnik stał przez rok?
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
tak, zlapalo pierscionki
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar