Wystrugałem swoje B230F+T ponad 100 tys. km temu i ma się dobrze. Głowica 531, 0,6 bar. wałek T
Koszty zalezą głownie czy robisz sam czy oddajesz do warsztatu. No i co Ci się z gratów nawinie.
Jeżeli masz B230F z lat 90+ w dobrym stanie to nie widzę przeciwwskazań do turbienia
sambo
B230F- dokłożenie turbo
Re: B230F- dokłożenie turbo
Jak szukałem informacji z różnicami między FT i FK to nikt nie pisał o natrysku. Czyli jeżeli mam do wyboru FK i FT to FK będzie najlepszym wyjściem. FK z 98 roku, FT nie wiem z którego.
0 x
Re: B230F- dokłożenie turbo
Uturbi się , dmuchnie się, a jak się rozleci to co??
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: B230F- dokłożenie turbo
Bo to zależy co autor chce robić z tym autem.
Jeśli to ma być tylko sprawne daily (w takiej konfiguracji na zawsze), masz graty do zabawy, to wrzucać, dmuchnąć jakieś 0,5b i nic nie ma prawa się dziać
Jeśli to ma być fura do upalania to zupełnie bez sensu
Ale jeśli planujesz za jakiś czas i tak swap - to kasę na uturbienie wydaj na drugi piec, zacznij go ogarniać a jak skończysz wrzuć w miejsce obecnego i już
Jeśli to ma być tylko sprawne daily (w takiej konfiguracji na zawsze), masz graty do zabawy, to wrzucać, dmuchnąć jakieś 0,5b i nic nie ma prawa się dziać
Jeśli to ma być fura do upalania to zupełnie bez sensu
Ale jeśli planujesz za jakiś czas i tak swap - to kasę na uturbienie wydaj na drugi piec, zacznij go ogarniać a jak skończysz wrzuć w miejsce obecnego i już
0 x
Re: B230F- dokłożenie turbo
To mi jakiś silnik skołujesz:)V945turbo pisze:Uturbi się , dmuchnie się, a jak się rozleci to co??
0 x
Re: B230F- dokłożenie turbo
na lubelszczyznie turbawek jak grzybow w tym roku
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar