Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
DzielnaKoparka
Posty: 29
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:31

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: DzielnaKoparka »

Prędkościomierz wariuje. Odkąd kupiłem auto pokazywał 20km/h więcej, ale zawsze wystarczyło odjąć tę wartość i wiedziałem ile jadę, a było wiele innych ważniejszych zeczy do naprawienia. Ale kilka dni temu licznik zaczął bardziej szwankować, pokazuje 0km/h podczas jazdy, czasami sobie powoli faluje bez związku z realną prędkością... jak myślicie, powymienianie rezystorków powinno pomóc, czy szukać przyczyny gdzie indziej?
0 x
Awatar użytkownika
czk
Posty: 171
Rejestracja: 18 grudnia 2016, 04:27

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: czk »

Czy polosie po obu stronach powinno dac sie wysunac po odkreceniu 4 srub i uzyciu minimalnej sily? Jezeli tak, to co moze byc powodem tego ze prawa strona nie daje sie zdemontowac nawet przy uzyciu wiekszej sily? Uszkodzone lozysko? Kolo kreci sie bez halasow, luzow ani wyraznego oporu.

240, otwarty dyfer.
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Awatar użytkownika
m.c.2
Posty: 66
Rejestracja: 16 lutego 2015, 21:26
Lokalizacja: Obrowo/Toruń

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: m.c.2 »

DzielnaKoparka pisze:Prędkościomierz wariuje. Odkąd kupiłem auto pokazywał 20km/h więcej, ale zawsze wystarczyło odjąć tę wartość i wiedziałem ile jadę, a było wiele innych ważniejszych zeczy do naprawienia. Ale kilka dni temu licznik zaczął bardziej szwankować, pokazuje 0km/h podczas jazdy, czasami sobie powoli faluje bez związku z realną prędkością... jak myślicie, powymienianie rezystorków powinno pomóc, czy szukać przyczyny gdzie indziej?
sprawdź czujnik na dyfrze - kabelki czy są całe
0 x
DzielnaKoparka
Posty: 29
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:31

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: DzielnaKoparka »

Dzięki za podpowiedź, to też sprawdzę :)
0 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Czeka mnie wymiana czujki od oleju i zakupiłem mniej więcej taki czujnik https://www.jimellisvolvoparts.com/imag ... 473225.png
Będzie pasować do B200ET? Kupiłem go szukając po kodzie silnika więc chyba powinien, ale wole się upewnić.
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Z tego co mi wiadomo do wszystkich redbloków b200 i b230 czujnik jest taki sam.
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

fonderal pisze:Z tego co mi wiadomo do wszystkich redbloków b200 i b230 czujnik jest taki sam.
... i nie tylko redblocków :-) ale do każdego B19/B2xx/B23x powinien pasować.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
vladimir
Posty: 27
Rejestracja: 19 czerwca 2017, 19:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: vladimir »

Panowie, Volvo 745. To co jest przy pompie, tzn na przewodzie paliwowym ale zaraz obok pompy to co to jest? Regulator ciśnienia? Kolejny filtr paliwa? 2.3 87 rok.
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

saabauto pisze:
fonderal pisze:Z tego co mi wiadomo do wszystkich redbloków b200 i b230 czujnik jest taki sam.
... i nie tylko redblocków :-) ale do każdego B19/B2xx/B23x powinien pasować.
W dwucyfrowych różnie bywało
http://www.vlvautoparts.com/oil-pressur ... i_915.html
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

fonderal pisze:
saabauto pisze:
fonderal pisze:Z tego co mi wiadomo do wszystkich redbloków b200 i b230 czujnik jest taki sam.
... i nie tylko redblocków :-) ale do każdego B19/B2xx/B23x powinien pasować.
W dwucyfrowych różnie bywało
http://www.vlvautoparts.com/oil-pressur ... i_915.html
Błąd w katalogu. Do serii 200 z redblockami, czyli B19 i B20 - były już czujniki z szerokim kołnierzem, ten powyższy wygląda jak żywcem wzięty z D24. Od 74 - 75r. na pewno były szerokie czujniki, cała seria 700 i 900 też miała z okrągłym pinem.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
ODPOWIEDZ