Cześć
Tak sobie pomyślałem, że sprawdzę czy to działa w ogóle i dopompowałem pierwszy raz nivomaty wczoraj. Wcześniej miały ciśnienie równe atmosferycznemu. Więc dopompowałem i tyłek trochę się podniósł i zrobił się twardszy. Wcześniej był miękki, ale nie siedział. Przód teraz nie podnosi się tak przy szybkim ruszaniu i auto stabilniej się trochę prowadzi.
Dziś sprawdziłem i póki co trzyma ciśnienie. Ale jeszcze pojeżdżę i poobserwuję kilka dni.
Czy orientuje się ktoś, z jakim ciśnieniem w układzie powinno się jeździć na co dzień? Jak chcę załadować i / lub przewieźć 4 pasażerów to dopompowuję na oko, czy były jakieś wartości w zakresie min. - max. podawane w instrukcji? Chodzi mi o wskaźnik w bagażniku.
Volvo 960 2.0 16v turbo
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Masz przecież skalę z zaznaczonym zakresem. Na zielonym jest ok, a jak wysoko to kwestia gustu i potrzeb
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Cześć
Pomyślałem sobie, że może napiszę co się dzieje ostatnio w temacie.
Ogólnie to samochód cały czas jeździ i...nic się za bardzo nie dzieje, czym można by się chwalić jakoś specjalnie.
Jak coś mi wpada ciekawego i potrzebnego na przyszłość do kupienia, staram się kupić. No i staram się (z trudem ) coś zacząć odkładać na poważniejszy remont budy..w przyszłości.
Z zakupów i jakiś zaległych rzeczy, które czekały w kolejce, to od ostatniego wpisu:
- została uruchomiona klimatyzacja (nowy skraplacz i chyba 2 przewody)
- została wymieniona sonda lambda
- nabyłem drugie turbo (bardziej przy okazji, czeka na półce)
- nabyłem 4x drzwi w kolorze na wymianę w przyszłości (nie wiem co z nich finalnie będzie)
- samochód dostał stare nowe felgi alu. + nowe opony - na lato
Jeśli chodzi o felgi, to zostały one przeze mnie oddane po zakupie do pełnej regeneracji, ponieważ wyglądały wtedy tak: Jeśli chodzi o dekielki...heh...to szukałem jakieś 3-4 miesiące i nie znalazłem.
Więc finalnie zostały one dorobione na wzór pożyczonego oryginalnego.
Dorobiony dekielek prezentuje się tak: Autko na tą chwilę prezentuje się tak:
Pomyślałem sobie, że może napiszę co się dzieje ostatnio w temacie.
Ogólnie to samochód cały czas jeździ i...nic się za bardzo nie dzieje, czym można by się chwalić jakoś specjalnie.
Jak coś mi wpada ciekawego i potrzebnego na przyszłość do kupienia, staram się kupić. No i staram się (z trudem ) coś zacząć odkładać na poważniejszy remont budy..w przyszłości.
Z zakupów i jakiś zaległych rzeczy, które czekały w kolejce, to od ostatniego wpisu:
- została uruchomiona klimatyzacja (nowy skraplacz i chyba 2 przewody)
- została wymieniona sonda lambda
- nabyłem drugie turbo (bardziej przy okazji, czeka na półce)
- nabyłem 4x drzwi w kolorze na wymianę w przyszłości (nie wiem co z nich finalnie będzie)
- samochód dostał stare nowe felgi alu. + nowe opony - na lato
Jeśli chodzi o felgi, to zostały one przeze mnie oddane po zakupie do pełnej regeneracji, ponieważ wyglądały wtedy tak: Jeśli chodzi o dekielki...heh...to szukałem jakieś 3-4 miesiące i nie znalazłem.
Więc finalnie zostały one dorobione na wzór pożyczonego oryginalnego.
Dorobiony dekielek prezentuje się tak: Autko na tą chwilę prezentuje się tak:
3 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Szacuneczek za wkład pracy. Piękna cegiełka w pięknym kolorze na pięknych felgach.
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Coś pięknego na Okęciu
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Dzięki, ale za wkład pracy to akurat szacunek się należy saabauto, a mi...hmm..może za upór, cierpliwość, no i za dekleendriugto pisze:Szacuneczek za wkład pracy
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
I za portfel !Milco pisze:Dzięki, ale za wkład pracy to akurat szacunek się należy saabauto, a mi...hmm..może za upór, cierpliwość, no i za dekleendriugto pisze:Szacuneczek za wkład pracy
0 x
2x 945 b230fk + M90 98 i 96r.
V70 98 2,5 tdi
XC 70 2,4
960 B204FT
Tralalalalala rozumiecie !
V70 98 2,5 tdi
XC 70 2,4
960 B204FT
Tralalalalala rozumiecie !
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
No wiesz, za felgi, odnowienie, dekle i nowe opony zapłaciłem mniej niż...chciałeś za swojeAdam_Pisz pisze:I za portfel !
Co prawda trochę zabawy, ale jaka satysfakcja
1 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Bardziej chodziło mi o szacunek za pracę przy aucie, a że Ty dokładasz portfel Cena zawsze będzie kwestią dyskusji, tym bardziej ktoś kto kupuje takie felgi do jakiejś kolekcji liczy na oryginalność, więc ktoś szukałby również tego dekla z napisem volvo Cena nie była taka zła, kół już nie mam jakieś 2 miechy (czy coś koło tego)Milco pisze:No wiesz, za felgi, odnowienie, dekle i nowe opony zapłaciłem mniej niż...chciałeś za swojeAdam_Pisz pisze:I za portfel !
Co prawda trochę zabawy, ale jaka satysfakcja
0 x
2x 945 b230fk + M90 98 i 96r.
V70 98 2,5 tdi
XC 70 2,4
960 B204FT
Tralalalalala rozumiecie !
V70 98 2,5 tdi
XC 70 2,4
960 B204FT
Tralalalalala rozumiecie !