Lampy / fronty i lifty serii 200

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
re5pect
Posty: 352
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Lampy / fronty i lifty serii 200

Postautor: re5pect » 17 listopada 2017, 22:29

Cześć,

Od zawsze intrygują mnie takie lampy:
Obrazek

Jakie wymagania musi spełniać 240 żeby wpasować taki front? Przedlift/polift/flathood? Może mi to ktoś wszystko ładnie porozpisywać? Na moje oko musi być przedlift.

Tutaj zaś te same lampy + flathood:

Obrazek


Podpinając pod temat, w serii 200 występowała masa frontów (lampy zwykłe kwadratowe, kwadratowe US, "telewizory", okrągłe, podwójne US, GT, podwójne okrągłe). Czy mógłby ktoś to rozpisać? "Co w jakim roczniku pasuje do czego dlaczego po co jak i czemu nie pasuje" :D
No i dalej ciągnąc temat, jak to było z tylnymi lampami?

Serio - nigdy nie zgłębiałem tematu a chętnie bym skrobnął wiedzy :)

...w serii 700 było to o wiele łatwiejsze, tylko 7 typów przednich lamp, 4 typy tylnych (sedan) :D
0 x

Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 1835
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Lampy / fronty i lifty serii 200

Postautor: dom?n » 17 listopada 2017, 23:06

Każdy przedlift zaakceptuje taki przód. Z okazji niedawnej śmierci K-Jet.org chyba napiszę jeszcze raz ten artykuł który wszyscy zawsze stamtąd brali :D

Nota bene dosłownie wczoraj oglądałem jak Sharon Stone i Sophie Marceau cisną dokładnie takim musztardowym sedanem w Diabolique.

Jutro albo pojutrze naskrobię długiego posta o różnych konfiguracjach.
1 x
'79 volvo 242 DL · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą

re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość