Flansza mostu

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
MarcinS
Posty: 439
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Flansza mostu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Witam szanownych maniaków tylnonapędowych Łosiów.

Mam pytanie. Jakim momentem dokręcacie nakrętkę flanszy na wejściu mostu. Muszę wymienić simmering i nie jestem pewien jak mocno później dokręcić flanszę.
0 x
Awatar użytkownika
Brus
Posty: 182
Rejestracja: 10 października 2014, 00:02

Re: Flansza mostu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Brus »

MarcinS pisze:Witam szanownych maniaków tylnonapędowych Łosiów.

Mam pytanie. Jakim momentem dokręcacie nakrętkę flanszy na wejściu mostu. Muszę wymienić simmering i nie jestem pewien jak mocno później dokręcić flanszę.
Nie zdarzyła mi się jeszcze wymiana uszczelniacza flanszy, ale w jakiejś niedalekiej przyszłości muszę to ogarnąć.
Sugerowałbym się tym wpisem https://www.volvoclub.org.uk/faq/Drivel ... onSealLeak czyli 200Nm styknie. Sporo!
0 x
MarcinS
Posty: 439
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: Flansza mostu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Czytałem to. I właśnie piszą tam (Haynes podobnie):
No compression sleeve: range 200-250 Nm (148-184 ft-lb.
Compression sleeve: 180-200 Nm (range 133 ft-lb to no more than 148 ft-lb.
Ale u mnie nie ma na moście naklejki i nie wiem którą mam wersję.
Dowalę chyba pod 180-190Nm jak dam radę. Ewentualnie będę liczył obroty przy odkręcaniu i dokręcę tyle samo.
0 x
ODPOWIEDZ