745 GL 1992 USA B230F AW70
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3038
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 745 USA
Zajmowałem się zbieraniem kociego żarcia do bagażnika i niestety nie miałem czasu na robienie zdjęć. Ale jak Endriu skompletuje już 745 to lajsniemy sobie jakąś wesołą sesję dwóch identycznych wozów
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 745 USA
Jakie one identyczne jak jeden jest wiśniowy, a drugi granatowy?
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3038
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 745 USA
Tylko kolorami się różnią. I mój ma dziurę w dachu. Poza tym są prawie identyczne
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 745 USA
W tygodniu wymienione końcówki drążków kierowniczych i czujniki temperatury.
Mechanik będzie miał czas dopiero w przyszłym miesiącu żeby zwalić skrzynkę i "udrożnić" solenoid także cały czas siedzę jak na szpilkach... Przy okazji będzie wymieniony olej i filtr skrzyni.
Mechanik będzie miał czas dopiero w przyszłym miesiącu żeby zwalić skrzynkę i "udrożnić" solenoid także cały czas siedzę jak na szpilkach... Przy okazji będzie wymieniony olej i filtr skrzyni.
0 x
Re: 745 USA
Panowie sporo rzeczy się już zadziało a auto ciężko pali. Mam wrażenie że coraz gorzej.
Dla przypomnienia zrobiłem wszystkie płyny filtry czujniki temperatury świece przewody akumulator. Ładowanie sprawdzone.
Trzeba ładne paręnaście sekund pokręcić żeby odpalił. Zawsze w końcu odpali ale to trwa.
Co sprawdzić naprawić żeby się tego problemu pozbyć.
Natchniony przez JoeM sprawdziłem sygnały z obd i w 2 gnieździe mam 3-1-1 a w 6 mam 2-2-4. Z licznikiem mam problemy to jasne i czujniki temperatury wymieniłem i niby poza tym nic więcej się nie pokazuje.
Dla przypomnienia zrobiłem wszystkie płyny filtry czujniki temperatury świece przewody akumulator. Ładowanie sprawdzone.
Trzeba ładne paręnaście sekund pokręcić żeby odpalił. Zawsze w końcu odpali ale to trwa.
Co sprawdzić naprawić żeby się tego problemu pozbyć.
Natchniony przez JoeM sprawdziłem sygnały z obd i w 2 gnieździe mam 3-1-1 a w 6 mam 2-2-4. Z licznikiem mam problemy to jasne i czujniki temperatury wymieniłem i niby poza tym nic więcej się nie pokazuje.
0 x