Cześć.
Czy jest możliwe w miarę bezproblemowe osadzenie silnika redblock B230FK do 960 po lifcie (96rok)?
Mam na placu 940 z B230FK (buda 1991 ale elektryka z dawcy 1995) z M90 po kolizji oraz 960 z whiteblock 2.5 również z M90 ale padniętym silnikiem (prawdopodobnie) wg VIN 1996rok
Zastanawiam się w jaki najprostszy sposób podłączyć elektrykę silnika do reszty instalacji. Jak wiadomo 940 ma inną lokalizację skrzynki bezpiecznikowej, inną obsługę szyb elektrycznych, ma poduchy itd. Moja 960 ma również sprawny tempomat i ABS który chciałbym zachować ( o ile to możliwe).
Czy jest możliwe połączenie tych dwóch instalacji? Czy jedyna wersja to przełożenie wszystkiego łącznie z deską rozdzielczą z 940? Jak tylko z deską to trochę będzie kiepsko wyglądać....
Licznik też pewnie się różni.
Proszę o pomoc i podpowiedzi.
Miłego dnia.
Wojtek.
[960 MK2 1996] wymiana silnika z white na redblock - pomocy
Re: [960 MK2 1996] wymiana silnika z white na redblock - pom
Redblock jest na Jetronicu LH2.4 a Whiteblock na Motronicu, pewnie 4.3. To dwa kompletnie rozne swiaty, dosc gruba robota ale skoro wsadzaja whiteblocki do redblockow to i odwrotnie da rade. Calą wiącha do przelozenia...
Ogarnales wypadanie zaplonow w swoim redblocku?
Wysłane z telefonu.
Ogarnales wypadanie zaplonow w swoim redblocku?
Wysłane z telefonu.
0 x
.
Re: [960 MK2 1996] wymiana silnika z white na redblock - pom
Czy masz na myśli całą całą wiązkę? Czy da się połączyć wiązkę silnika z wiązką samochodu?
(montując kompletną wiązkę, musiałbym wkładać starą deskę rozdzielczą - nie wiem czy wpasuje w budę po lifcie, no i kiepsko to będzie wyglądać chyba....)
Co do wypadania zapłonów, zmniejszyłem przerwę na świecach jest lepiej. Niestety na LPG skubie dalej. Myślę że może to być wina nie za dobrych wtryskiwaczy - może są za wolne jak na full grupę.
(montując kompletną wiązkę, musiałbym wkładać starą deskę rozdzielczą - nie wiem czy wpasuje w budę po lifcie, no i kiepsko to będzie wyglądać chyba....)
Co do wypadania zapłonów, zmniejszyłem przerwę na świecach jest lepiej. Niestety na LPG skubie dalej. Myślę że może to być wina nie za dobrych wtryskiwaczy - może są za wolne jak na full grupę.
0 x
Re: [960 MK2 1996] wymiana silnika z white na redblock - pom
Najprościej cała wiązka z kompami, skrzynką bezpieczników, po co masz przekładać dechę ? Budziki tylko a przełączniki to przełączniki, podepnie bez problemu. Są pewnie jacyś magicy co by to połączyli, ale tak jest najprościej, odpalisz motor to pózniej powoli do wszystkiego dojdziesz. Ja tak kiedyś zrobiłem i nigdy do końca nie doszedłem do pełnej sprawności wszystkiego, ale auto jezdziło sprzedałem je zanim znalazłem czas żeby coś zrobić. Tyle że ja przekładałem FB na LH do starej 745 ET.
0 x
Jak do kogoś nie doszła odpowiedz na PW tzn. że wpisałem ją ponownie w pole "dodaj odborcę"
Nie wiem czemu to robię
Nie wiem czemu to robię
Re: [960 MK2 1996] wymiana silnika z white na redblock - pom
w 960 po lifcie mam skrzynkę bezpiecznikową przy lewym słupku. 940 ma pod popielniczką. Chyba nie do naciagnięcia
Mam już kilka podpowiedzi jak samą instalację silnikową połączyć z instalacją samochodu.
Na razie walczę z silnikiem jaki siedzi w 969 (2.5) znalazłem jedną usterkę która może być powodem tak złej pracy silnika.
Mam już kilka podpowiedzi jak samą instalację silnikową połączyć z instalacją samochodu.
Na razie walczę z silnikiem jaki siedzi w 969 (2.5) znalazłem jedną usterkę która może być powodem tak złej pracy silnika.
0 x
Re: [960 MK2 1996] wymiana silnika z white na redblock - pom
Tuleja, glowica, uszczelka ?
Wysłane z telefonu.
Wysłane z telefonu.
0 x
.
Re: [960 MK2 1996] wymiana silnika z white na redblock - pom
na allegro widziałem cały silnik 2.5 za 1500 pln wyjdzie taniej niż przeszczep.
wiązki da się szczepić, ale to musi być wariat, lub pasjonat i nie wszystko może, jednak zadziałać.
wiązki da się szczepić, ale to musi być wariat, lub pasjonat i nie wszystko może, jednak zadziałać.
0 x
Tel. 509 186 929
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.
Re: [960 MK2 1996] wymiana silnika z white na redblock - pom
Silnik pracuje już prawidłowo, zero błędów w kompie.
Regulator ciśnienia paliwa był padnięty (zalewanie) + kawałek instalacji zasilania cewek (zapłony pojawiały się jak chciały, trudno było zlokalizować który cylinder nie pracuje, nagrzewały się kolektory równo a zapłony wypadały).
Wczoraj zrobiłem ten kawałek i połączyłem z instalacją zgodnie ze schematami
Regulator ciśnienia paliwa był padnięty (zalewanie) + kawałek instalacji zasilania cewek (zapłony pojawiały się jak chciały, trudno było zlokalizować który cylinder nie pracuje, nagrzewały się kolektory równo a zapłony wypadały).
Wczoraj zrobiłem ten kawałek i połączyłem z instalacją zgodnie ze schematami
0 x