Habilitowałem się na swoich wężykach:)kupczas pisze:Do tej pory na szyby leciało a na reflektory nie a teraz nigdzie. Silniczek słychać, płyn jest. Jedyne co wymieniłem to zawór T od wężyków reflektorów. Wężyki są drożne.
Na rurkach spryskiwaczy szyby i reflektorów są w sumie trzy trójniki, ale każdy jest inny.
Pierwszy siedzi zaraz za pompką, wetknięty w krótki kawałek wężyka idący od pompki. W jedną stronę leci na szyby, w drugą do reflektorów. To najzwyklejszy trójnik, bez zaworka zwrotnego i bez kryzy. Wygląda tak:
Za tym pierwszym trójnikiem na wężyku do reflektorów jest trójnik z zaworkiem i mosiężną kryzą, taką niby zaślepką z małym otworkiem. Króciec z kryzą to wejście, tam musi być podłączony wężyk od strony pierwszego trójnika, od pompki. Rozdziela płyn na prawy i lewy reflektor.
Z kolei na wężyku szyb (znajdziesz go od spodu maski, blisko dysz) jest trójnik z zaworkiem, ale bez kryzy.
Ważne, żeby wszystkie trójniki siedziały na swoich miejscach, wtedy wszystko powinno działać jak trzeba. Inaczej mogą się dziać dziwne rzeczy...