Nie miałem okazji jechać żadnym 9xx, jednak jest to moja pierwsza zima z V70 i moim zdaniem jest po prostu.. nerwowy? Od kiedy mam prawo jazdy jeździłem RWD i podsterowność w zimie była mi obcaKaban pisze:Azariasz
Co do porównania do V70 mk1
+ V70 pewniejsze prowadzenie po śniegu, lodzie
Jedno i drugie auto prowadzi się znakomicie w tych warunkach, jednak w V70 układ kierowniczy jest bardziej bezpośredni a zawieszenie nastawione sztywniej przez to czucie przyczepności lepsze jest w V70.
Zaryzykowałbym stwierdzenie, że Omega była stabilniejsza na śniegu niż V70..
Tu ciężko się nie zgodzić, dźwięk T5 to czysta poezjaKaban pisze: + V70 dźwięk R5
Redblock brzmi mocno przeciętnie, wolnossące R5 mruczy ale też i buczy (jak kto lubi) doładowane R5 po prostu GRA
Kaban pisze: remis: osiągi (Ty jeździsz T5, ja miałem lekko zmodzone 2.5t) I tu ciężko będzie doścignąć whiteblock'i. Z osiągnieciem w redblocku 190-230km nie ma większego problemu. Schody zaczynają się od ~w górę. ALE! Mam 2.3lpt czyli 135km w automacie AW. Nie jest tak elastyczny jak v70, ale duuużo elastyczniejszy niż ojca s70 2.5 10v 144km! Naprawdę nie mogłem uwierzyć, że to seria jak pierwszy raz wsiadłem. Oczywiście to złudzenie, auto ma ponad 10s do setki i powyżej 3,5tys obrotów nie ciągnie.
To mnie trochę martwi. Zdecydowanie chciałbym zachować dynamikę i osiągi T5 jednocześnie jeżdżąc solidnym RWD. Czyżby jedyne wyjście to swap?
Kaban pisze: Jakość wykonania wnętrza:
Skórzana tapicerka jest lepszej jakości, chociaż fotele są częściowo obite też jakimś skajem. Spasowanie elementów, i ich solidność montażu jest lepsza w 940. W aucie nie trzeszczy tak jak w V70. Niestety jakościowo niektóre plastiki wołają o pomstę. Bardzo miła w dotyku, pluszowa podsufitka.
Jak wiemy, jakość wykonania wnętrza delikatnie rzecz biorąc nie jest mocną stroną V70
Jeśli w 9xx jest z tym lepiej, to kolejny plus dla starszego brata.
Ogólnie dzięki za odpowiedzi, rozpisałeś się
A jak redblocki znoszą gaz? Oczywiście porządną sekwencję, nie instalacje od Mirka ze stodoły. T5 to mój daily car, miesięcznie robię około 3kkm i nie wyobrażam sobie lać samo PB