yyy... ja wiem ze Koltan MacDonald (aka drifts'n'lifts) nie ustawial geometrii po tym jak sam wykonal taka modyfikacje w projekcie "Eh Traktor" (bo to od niego zmalpowalem ten pomysl) ale zainwestowawszy w gruza tyle cebulionow i roboczogodzin zaniedbanie na tym etapie byloby wyrazem najwyzszej autopogardy
oczywiscie ze jest ustawiona, auto ma jezdzic tak dobrze jak pozwala portfel i warunki warsztatowe
`90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
Elu.deejay.ftb pisze:yyy... ja wiem ze Koltan MacDonald (aka drifts'n'lifts) nie ustawial geometrii po tym jak sam wykonal taka modyfikacje w projekcie "Eh Traktor" (bo to od niego zmalpowalem ten pomysl) ale zainwestowawszy w gruza tyle cebulionow i roboczogodzin zaniedbanie na tym etapie byloby wyrazem najwyzszej autopogardy
oczywiscie ze jest ustawiona, auto ma jezdzic tak dobrze jak pozwala portfel i warunki warsztatowe
Możesz dołożyć taki drążek i będzie można jeszcze skorygować na "Tatrę"
https://www.ebay.pl/itm/Volvo-3530790-C ... Sw4EhaYKoE
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
hmmm...
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
Elo Morcin, co tam w cegle słychac ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
aktualnie slychac wyraznie wiecej niz zwykle bo jezdze bez wiekszosci wnetrza (prawie jak Koltan ) a to dlatego ze gdyz poniewaz postanowilem zastapic je tym z dawcy a swoje niebieskie etapami spieniezylem.
przy tej okazji zdecydowalem ze zmierze sie z zadaniem popelnienia wyklejanek:
w tym miejscu moge oficjalnie zameldowac ze podsufitka 944 daje sie wyjac przez tylne drzwi. nie obeszlo sie wprawdzie bez strat ale wyszla
"because race car"
pierwszy etap wyklejanek:
folioplastyka pojawila sie rowniez na szybach 'przestrzeni vipowskiej' - wiem to moze nastawac na poczucie estetyki co wrazliwszych oredownikow oryginalu, natomiast wobec braku klimatyzacji mam zyczenie ograniczac efekt cieplarniany na wszystkie mozliwe sposoby.
BBSy dopelniaja obrazu kleski jesli chodzi o wystroj letni. nie wiem czy chce mi sie zakladac dekielki
przy tej okazji zdecydowalem ze zmierze sie z zadaniem popelnienia wyklejanek:
w tym miejscu moge oficjalnie zameldowac ze podsufitka 944 daje sie wyjac przez tylne drzwi. nie obeszlo sie wprawdzie bez strat ale wyszla
"because race car"
pierwszy etap wyklejanek:
folioplastyka pojawila sie rowniez na szybach 'przestrzeni vipowskiej' - wiem to moze nastawac na poczucie estetyki co wrazliwszych oredownikow oryginalu, natomiast wobec braku klimatyzacji mam zyczenie ograniczac efekt cieplarniany na wszystkie mozliwe sposoby.
BBSy dopelniaja obrazu kleski jesli chodzi o wystroj letni. nie wiem czy chce mi sie zakladac dekielki
3 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
Dekle..?
