745 GL 1992 USA B230F AW70
Re: 745 USA
kolektor ssący, na wysokości pomiędzy 2-3 cylindrem, spód kolektora - z tego co pamiętam zielona wtyczka
0 x
Re: 745 USA
Coś tam jest ale to później będę wykręcał. Kupczas podpowiedział mi jeszcze o zaworze zwrotnym paliwa tylko oglądałem silnik i nie mogę go zlokalizować.
Za to dzisiaj poszedłem jeszcze do mrugadełka żeby skasować błędy. I po wciśnięciu przycisku dioda zamrugała kilka razy bardzo szybko i usłyszałem przez kilka sekund jakby przepięcia w okolicach dolotu a później podobne cykanie koło akumulatora na koniec dioda znów szybko zamrugała. Co to za dziwne zachowanie?
Za to dzisiaj poszedłem jeszcze do mrugadełka żeby skasować błędy. I po wciśnięciu przycisku dioda zamrugała kilka razy bardzo szybko i usłyszałem przez kilka sekund jakby przepięcia w okolicach dolotu a później podobne cykanie koło akumulatora na koniec dioda znów szybko zamrugała. Co to za dziwne zachowanie?
0 x
Re: 745 USA
Istoty pozaziemskie wysłały Ci wiadomość
a na poważnie, to wskazuje na jakieś zwarcie lub masz zabrudzone gniazdo migadełka. Zawór zwrotny w LH jest na wylocie z pompy w kierunku listwy.
a na poważnie, to wskazuje na jakieś zwarcie lub masz zabrudzone gniazdo migadełka. Zawór zwrotny w LH jest na wylocie z pompy w kierunku listwy.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 745 USA
Można i to ogarnąć.konradko pisze:I to wszystko się zaczęło po montażu strumienicy?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 745 USA
Dziwne co nie?!?!/!konradko pisze:I to wszystko się zaczęło po montażu strumienicy?
Gniazdo wyglądało jak nowe jak je otworzyłem i dla pewności wtykiem trochę poruszałem dla lepszej łączności.Sinuspi pisze:Istoty pozaziemskie wysłały Ci wiadomość
a na poważnie, to wskazuje na jakieś zwarcie lub masz zabrudzone gniazdo migadełka. Zawór zwrotny w LH jest na wylocie z pompy w kierunku listwy.
0 x
Re: 745 USA
A sonda L gdzie teraz jest? Jak ci Mietek wstawał strumienice to pewnie sondę wykręcił i zamontował ponownie. Ciął wiązkę? Może nie polutował tylko na okrętkę przewody łączył? Pamietam że jak jeszcze byłem smykiem i usuwałem katalizator w mojej maszynie to sonda sie zje... i musiałem kupić nową bo obrotów nie trzymał i mieszanka była za bogata. Wszystko przez Mietka który uszkodził grzałkę palnikiem.
0 x
Re: 745 USA
Cholera wie, mogłeś niechcący włączyć testowanie podzespołówendriugto pisze: Za to dzisiaj poszedłem jeszcze do mrugadełka żeby skasować błędy. I po wciśnięciu przycisku dioda zamrugała kilka razy bardzo szybko i usłyszałem przez kilka sekund jakby przepięcia w okolicach dolotu a później podobne cykanie koło akumulatora na koniec dioda znów szybko zamrugała. Co to za dziwne zachowanie?
Naprawdę jest taka funkcja.
0 x
Re: 745 USA
W tym tygodniu mechanik w końcu zabrał się za skrzynkę. Grucha zwalona i okazało się że faktycznie zawór nie działa. Poprosiłem o chamskie udrożnienie zaworu diaksem. Po zmontowaniu i zalaniu nowym olejem 4 bieg wrócił:))))
Przy okazji wymieniony simmering poduszka pod skrzynią i wypiaskowana i pomalowana łapa skrzyni.
Przy okazji wymieniony simmering poduszka pod skrzynią i wypiaskowana i pomalowana łapa skrzyni.
0 x