Ile takie kolanko kosztuje?nckpol pisze: BTW. mam takie zbędne kolanko do ET, które się nie zakleszcza
A co do tej mojej rurki.. to fakt, jest ona miękka, aż chyba za miękka.
Ile takie kolanko kosztuje?nckpol pisze: BTW. mam takie zbędne kolanko do ET, które się nie zakleszcza
xjtdi pisze:Krótkie pytanie a właściwie kilka, swap skrzyni w 940 z 93" z oryginalnej M47 na M90, co nie będzie pasować?
- wybieraki są inne to wiem, czy łapa z poduszką pod skrzynią też jest inna?
- czy wał od M47 podejdzie do M90 jesli nie to jaka jest różnica - trzeba skrócić czy wydłużyć i jesli tak to o ile?
- łapa sprzęgła przy M47 jest taka sama jak przy M90 czy inna?
- przy M47 siedzi wysprzęgli hydrauliczny, podejdzie do M90?
- jakie jeszcze problemy mogę napotkać przy takiej konwersji?
Słyszałem różne opinie... Bardziej chodziło mi o sam fakt czy podejdzie z 900 do 700.Volvo 745 turbo pisze:Podejdzie, ale ja bym u Edka nie kupował
W 940 do 93r. bywały regulowane patyki od WG ale nie było to normą. W sporej części Garrettów był gwintowany patyk. W Mitsubishi rzadko widuje się regulowane patyki, a na pewno nie ma ich w seryjnym FK (nie wychodziły tak z fabryki). Nie dam głowy, ale regulowany patyk był w pakiecie FT+ .fonderal pisze:Czy w FT sztanga WG zawsze jest regulowana? Szukałem po necie i powiadają, że FT miały sztangę z regulacją, FK natomiast bez. Pytam, bo moja nie ma regulacji i zastanawiam się, czy nie mam aby WG albo w ogóle całej turbiny of FK...
W 900 wskaźnik doładowania w zegarach ma zakres +/- 1 bar, seryjne turbo powinno nadmuchać 0,55 bara, czyli ponad połowę skali. A tyle ne osiąga pomimo, że sama sprężarka jest w niezłym stanie, dolot szczelny itd...