Mi by się nie chciało
Mi by się nie chciało
0 x
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
powoli dzieje sie dalej:
zdejmujac dywany do montazu wygluszenia na podlodze uswiadczylem typowa przypadlosc naszych samochodow bez klimatyzacji - w nogach kierowcy od paru ladnych lat stala woda wlewajaca sie ciurem przez sparciala uszczelke tunelu przewietrzajacego i oczywiscie zrobila swoje:
w takich przypadkach dobrze jest miec do kogo zadzwonic - na szczescie znam odpowiedniego czlowieka, na nieszczescie jak kazdy dobry rzemieslnik jest zawalony robota wiec musialem swoje odczekac ale udalo sie ogarnac:
pod nogami pasazera problem nie wystepuje wiec moglem kontynuowac wyklejanki:
tuz po odebraniu auta z naprawy wykonalem profilaktyczny 'kontrol' droznosci odplywow z podszybia:
stan obecny - jest juz za zimno na szarpanine z plastikami wiec jesli nie wydarzy sie nic nieprzewidzianego to w takim "wystroju" przejezdze zime, przy okazji mam zamiar przekonac sie czy nigdzie wiecej nie nabieram wody:
#because_racecar
zdejmujac dywany do montazu wygluszenia na podlodze uswiadczylem typowa przypadlosc naszych samochodow bez klimatyzacji - w nogach kierowcy od paru ladnych lat stala woda wlewajaca sie ciurem przez sparciala uszczelke tunelu przewietrzajacego i oczywiscie zrobila swoje:
w takich przypadkach dobrze jest miec do kogo zadzwonic - na szczescie znam odpowiedniego czlowieka, na nieszczescie jak kazdy dobry rzemieslnik jest zawalony robota wiec musialem swoje odczekac ale udalo sie ogarnac:
pod nogami pasazera problem nie wystepuje wiec moglem kontynuowac wyklejanki:
tuz po odebraniu auta z naprawy wykonalem profilaktyczny 'kontrol' droznosci odplywow z podszybia:
stan obecny - jest juz za zimno na szarpanine z plastikami wiec jesli nie wydarzy sie nic nieprzewidzianego to w takim "wystroju" przejezdze zime, przy okazji mam zamiar przekonac sie czy nigdzie wiecej nie nabieram wody:
#because_racecar
1 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
zaklocajac nieco chronologie wracamy do poczatku lata.
jezdze dosc duzo (od maja ponad 15 tysiecy km) i bywa ze calkiem daleko i nawet czasem uda sie strzelic jakas fote przy tej okazji - tu np. Jura pod koniec czerwca
generalnie woz kupilem z wydechem w stanie tragikomicznym - rury i złącza polepione spawarka elektrodowa, ostatni tlumik wywrocony do gory dnem (i prawdopodobnie tez odwrocony wylotem w strone silnika) i inne tego typu kwiatki. na przelomie lipca i sierpnia mialem przez prawie 3 tygodnie przebywac poza domem i nawinac okolo 2500km wiec zeby nie byc zmuszonym do łatania tego co juz ktos łatał postanowilem spiac poslady i zainwestowac w swiezy uklad odprowadzania spalin. mam awers do zamiennikow 'z polki' wiec powstalo cos takiego:
polaczenie z seryjnymi portkami moze byc dyskusyjne ale zamysl jest taki zeby w razie uturbienia czy innej przekladki trzeba bylo dorabiac jak najkrotszy odcinek
w kwestii suchych faktow:
- rury o srednicy 2.5" na calej dlugosci
- sportowy katalizator Magnaflow
- dwa tlumiki przelotowe na wymiar od Sporttig
- koncowka 2.75"
tak to mniej wiecej brzmi bez obciazenia:
pod obciazeniem mniej wiecej do 2500rpm jest dosc basowo a im wyzej tym bardziej kulturalnie, ogolnie tylko minimalnie glosniej od serii i bez rezonansu przy odjeciu gazu - w sam raz do pokonywania dlugich odcinkow z predkosciami autostradowymi.
...a skoro juz o tym - Wolin:
- Lebork:
- Żerkow, znany tez jako Miedzynarodowe Centrum Tuningu albo Żerksee
- przedmiescia Olsztyna (855 straszny rydwan, pod maska T5 i podobno dobrze ponad 300HP)
- Biskupiec nocą, a wlasciwie to chwile przed switem
- Torun wieczorem na zlocie Audiklubu, ktorego jestem stalym bywalcem i uwieczniaczem
- na wsi pod Gizyckiem, cegla na urlopie
ciag dalszy poma-u nastepuje...
