Cześć,
Od zawsze intrygują mnie takie lampy:
Jakie wymagania musi spełniać 240 żeby wpasować taki front? Przedlift/polift/flathood? Może mi to ktoś wszystko ładnie porozpisywać? Na moje oko musi być przedlift.
Tutaj zaś te same lampy + flathood:
Podpinając pod temat, w serii 200 występowała masa frontów (lampy zwykłe kwadratowe, kwadratowe US, "telewizory", okrągłe, podwójne US, GT, podwójne okrągłe). Czy mógłby ktoś to rozpisać? "Co w jakim roczniku pasuje do czego dlaczego po co jak i czemu nie pasuje"
No i dalej ciągnąc temat, jak to było z tylnymi lampami?
Serio - nigdy nie zgłębiałem tematu a chętnie bym skrobnął wiedzy
...w serii 700 było to o wiele łatwiejsze, tylko 7 typów przednich lamp, 4 typy tylnych (sedan)
Lampy / fronty i lifty serii 200
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Lampy / fronty i lifty serii 200
Każdy przedlift zaakceptuje taki przód. Z okazji niedawnej śmierci K-Jet.org chyba napiszę jeszcze raz ten artykuł który wszyscy zawsze stamtąd brali
Nota bene dosłownie wczoraj oglądałem jak Sharon Stone i Sophie Marceau cisną dokładnie takim musztardowym sedanem w Diabolique.
Jutro albo pojutrze naskrobię długiego posta o różnych konfiguracjach.
Nota bene dosłownie wczoraj oglądałem jak Sharon Stone i Sophie Marceau cisną dokładnie takim musztardowym sedanem w Diabolique.
Jutro albo pojutrze naskrobię długiego posta o różnych konfiguracjach.
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW