B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
grzesiekosmos
Posty: 760
Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: grzesiekosmos »

Przy ~400km
0 x
Mr_spok
Posty: 17
Rejestracja: 30 kwietnia 2015, 15:58

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mr_spok »

A co myślicie o wrzuceniu garretta z saaba 9-5 2.3t areo chyba to jest 16t
0 x
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

W Saabie 9-5 Oreo jest TD04hl-15t. Bezsens, droga, 5cm2 strona goraca a i pasuje wcale.

Wysłane z telefonu.
0 x
.
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

takijedenkuba pisze:hmm... co by tu jeszcze....?
Możnaby zwiększyć przepływ gazów spalinowych wymieniając zawory z gniazdami na większe oraz powiększyć kanał wydechowy.
Właśnie. Konkrety? Jakie zawory udało Wam się wpasować w czapkę 531? Jakie sprężynki do tego? Wymieniać od razu szklanki na nowe czy regulować płytkami?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Mr_spok
Posty: 17
Rejestracja: 30 kwietnia 2015, 15:58

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mr_spok »

To jakie turbo polecasz? do 240-300km
GT28?
0 x
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Ja bym widział oryginalnego Garretta gt2871r na kulkowych łożyskach.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Mr_spok
Posty: 17
Rejestracja: 30 kwietnia 2015, 15:58

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mr_spok »

Są dostępne repliki na łożyskach ślizgowych i są o kilka tys tańsze ale czy są warte tych 1200zł?
0 x
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

Są chińskie turba, część jest dobrze wykonana i nie odbiegają za bardzo od ori (w niektórych przypadkach nawet lepsze parametry). Ale są i takie które się rozsypują po kilkuset km. Najlepiej brać od sprawdzonych sprzedawców. Można też dać komuś do zrobienia hybrydę.
Z tego co siedzę w temacie to ludzie polecają:
- Perun - niby jeden z lepszych speców w kraju, sportmile (nowe, mocne furki) od niego biorą turbinki
- K64
- ftwl motorsport
jest jeszcze kilka firm polecanych, ale cieżko wymienić wszystkie
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

A po co pchać takie turbiny? Nie lepiej kupić coś dostępnego od ręki? 16T 19T czy coś innego dostepnego od zaraz na allegro? Ile chcecie dmuchać>? Nie znam żadnego projektu na B230 który dmucha wiecej niż 1,5 bara.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Jeżeli ktoś szuka turbiny tak do 240hp, lub chociaż chciałby zamienić fabrycznego garretta na coś co fajnie dmucha to jestem w stanie pomóc :)

Będę pozbywał się TB0381 (fabryczna turbina z B204GT) - w celu poprawienia fabryki, bądź przy poszukiwniach mocy do ~240hp bardzo polecam :) Duży potencjał do tuningu.
V945turbo pisze:A po co pchać takie turbiny? Nie lepiej kupić coś dostępnego od ręki? 16T 19T czy coś innego dostepnego od zaraz na allegro? Ile chcecie dmuchać>? Nie znam żadnego projektu na B230 który dmucha wiecej niż 1,5 bara.
Rozmiar turbo, a doładowanie to dwie różne sprawy. Jeden z naszych wspólnych znajomych ma 350hp na 0,9bar :)
No i druga sprawa - 16T/19T nie pasuje pod kolektor garretta, także mogą dojść dodatkowe koszty.
0 x
ODPOWIEDZ