jezdze dosc duzo (od maja ponad 15 tysiecy km) i bywa ze calkiem daleko i nawet czasem uda sie strzelic jakas fote przy tej okazji - tu np. Jura pod koniec czerwca
generalnie woz kupilem z wydechem w stanie tragikomicznym - rury i złącza polepione spawarka elektrodowa, ostatni tlumik wywrocony do gory dnem (i prawdopodobnie tez odwrocony wylotem w strone silnika) i inne tego typu kwiatki. na przelomie lipca i sierpnia mialem przez prawie 3 tygodnie przebywac poza domem i nawinac okolo 2500km wiec zeby nie byc zmuszonym do łatania tego co juz ktos łatał postanowilem spiac poslady i zainwestowac w swiezy uklad odprowadzania spalin. mam awers do zamiennikow 'z polki' wiec powstalo cos takiego:
polaczenie z seryjnymi portkami moze byc dyskusyjne ale zamysl jest taki zeby w razie uturbienia czy innej przekladki trzeba bylo dorabiac jak najkrotszy odcinek
w kwestii suchych faktow:
- rury o srednicy 2.5" na calej dlugosci
- sportowy katalizator Magnaflow
- dwa tlumiki przelotowe na wymiar od Sporttig
- koncowka 2.75"
tak to mniej wiecej brzmi bez obciazenia:
pod obciazeniem mniej wiecej do 2500rpm jest dosc basowo a im wyzej tym bardziej kulturalnie, ogolnie tylko minimalnie glosniej od serii i bez rezonansu przy odjeciu gazu - w sam raz do pokonywania dlugich odcinkow z predkosciami autostradowymi.
...a skoro juz o tym - Wolin:
- Lebork:
- Żerkow, znany tez jako Miedzynarodowe Centrum Tuningu albo Żerksee
- przedmiescia Olsztyna (855 straszny rydwan, pod maska T5 i podobno dobrze ponad 300HP)
- Biskupiec nocą, a wlasciwie to chwile przed switem
- Torun wieczorem na zlocie Audiklubu, ktorego jestem stalym bywalcem i uwieczniaczem
- na wsi pod Gizyckiem, cegla na urlopie
ciag dalszy poma-u nastepuje...
6 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
ten uczuc kiedy po raz pierwszy w historii posiadania samochodow na wlasnosc kupujesz nowe zimowe opony a w listopadzie wciaz 15 na plusie...
(z tylu dojdzie jeszcze dystans ale to za chwile)
bebeesy wedruja do przechowalni, jesli ktos z Was bylby chetny to moga byc na sprzedaz:
generalnie powiem Wam ze odkad zaczalem wykazywac jakakolwiek swiadomosc motoryzacyjna chcialem zaczac 'srogie tuningi' mechaniczne od tej wlasnie strony, oto nareszcie to chciejstwo zaczyna nabierac ksztaltow:
taki drobiazg - polecam kazdemu kto jeszcze choc troche sie waha:
pierwotnie mialo byc 302mm ale dluzszym namysle stwierdzilem ze to bedzie za maly krok naprzod wiec wymyslilem ze zamontuje cos nieco wiekszego i skonczylo sie na tym - 316x28 z S60R
to moze byc odwazna teza ale w 16" z tym zaciskiem chyba nie zmiesci sie nic wiecej
(z tylu dojdzie jeszcze dystans ale to za chwile)
bebeesy wedruja do przechowalni, jesli ktos z Was bylby chetny to moga byc na sprzedaz:
generalnie powiem Wam ze odkad zaczalem wykazywac jakakolwiek swiadomosc motoryzacyjna chcialem zaczac 'srogie tuningi' mechaniczne od tej wlasnie strony, oto nareszcie to chciejstwo zaczyna nabierac ksztaltow:
taki drobiazg - polecam kazdemu kto jeszcze choc troche sie waha:
pierwotnie mialo byc 302mm ale dluzszym namysle stwierdzilem ze to bedzie za maly krok naprzod wiec wymyslilem ze zamontuje cos nieco wiekszego i skonczylo sie na tym - 316x28 z S60R
to moze byc odwazna teza ale w 16" z tym zaciskiem chyba nie zmiesci sie nic wiecej
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo