Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

Czy ktoś z Was testował, czy B200FT podpięte do ECU z B230FT będzie spalać za bogato?
Czy może sterownik zdoła skorygować czasy otwarcia?
sambo
0 x
Obrazek
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

JoeM pisze:Koś ma doświadczenie z tymi przepływomierzami? Jest sens to kupować? To szwedzki produkt czy chiński?

http://allegro.pl/przeplywomierz-volvo- ... ml#thumb/3
Powiem tak, ponieważ cena jest jak za używkę to zaryzykowałem i kupiłem ten przepływomierz gdzieś tak w czerwcu/lipcu 2017.
Od tego czasu jeździ w moim codziennym wozidle czyli B230FB+LPG i jak na razie działa poprawnie, przebieg w tym czasie to coś między 5,5-6kkm. Jedyny problem jaki zaobserwowałem to zaraz po założeniu auto miało po dłuższej jeździe (50km lub więcej) tendencje trzymać za wysoko wolne obroty tak około 1100-1200obr/min. Objaw był ten sam na PB i LPG dlatego podejrzewałem że to ta przepływka się rozjeżdża ale przed gwiazdką zrobiłem trasę 440km jednym rzutem i nie było tego objawu więc mogło to mieć inną przyczynę.
Na moje oko produkt bardziej chiński niż szwedzki ale to sprawa drugorzędna, ważniejsze ile podziała, póki co pół roku wytrzymała...
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

sambo pisze:Czy ktoś z Was testował, czy B200FT podpięte do ECU z B230FT będzie spalać za bogato?
Czy może sterownik zdoła skorygować czasy otwarcia?
sambo
W praktyce spokojnie daje radę, choć nr ECU i EZK są różne, ale popatrz na osprzęt - dla obu silników jest tożsamy. Mapy zaszyte w komputerach mają zdolność adaptacji o około 15%.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
volvo 244 v8
Posty: 212
Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvo 244 v8 »

Da się założyć lampy Usa do 240 z 1990roku bez przeróbek?
1984-volvo-240245-glt-89k-miles-turbo-manual-survivor-final-price-drop-11.jpg
1984-volvo-240245-glt-89k-miles-turbo-manual-survivor-final-price-drop-11.jpg (38.25 KiB) Przejrzano 5613 razy
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Nie bardzo.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

ni chu chu..
0 x
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

saabauto pisze:
sambo pisze:Czy ktoś z Was testował, czy B200FT podpięte do ECU z B230FT będzie spalać za bogato?
Czy może sterownik zdoła skorygować czasy otwarcia?
sambo
W praktyce spokojnie daje radę, choć nr ECU i EZK są różne, ale popatrz na osprzęt - dla obu silników jest tożsamy. Mapy zaszyte w komputerach mają zdolność adaptacji o około 15%.
dziękuję za odpowiedz, przetestuje zatem;)
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

b230 wyjmę miskę bez ściągania sanek i zawieszenia?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nckpol »

wujek pisze:b230 wyjmę miskę bez ściągania sanek i zawieszenia?
tak, ale może okazać się, że niezbędne będzie podniesienie silnika na kilka cm do góry (ściągaż wisko, uwalniasz poduszki silnika, zaczepiasz od góry i lekko podnosisz od sufitu albo od żurawia) - u mnie bez tego nie dało się miski wyszarpać
0 x
Awatar użytkownika
m.c.2
Posty: 66
Rejestracja: 16 lutego 2015, 21:26
Lokalizacja: Obrowo/Toruń

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: m.c.2 »

wujek pisze:b230 wyjmę miskę bez ściągania sanek i zawieszenia?
razem ze smokiem ;p
1 x
ODPOWIEDZ