B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Sportmile ? bez jaj :D toz oni zaspiewaja ze trzy szkody calkowite volvo serii 900 :D
Mozna zrobic to prawie samemu :)
bierzesz 16t albo 19t i styknie... 90% dlubiacych te smietniki w zyciu nie przekroczy 220-230 kucy wiec o czym mowa :D
kazdy tuninguje a kresek nie widac :)

hybryda 20t koszty:
zakup 16t 700
wirnik 20t cnc chinol 300
toczenie muszli 100
zestaw naprawczy 100
wywazanie 200
skladasz i tak sam bo trzeba obrocic muszle do redblocka, przewody olrejowe i wodne pasuja, dmuchasz 1,4 i masz ok 280PS (auto Kogutosa)

chceta 400 kunia? polecam watek oldtimer2000 na Racingforum ;)
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

re5pect pisze: Jeden z naszych wspólnych znajomych ma 350hp na 0,9bar :)
?? kto i w czym?
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

wujek pisze: hybryda 20t koszty:
zakup 16t 700
wirnik 20t cnc chinol 300
toczenie muszli 100
zestaw naprawczy 100
wywazanie 200
Bardzo tanio Ci to wyszło, spoko opcja :)
V945turbo pisze:
re5pect pisze: Jeden z naszych wspólnych znajomych ma 350hp na 0,9bar :)
?? kto i w czym?
Zbyszek w 16V z twinscrollem :)
0 x
Adam_Pisz
Posty: 193
Rejestracja: 09 października 2014, 19:53

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Adam_Pisz »

re5pect pisze:Jeżeli ktoś szuka turbiny tak do 240hp, lub chociaż chciałby zamienić fabrycznego garretta na coś co fajnie dmucha to jestem w stanie pomóc :)

Będę pozbywał się TB0381 (fabryczna turbina z B204GT) - w celu poprawienia fabryki, bądź przy poszukiwniach mocy do ~240hp bardzo polecam :) Duży potencjał do tuningu.
V945turbo pisze:A po co pchać takie turbiny? Nie lepiej kupić coś dostępnego od ręki? 16T 19T czy coś innego dostepnego od zaraz na allegro? Ile chcecie dmuchać>? Nie znam żadnego projektu na B230 który dmucha wiecej niż 1,5 bara.
Rozmiar turbo, a doładowanie to dwie różne sprawy. Jeden z naszych wspólnych znajomych ma 350hp na 0,9bar :)
No i druga sprawa - 16T/19T nie pasuje pod kolektor garretta, także mogą dojść dodatkowe koszty.

B204FT a GT miały te same turbiny :) ?

Lepił ktoś b230fk z głowicą od b204ft i turbem ?
0 x
2x 945 b230fk + M90 98 i 96r.
V70 98 2,5 tdi
XC 70 2,4
960 B204FT :mrgreen:
Tralalalalala rozumiecie ! :D
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Turbiny miały te same. Lepił nie jeden ale głowica z 204 to 2.0 a FK to 2.3 i tutaj pierwszy problem, potem tylko obrobić tłoki pod zawory, dorobić rolkę do rozrządu i wstawić jakiegoś kompa żeby to wystroić i tyle:)
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
ODPOWIEDZ